4x4

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Kvalitet BMW-a

Post od Dusan » 07 Okt 2013, 02:05

Ja ne verujem previse tim snimcima, jer se dosta manipulise njima. Manipulise se sa ESPom, gumama, nacinom dodavanja gasa i jos ko zna cime...
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Kvalitet BMW-a

Post od perfiko » 07 Okt 2013, 08:01

Laki021 je napisao:
Izbrkao si opet.
Prednja je VUCA.
Zadnji je POGON.

Dakle, zadnji pogon je bolji od prednje vuce, tako se pravilno kaze.
A kada ideš unazad? :mrgreen:
Pravilno su oba pogona, a vuče vas traktor kada se zaglavite. ;)
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Kvalitet BMW-a

Post od nidza » 07 Okt 2013, 08:56

Ruku na srce, 4x4 je prosečnom vozaču potreban kao rupa u glavi. Otišao sam jednom na Kop Nivom, zezanja radi, i nikad više. Sem što može da sama sebi napravi parking mesto drugih prednosti u ovom slučaju nema. Jednom Stilo nije mogao da se uspne do Rtnja kad je palo pola metra svežeg snega, ali više smo se zezali nego što smo bili u nekom ozbiljnom problemu. Pitanje koliko bi i u tom slučaju pomogao 4x4 jer nam je klirens bio problem, ne pogon.

Tapatalk 4

ftj
Postovi: 13036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Kvalitet BMW-a

Post od ftj » 07 Okt 2013, 09:02

Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Kvalitet BMW-a

Post od dragvorl » 07 Okt 2013, 09:23

Usput, ono sto pominju kao mehanicki sistem na Audiju je TORSEN diff, koji nece moci da krene ako recimo prednja osovina proklizava 100%, mora da se stisne kocnica da bi krenuo u takvim slucajevima, ili naravno da elektronika odradi. Inace slazem se da se na ovim snimcima dosta manipulise.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Kvalitet BMW-a

Post od dragan » 07 Okt 2013, 13:45

ftj je napisao:Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.
sa svime se slazem...
a propo zadnjeg pogona ili vuce, kako god, imao sam priliku pre 6-7g da idem iz bg za sm, i da u gradu bude malo iznad nule, a posle aerodroma bude u minusu, uz ledenu kisu. bio sam starim kliom na gotovo novim letnjim gumama, osetio da se klize i usporio i bez problema se odvezao kuci, a kad sam stao na pumpu pre naplatne ( onu prvu, manju ) vidim 3-4 stranca bmw-a parkirana jedan iza drugog, medjutim kad sam prosao pored njih da platim videh da je svaki lupljen odnapred. ako se dobro secam svi su bili razlicite verzije e46...
zadnja vuca je super, ali sa njom treba i biti obazriv, obazriviji nego sa prednjom, i njena najveca prednost nad prednjom, pored boljeg balansa auta i starta iz mesta je veca mogucnost zabave u voznji... e sad, koliko je to vecini vozaca bitno, to je drugo pitanje...

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Kvalitet BMW-a

Post od starac vujadin » 07 Okt 2013, 13:56

U realnom životu nije mnogo bitno je jer 95% vozača ne zna da se zabavlja sa zadnjim pogonom.

Ne može da se poredi ponašanje prednjeg i zadnjeg pogona po snegu jer je prednji u svemu u prednosti u takvim situacijama.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Kvalitet BMW-a

Post od stefanan » 07 Okt 2013, 14:05

a kakva je situacija sa porscheom koji ima motor pozadi i zadnji pogon ?

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Kvalitet BMW-a

Post od Texonja » 07 Okt 2013, 14:07

Vec par strana pricate o stvarima koje smo prosle godine do sitnih crevca razvlacili ali u drugoj temi. Cak se i klipovi sa YT ponavljaju iz teme od prosle god.
Mislim, ok je da citam opet, ali je interesantnija prica o losem kvalitetu BMW-a.

sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!


Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija

Post od Texonja » 10 Nov 2013, 23:17

A zasto bi iko vozio AWD sa letnjim gumama po snegu?
Ustvari, zasto bi iko vozio letnje gume po snegu, osim ako bas bas nema para za zimske?
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija

Post od Floyd » 10 Nov 2013, 23:20

Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma :kezo:

Salu na stranu, klip samo dobro ilustruje razliku izmedju zimskih i letnjih guma.
Druga je stvar sto se Bimmer bez zimskih ne bi ni mrdnuo iz mesta :mrgreen:

ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija

Post od ADrei » 10 Nov 2013, 23:53

Floyd je napisao:Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma :kezo:
naravno da mozes ;)
ja na ovom klipu nigde ne vidim audi...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Korisnikov avatar
nsam49
Postovi: 124
Pridružio se: 07 Feb 2012, 20:31
Lokacija: Bg

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija

Post od nsam49 » 11 Nov 2013, 01:28

I koji debil treba da budes da bi snimio ovakvu glupost

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija

Post od Xepoj87 » 11 Nov 2013, 07:55

Ili malo mucnes glavom ,pa skapiras da je klip o razlici u zimskim i letnjim gumama,od korisnika pod nazivom:
TyreReview,ili ti ljudi koji testiraju gume.
A snimak lepo pokazuje kako i sa RWD moze lagano da se vozi po snegu,i to sa dosta sirokim gumama i jakim motorom...

Gume idu na prvo mesto,pa tek onda pogon.
Ja takodje nisam imao problem sa novim zimskim gumama,dok kada su se istrosile pred menjanje,dzaba sve,po snegu je bilo natezanje,a senjak postane nocna mora...

Mnogi se osile sa AWD,ne kapirajuci da auto sa takvim pogonom jednako ili losije od RWD-a skrece,jednako ili cesto losije koci,pa se zalecu usled dobrog gripa pri dodavanju gasa...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori