4x4
Re: 4x4
A u cemu su tacno neprikosnoveni?
Elem, smatraj se ispravljenim, gresis
Nije 50:50, vec 40:60
Svi su oni permanentni AWD pogoni, i Quattro, i Xdrive, i 4matic.
Problem nastaje kada samo jedan tocak ima trakciju, i to je situacija u kojoj se neki sistem izdvaja.
U sustini, ni jedan od ta 3 sistema u standardnim vozilima(ne racunam G i ML), ne moze isporuciti svu snagu na svaki tocak posebno.
4matic i xdrive ce biti u prednosti sa zadnjim tockovima, a quattro sa prednjim.
Trebalo bi da moze to svaki da uradi, i to u teoriji oni i rade, ali u praksi se to ipak ne desava
Izdvojio sam ML i G klasu, jer jedini imaju zakljucavanje sva 3 diferencijala(ML sa doplatom Off-road paketa), te su oni zaista onda 4x4, jer svaki tocak moze zasebno da radi u potpunosti, i da prenosi snagu sva 4.
Sto se obicnih sistema tice, ne racunajuci off-roadere, tu im je svima Subaru odavno zadao zadatak, koji oni jos uvek nisu resili.
Ili nemaju razloga, i isplativosti da rese.
Sportske verzije ovih AWD sistema su totalno drugacije, i totalno drugi raspored snage imaju.
Recimo, AMG 4matic ima stalni odnos 67:33.
Elem, smatraj se ispravljenim, gresis
Nije 50:50, vec 40:60
Svi su oni permanentni AWD pogoni, i Quattro, i Xdrive, i 4matic.
Problem nastaje kada samo jedan tocak ima trakciju, i to je situacija u kojoj se neki sistem izdvaja.
U sustini, ni jedan od ta 3 sistema u standardnim vozilima(ne racunam G i ML), ne moze isporuciti svu snagu na svaki tocak posebno.
4matic i xdrive ce biti u prednosti sa zadnjim tockovima, a quattro sa prednjim.
Trebalo bi da moze to svaki da uradi, i to u teoriji oni i rade, ali u praksi se to ipak ne desava
Izdvojio sam ML i G klasu, jer jedini imaju zakljucavanje sva 3 diferencijala(ML sa doplatom Off-road paketa), te su oni zaista onda 4x4, jer svaki tocak moze zasebno da radi u potpunosti, i da prenosi snagu sva 4.
Sto se obicnih sistema tice, ne racunajuci off-roadere, tu im je svima Subaru odavno zadao zadatak, koji oni jos uvek nisu resili.
Ili nemaju razloga, i isplativosti da rese.
Sportske verzije ovih AWD sistema su totalno drugacije, i totalno drugi raspored snage imaju.
Recimo, AMG 4matic ima stalni odnos 67:33.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 4x4
Ovo apsolutno nema nikakve logike.
Da Audi koji ima vise snage napred, proklizava na zadnjoj osovini, a Bmw koji ima vise snage pozadi, ne proklizava...
Rekao bih da su se malo igrali sa valjcima...
Da Audi koji ima vise snage napred, proklizava na zadnjoj osovini, a Bmw koji ima vise snage pozadi, ne proklizava...
Rekao bih da su se malo igrali sa valjcima...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 4x4
Evo jos, nisu valjda sve namestili.
http://www.youtube.com/watch?v=ILJh3IPgXN4#t=99
Ko ima vremena neka pogleda kako su se ponasali neki od cuvenih terenskih gorostasa.
http://www.youtube.com/watch?v=tpp5tW71qYI
http://www.youtube.com/watch?v=ILJh3IPgXN4#t=99
Ko ima vremena neka pogleda kako su se ponasali neki od cuvenih terenskih gorostasa.
http://www.youtube.com/watch?v=tpp5tW71qYI
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 4x4
ima Laki
nekada ...
http://www.youtube.com/watch?v=X0YRSh9ELwM
i sada kada imate x drive rezultat je isti
http://www.youtube.com/watch?v=mCLX8kswLrg
salu na stranu
testovi su jedno i svi su namešteni radi marketinga, a realan zivot nešto drugo
moderatori sredite video da se vidi meni nece
nekada ...
http://www.youtube.com/watch?v=X0YRSh9ELwM
i sada kada imate x drive rezultat je isti
http://www.youtube.com/watch?v=mCLX8kswLrg
salu na stranu
testovi su jedno i svi su namešteni radi marketinga, a realan zivot nešto drugo
moderatori sredite video da se vidi meni nece
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 4x4
Ovi Litvanci sve sumnjam da su namestali.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 4x4
Ne mogu da verujem ni u jedan jedini taj test sa valjcima, jer ne znam koja je prica iza njih, a nemoguce je da se na jednom Xdrive saplice, a na drugom Quattro, a navodno isti testovi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 4x4
Procenat podele kod diferencijala se odnosi na moment, a ne na snagu. Kolika snaga ide napred, a kolika nazad zavisi od odnosa srednjih brojeva obrtaja prednjih i zadnjih točkova.
Kada se potpuno blokira diferencijal snaga, a ni moment, se ne dele 50:50.
Kada se potpuno blokira diferencijal snaga, a ni moment, se ne dele 50:50.