4x4
- Kuzmanovic
- Postovi: 15144
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: 4x4
https://www.youtube.com/watch?v=itsU5e4ZWJc
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 4x4
https://youtu.be/HeVUt7AdbLI
Re: Stigla zima...
Sve preporuke za Fronteru, terenske mogućnosti su joj veoma dobre. Kod nas nije nešto na ceni, ali je mnogo više od "SUV"-a. Vozim jednu povremeno i svrstao bih je u pravog terenca klasične konstrukcije. Ima šasiju, motor je uzdužno postavljen i pogoni stalno zadnje točkove. Zadnji diferencijal je šper sa vrlo malim "klizanjem", pa praktično uvek kada je potrebno "rade" oba točka. Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Ova koju vozim je 2.2 dizel, ali ako ti potrošnja nije problem, svakako je najbolji 3.2 V6 benzinac. Posebno u kombinaciji sa automatskim menjačem. 3.2 model ima i nešto bolji enterijer i bord kompjuter sa indikacijom potrošnje, što je funkcija koju ostali modeli nemaju. Hidraulični servo volan je dobar, ali za moj ukus se ipak mora previše motati. S obzirom da je reč o sada već prilično starom modelu, ABS i dva air-baga ima, ne znam da li ima dodatne air-bagove u boljoj opremi, ali ESP nema ni u jednoj varijanti.
Ђенерал Јанковић
- Sinisa G.
- Postovi: 2433
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Stigla zima...
Potrosnju bi i izdrzao ali registraciju ne mogu da svarim i nikako ne bi bila automatik.
Re: Stigla zima...
Meni se nekako Monterey ucinio kao bolji terenac.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Sinisa G.
- Postovi: 2433
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Stigla zima...
Moze biti da jeste, ali djabe kad izgleda kao trokrilni sifonjer na tockovima.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stigla zima...
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.snork je napisao: ↑13 Feb 2018, 22:35Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stigla zima...
U sustini nijedan auto sa zakljucanim osovinama (centralnim diferencijalom) ne smije tako da se vozi po putu?dragvorl je napisao:Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.snork je napisao: ↑13 Feb 2018, 22:35Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stigla zima...
Tako je, sa bilo kojim zakljucanim difom. Vazi kada je dobra trakcija, blato, sneg, led, klizavo moze.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stigla zima...
Pa i ne bas, sa zakljucanim centralnim se nista nece desiti ni po asfaltu, jedino centralni + zadnji. A frontera cisto sumnjam da zakljuca sva tri difa, pre ce biti samo centralni(znaci u slucaju apsolutnog leda po jedan tocak sa svake osovine ce se vrteti).
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stigla zima...
.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stigla zima...
Pa ok ovo je vise better safe then sorry al nece se polomiti odmah pogotovo u normalnoj voznji jer su i prednji i zadnji diferencijali i dalje otvoreni. Sa sva tri zakljucana vec lako moze da se napravi steta.