4x4

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48016
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 4x4

Post od Geza »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Zgp5S9GLyY
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48016
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 4x4

Post od Geza »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 35LWI-wC4s
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48016
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 4x4

Post od Geza »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... kI_2JZSG30
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15274
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: 4x4

Post od Kuzmanovic »

https://www.youtube.com/watch?v=itsU5e4ZWJc
Korisnikov avatar
Kornjaca Rade
Reactions:
Postovi: 3923
Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
Lokacija: Bg

Re: 4x4

Post od Kornjaca Rade »

https://youtu.be/HeVUt7AdbLI
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4938
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Stigla zima...

Post od snork »

Sinisa G. napisao: 13 Feb 2018, 13:15 Monterej mi se ne svidja nesto, ali sa zato vec duze vremena lomim
oko frontere 3.2
Sve preporuke za Fronteru, terenske mogućnosti su joj veoma dobre. Kod nas nije nešto na ceni, ali je mnogo više od "SUV"-a. Vozim jednu povremeno i svrstao bih je u pravog terenca klasične konstrukcije. Ima šasiju, motor je uzdužno postavljen i pogoni stalno zadnje točkove. Zadnji diferencijal je šper sa vrlo malim "klizanjem", pa praktično uvek kada je potrebno "rade" oba točka. Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.

Ova koju vozim je 2.2 dizel, ali ako ti potrošnja nije problem, svakako je najbolji 3.2 V6 benzinac. Posebno u kombinaciji sa automatskim menjačem. 3.2 model ima i nešto bolji enterijer i bord kompjuter sa indikacijom potrošnje, što je funkcija koju ostali modeli nemaju. Hidraulični servo volan je dobar, ali za moj ukus se ipak mora previše motati. S obzirom da je reč o sada već prilično starom modelu, ABS i dva air-baga ima, ne znam da li ima dodatne air-bagove u boljoj opremi, ali ESP nema ni u jednoj varijanti.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Sinisa G.
Reactions:
Postovi: 2592
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Stigla zima...

Post od Sinisa G. »

Potrosnju bi i izdrzao ali registraciju ne mogu da svarim i nikako ne bi bila automatik.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Stigla zima...

Post od HKS »

Meni se nekako Monterey ucinio kao bolji terenac.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Sinisa G.
Reactions:
Postovi: 2592
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Stigla zima...

Post od Sinisa G. »

Moze biti da jeste, ali djabe kad izgleda kao trokrilni sifonjer na tockovima.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24647
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Stigla zima...

Post od dragvorl »

snork napisao: 13 Feb 2018, 22:35 Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Stigla zima...

Post od HKS »

dragvorl napisao:
snork napisao: 13 Feb 2018, 22:35 Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.
U sustini nijedan auto sa zakljucanim osovinama (centralnim diferencijalom) ne smije tako da se vozi po putu?

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24647
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Stigla zima...

Post od dragvorl »

Tako je, sa bilo kojim zakljucanim difom. Vazi kada je dobra trakcija, blato, sneg, led, klizavo moze.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ftj
Reactions:
Postovi: 13898
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Stigla zima...

Post od ftj »

Pa i ne bas, sa zakljucanim centralnim se nista nece desiti ni po asfaltu, jedino centralni + zadnji. A frontera cisto sumnjam da zakljuca sva tri difa, pre ce biti samo centralni(znaci u slucaju apsolutnog leda po jedan tocak sa svake osovine ce se vrteti).
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24647
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Stigla zima...

Post od dragvorl »

.
Prikačeni fajlovi
Screenshot_20180214-142047.png
Screenshot_20180214-142150.png
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ftj
Reactions:
Postovi: 13898
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Stigla zima...

Post od ftj »

Pa ok ovo je vise better safe then sorry al nece se polomiti odmah pogotovo u normalnoj voznji jer su i prednji i zadnji diferencijali i dalje otvoreni. Sa sva tri zakljucana vec lako moze da se napravi steta.
Odgovori