Re: 4x4
Poslato: 14 Apr 2015, 21:41
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Zgp5S9GLyY
Sve preporuke za Fronteru, terenske mogućnosti su joj veoma dobre. Kod nas nije nešto na ceni, ali je mnogo više od "SUV"-a. Vozim jednu povremeno i svrstao bih je u pravog terenca klasične konstrukcije. Ima šasiju, motor je uzdužno postavljen i pogoni stalno zadnje točkove. Zadnji diferencijal je šper sa vrlo malim "klizanjem", pa praktično uvek kada je potrebno "rade" oba točka. Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.snork je napisao: ↑13 Feb 2018, 22:35Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
U sustini nijedan auto sa zakljucanim osovinama (centralnim diferencijalom) ne smije tako da se vozi po putu?dragvorl je napisao:Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.snork je napisao: ↑13 Feb 2018, 22:35Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.