Stranica 13 od 17

Re: 4x4

Poslato: 14 Apr 2015, 21:41
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Zgp5S9GLyY

Re: 4x4

Poslato: 04 Feb 2016, 22:35
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 35LWI-wC4s

Re: 4x4

Poslato: 27 Apr 2016, 09:06
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... kI_2JZSG30

Re: 4x4

Poslato: 18 Feb 2017, 19:11
od Kuzmanovic
https://www.youtube.com/watch?v=itsU5e4ZWJc

Re: 4x4

Poslato: 25 Sep 2017, 08:49
od Kornjaca Rade
https://youtu.be/HeVUt7AdbLI

Re: Stigla zima...

Poslato: 13 Feb 2018, 22:35
od snork
Sinisa G. je napisao:
13 Feb 2018, 13:15
Monterej mi se ne svidja nesto, ali sa zato vec duze vremena lomim
oko frontere 3.2
Sve preporuke za Fronteru, terenske mogućnosti su joj veoma dobre. Kod nas nije nešto na ceni, ali je mnogo više od "SUV"-a. Vozim jednu povremeno i svrstao bih je u pravog terenca klasične konstrukcije. Ima šasiju, motor je uzdužno postavljen i pogoni stalno zadnje točkove. Zadnji diferencijal je šper sa vrlo malim "klizanjem", pa praktično uvek kada je potrebno "rade" oba točka. Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.

Ova koju vozim je 2.2 dizel, ali ako ti potrošnja nije problem, svakako je najbolji 3.2 V6 benzinac. Posebno u kombinaciji sa automatskim menjačem. 3.2 model ima i nešto bolji enterijer i bord kompjuter sa indikacijom potrošnje, što je funkcija koju ostali modeli nemaju. Hidraulični servo volan je dobar, ali za moj ukus se ipak mora previše motati. S obzirom da je reč o sada već prilično starom modelu, ABS i dva air-baga ima, ne znam da li ima dodatne air-bagove u boljoj opremi, ali ESP nema ni u jednoj varijanti.

Re: Stigla zima...

Poslato: 13 Feb 2018, 22:48
od Sinisa G.
Potrosnju bi i izdrzao ali registraciju ne mogu da svarim i nikako ne bi bila automatik.

Re: Stigla zima...

Poslato: 13 Feb 2018, 23:39
od HKS
Meni se nekako Monterey ucinio kao bolji terenac.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: Stigla zima...

Poslato: 13 Feb 2018, 23:45
od Sinisa G.
Moze biti da jeste, ali djabe kad izgleda kao trokrilni sifonjer na tockovima.

Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 03:20
od dragvorl
snork je napisao:
13 Feb 2018, 22:35
Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.

Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 13:43
od HKS
dragvorl je napisao:
snork je napisao:
13 Feb 2018, 22:35
Srednji diferencijal se lokuje na dugme, može i u vožnji do brzine od 96 km/h. Mislim da je sistem lokovanja preko viskozne spojnice. Ima pravi reduktor, sa mehaničkim aktiviranjem preko ručice. Da bi se koristio reduktor, mora biti uključen 4x4. Majstor reče da tada držim volan pravo, ali mislim da to nije potrebno i da nema blokadu prednjeg diferencijala.
Mislim da je Frontera klasicni 4WD, dakle u normalnoj voznji na suvoj podlozi je 2WD, a 4WD se iskljucivo koristi sa zakljucanim centralnim difom, tj. cent. dif i ne postoji. U tom modu moze da se ukljuci jos i reduktor. To su one pozicije 2WD H, 4WD H i 4WD L. Ti kad stisnes to dugme pali se 4WD i zakljucava prednju i zadnju osovinu i ako pomeras volan mogu da se ostete delovi transmisije.
U sustini nijedan auto sa zakljucanim osovinama (centralnim diferencijalom) ne smije tako da se vozi po putu?

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 14:08
od dragvorl
Tako je, sa bilo kojim zakljucanim difom. Vazi kada je dobra trakcija, blato, sneg, led, klizavo moze.

Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 14:14
od ftj
Pa i ne bas, sa zakljucanim centralnim se nista nece desiti ni po asfaltu, jedino centralni + zadnji. A frontera cisto sumnjam da zakljuca sva tri difa, pre ce biti samo centralni(znaci u slucaju apsolutnog leda po jedan tocak sa svake osovine ce se vrteti).

Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 14:23
od dragvorl
.

Re: Stigla zima...

Poslato: 14 Feb 2018, 14:32
od ftj
Pa ok ovo je vise better safe then sorry al nece se polomiti odmah pogotovo u normalnoj voznji jer su i prednji i zadnji diferencijali i dalje otvoreni. Sa sva tri zakljucana vec lako moze da se napravi steta.