Stranica 2 od 2

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 26 Jan 2014, 20:16
od ljubitelj
Xepoj87 je napisao:Jos koju generaciju,pa mozda sustignu Toyotin 4-orobrzinski od pre 30 godina, koji se nalazi u Volvou :)

Ja bih voleo da ubace dual-clutch.
Inace,120 km/h na 1350 RPM je :thumbup:
Mozda sustignu tu pouzdanost, a mozda sustignu i W126 il 124 pouzdabnost i kvalitet, barem sudeci po cinjenicama koje je pruzio nemacki Auto BIld u vezi sa pumpom vode na dizel motoru.koja curka ko fontana :)

@geza, kao sto se lepo vidi na preseku i taj od 9 ili neki od 99 brzina radi na identicnom principu kao i onaj od pre 50 godina sa konvereterom momenta i planetarnim prenosom kao osnovom.

A mozemo i da se pravimo Englezi pa da se dodatno potrudimo da kao ne razumemo napisano :mrgreen:

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 26 Jan 2014, 20:17
od dragvorl
Mozes li jos malo da nama neobavestenima otvoris oci?

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 26 Jan 2014, 20:27
od Xepoj87
To sto si ti ljubitelj rekao je na nivou izjave da su automatik i manuelac ista stvar,jer su oba menjaci...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 26 Jan 2014, 20:33
od Laki021
I SUS motori nisu nista napredovali zadnjih vise od 100god, u osnovi je isti princip.

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 23 Jun 2015, 20:47
od milospinkfloyd
ima li neko ljubazan da mi objasni sta je konvertor momenta i koji su nedstaci DSG menjaca koji nema konvertor momenta ali pritom ima 2 kvacila (cije su mi prednosti pozate)? I da li audi koristi DSG ili ZF menjace?

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 23 Jun 2015, 21:37
od dragvorl
Konvertor momenta sluzi kao hidraulicno kvacilo i daje povecan obrtni moment na izlazu kada je razlika izmedju broja obrtaja ulaznog i izlaznog vratila relativno velika. Najlakse ces shvatiti ako zamislis da na konverter sa ulazne strane prikljucis zamajac, a na izlaznu stranu tockove. Konverter ce se ponasati kao menjac bez ikakvih zupcanika, takav prenos imaju neki viljuskari recimo. DSG menjac nema konverter momenta jer je u sustini automatizovani manuelni menjac. Audi koristi, hidraulicne automatike Tiptronic (sad sve manje), S-tronic DSG sve vise, CVT Multitronic. DSG i ZF su dva razlicita termina, DSG je tip menjaca a ZF je proizvodjac koji pravi svasta, menjace, diferencijale, osovine, zupcaste letve...VW DSG projektuje Borg Warner.

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 23 Jun 2015, 22:15
od milospinkfloyd
hvala na pojasnjenju za konvertor momenta, nadam se da cu steci dovoljno znanja da ga razumem u potpunosti :) sto se tice ZF vs DSG znam da su dva razlicita termina i da je ZF firma a DSG naziv za menjac iz VW-a, samo sto se za menjac iz ZF-a koji koriste bmw, audi, maserati i sl posto kaze 8 speed ZF. A u medjuvremenu sam shvatio da kada je s- tronic da je to dsg dok je multitronic taj cvt taj koji kao "nema" brzine

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 23 Jun 2015, 22:23
od Dzoni_m
https://www.youtube.com/watch?v=leCEmJA0WsI

Najbolje objasnjenje koje sam ja video. Naravno, video je star ko biblija i ovo ti je da ukapiras osnovu, kasnije pogledaj kako rade moderniji konverteri mada je princip isti.

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 23 Jun 2015, 22:24
od dragvorl
8 speed ZF se misli na 8HP menjac za uzduzne motore. Vise o njemu i gde se ugradjuje https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

Re: Mercedes-Benz 9G-Tronic

Poslato: 14 Okt 2018, 23:51
od Geza