8stepeni automatik u Pugu. Prima on gas svo vreme linearno. Verovatno je tako namesten pa mi deluje cudno. A i sto kaze Heinz, kod Versa jeste kratak menjac pa deluje drugacije. Mada, 508 je odlicno izolovan auto (osim sto se i dalje cuju nase rupetine raspale kako tandrcu) pa mozda i to doprinosi utisku. Svakako, ipak sam ocekivao bolje i agilnije nesto (ne mislim na ono "mora da lepi", nego ipak da ima neki feeling da 225KS imas pod haubom).
Turbo benzinci vs turbo dizeli
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije samo kad se stiska gas, nego i koliko možeš da ga razvučeš pre sledeće brzine. Da li se priča zavšava u narednih hiljadu obrtaja ili može i malo više da se vrti
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
508 ode do nekih 5500 do 6000 onda salta. Otprilike. Nije mi delovalo da moze puno preko, a videh isto i na nekim klipovima. I iznose istu zamerku kao ja. Oce i manuelno da ogranici.
Mislim, svakako je skroz fino za 1.6 motor, ide ispod 8s do stotke i realno moze 240kmh. Al osecaj je takav, neutralno nesto. Izem ga. Ili sam ocekivao vise
Mislim, svakako je skroz fino za 1.6 motor, ide ispod 8s do stotke i realno moze 240kmh. Al osecaj je takav, neutralno nesto. Izem ga. Ili sam ocekivao vise
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
There is no replacement for displacement.
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Danas pod jacim gasom u prvoj krenuo da se ukljucim na glavni put i kvacilo je dobrano zacvilelo.ikac2000 je napisao: ↑03 Mar 2019, 12:14Darko,
To je taj problem gde kvacilo moze da izgori, i javja se do odredjenog datuma proizvodnje.
Sada ce malo da mu spuste snagu prilikom rada sa kvacilom, pa moze da ti bude sporije.
Mozes da ides na sajt:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
I proveris da li je tvoj VIN impaktovan, samo obrati paznju da izaberes Serbia kada ti prikaze.
Verovatno je to to cimanje koje pominjes, da brzo otpusta snagu.
Za moj VIN nema opoziv, a i bio je na servisu pre mesec dana, pa bi automatski sredili to.
To mi se desilo i par puta ranije kad sam kretao na uzbridici.
Ocigledno i novija godista imaju neki problem sa tim.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Problem je preslabo kvacilo, stavili su minimum minimuma i eto se pokazuje, imaju dva resenja, da stave jace skuplje kvacilo ili softverski da smanje obrtni moment, verovatnije ce biti opcija dva.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije to problem, vec sto izgori instant. To je bilo na nekima do 2016.
Ova akcija sada je nesto drugo, i dotice i ostale modele sa drugim motorima isto, koliko sam razumeo.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Ova akcija sada je nesto drugo, i dotice i ostale modele sa drugim motorima isto, koliko sam razumeo.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Postao rizik i nov auto kupiti. Počeli ključne komponente da stavljaju u +/-5 Nm.
Na tu temu, nije za uporedjivanje, ali ranije je 5G kod Mercedesa podnosio 1000 Nm, dok je E55K imao 700 Nm. Još 30% mesta za tjuning. Kasnije je 7G bio negde na granici sa 100-150 Nm od max dozvoljenog menjača i max Nm kod motora.
Izgleda najbolja kupovina 2-3 godine star auto sa 50-60k km. Do tada čove može dosta da proučava probleme pre kupovine auta, posebno na stranim forumima na ENG/DE jeziku.
Na tu temu, nije za uporedjivanje, ali ranije je 5G kod Mercedesa podnosio 1000 Nm, dok je E55K imao 700 Nm. Još 30% mesta za tjuning. Kasnije je 7G bio negde na granici sa 100-150 Nm od max dozvoljenog menjača i max Nm kod motora.
Izgleda najbolja kupovina 2-3 godine star auto sa 50-60k km. Do tada čove može dosta da proučava probleme pre kupovine auta, posebno na stranim forumima na ENG/DE jeziku.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Tako je.
A i polovan kad takav auto postane polovan.
Eksluzivnost da imaš prvi nov model u selu košta.
A i polovan kad takav auto postane polovan.
Eksluzivnost da imaš prvi nov model u selu košta.
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Zato i traze da se dodje na update da smanje snagu.
I ja mislim da su stavili kvacilo za juga 45
Eto hoce da nekad zacvili, ili nekad zatrese u prvoj.
A ovaj motor ima samo 170nm.. zapravo smesna cifra. Dizel 120ks ima 300nm.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
170Nm, taman mera klasik atmo benzinca sa 8V od 2.000ccm. Nekad bilo to jako puno tih meteri, sportska masina takoreci
Lamela tipicno precnika 190mm kod njih, i traje 300.000km do zamene.
Sta li sada stavaljaju danas?
Lamela tipicno precnika 190mm kod njih, i traje 300.000km do zamene.
Sta li sada stavaljaju danas?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
@Darko evo i ja sam dobio info da se javim u servis, i zakazao za 1. april.
Inace nema veze sa prethodnim problemima sa kvacilom, vec se odnosi na maltene sve modele, i Kugu, Galaxy....
Inace sto se motora tice, dizel sa isto konja ima veci momenat, ali i tih 170 Nm su u poredjenju sa dva prethodna snaznija atmosferska benzinca koja sam imao, nebo i zemlja, neuporedivo, dostupni vec na 1450 obrtaja.
Ja sam za sada izuzetno zadovoljan odnosom ulozeno/dobijeno i performansama u 90% slucajeva moje voznje (10% je brza voznja na autobanu, i to samo kada sam pun), a potrosnja je samo 1l veca od prethodnog dizelasa.
Inace nema veze sa prethodnim problemima sa kvacilom, vec se odnosi na maltene sve modele, i Kugu, Galaxy....
Inace sto se motora tice, dizel sa isto konja ima veci momenat, ali i tih 170 Nm su u poredjenju sa dva prethodna snaznija atmosferska benzinca koja sam imao, nebo i zemlja, neuporedivo, dostupni vec na 1450 obrtaja.
Ja sam za sada izuzetno zadovoljan odnosom ulozeno/dobijeno i performansama u 90% slucajeva moje voznje (10% je brza voznja na autobanu, i to samo kada sam pun), a potrosnja je samo 1l veca od prethodnog dizelasa.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Probao sam i 1.2 TSI i 1.4 TSI i sta znam, meni su turbobenzinci njanjavi svi. Mislim ide bolje od atmo motora, ima taj kao mali kick na niskim obrtajima pa lakse podnese uspon opterecen ili malo bolje pretice... tipa ne moras cetvrtom, mozes petom... ali nista bas toliko spektakularno. Taj 1.6 kod tebe ide mnogo bolje od 1.4 turbo u Merivi....
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Do turbo rupe su kao bez turbine, tu ih atmo sisaju. Ali od odredjenog broja obrtaja, daleko nizeg id atmo, kada se snaga digne, razlika je primetna, bar kod mene.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk