Sasvim prosecan motor solidnih performansi. Imamo ga. Ide korektno. Treba da probas nesto preko 150KS pa ces videti ustvari sta vozis
Turbo benzinci vs turbo dizeli
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30004
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Jasno, jasno. Ima tu elemenata mnogo da se uzme u obzir. Ako pričamo o hatchu, limuzini C segmenta, tu je već i 150KS sasvim dovoljno. Ako ima turbo.
Posetite www.garaza.rs !
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
ne može Da nastavljamo priču o 90ks dizel VS 150ks TB? Nema potrebe, bar su svi podaci dostupni na internetu.
Nisu autoputevi samo ravni. Kad naiđe uspon, onda sa 90ks ako si pun i sa klimom možeš samo u treću traku kod kamiona.
Posebno posle tunela ili radova na putu gde prestaje ograničenje i dok se popneš na 130-140 kmh uzbrdo, prođe večnost.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Nebitno sad, čist off topić
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Netacno. Za uspon ima obrtni momenat koji je kao kod turbobenzinaca od 110ks (205nm, na 1250kg sto je odlicno). Ja sam vozio 90KS 2.0 HDI sa pet osoba, skroz natovaren i uzbrdo na Zlatiboru preticao opusteno, bez ikakvih problema on ide preko 120kmh tamo na usponu... dakle, ako nisi vozio, nemoj da pises. Valjda znam sta sam vozio i kako U cetvrtom stepenu prenosa bez problema ubrzava uzbrdo na takvim usponima skroz opterecen. Preticao sam slepere u Moraci tako opterecen kao od sale. Odlican motor svakako, velika iskoristivog obrtnog momenta, vozis svih 205Nm na oko 2000 obrtaja a to je dovoljno za kakav god hoces uspon. A gde su tek ovi jaci dizeli.passenger je napisao: ↑16 Jul 2019, 10:06ne može Da nastavljamo priču o 90ks dizel VS 150ks TB? Nema potrebe, bar su svi podaci dostupni na internetu.
Nisu autoputevi samo ravni. Kad naiđe uspon, onda sa 90ks ako si pun i sa klimom možeš samo u treću traku kod kamiona.
Posebno posle tunela ili radova na putu gde prestaje ograničenje i dok se popneš na 130-140 kmh uzbrdo, prođe večnost.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Vozio sam 90ks TD
I Kia 1.6 crdi 128 ks 260 Nm sa klimom i napunjen ka CG nije mi bilo svejedno da vozim. Puni smo bili, i preticanje nije tako jednostasvno.
Al završavamo ovu temu. Nekome je dovoljno 75ks TD, nekome nije dovoljno V6 240 ks.
I Kia 1.6 crdi 128 ks 260 Nm sa klimom i napunjen ka CG nije mi bilo svejedno da vozim. Puni smo bili, i preticanje nije tako jednostasvno.
Al završavamo ovu temu. Nekome je dovoljno 75ks TD, nekome nije dovoljno V6 240 ks.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Gde si nasao to mrtvo puhalo od motora...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
http://www.zeperfs.com/en/fiche5575-vw- ... -4-tsi.htm
WOW je subjektivno. Svakako je taj 1.4 TSI natprosečnih performansi na ulici, ali pitanje našta si navikao.
Ajd' i ovo da repliciram, pa da završavamo. Pre svega, ako već uzimaš primer uspona, gledaš pogrešan parametar. Mnogo korisniji podatak na usponu ili bilo kom maksimalnom opterećenju je KS, ne Nm. Vozač koji ume da vozi će (u teoriji, sa idealnim menjačem) podjednako brzo da se uspe uz uspon sa automobilima od 130KS, bez obzira da li je dizel, benzin, ima turbo, nema turbo, struja, plin, nevažno. Jedino što je bitno je da menjačem održava motor u režimu gde ima najviše KS. TD, koji se ovde hvali, zapravo ima najmanje Nm tamo gde ima najviše KS, zato ti max Nm nisu bitni uopšte kao podatak, jer ih ne koristiš.
1.4 TSI, vs, 2.0 TDI, 250 vs 320Nm, 150KS, a TSI brži. Kako to, ako ima manje Nm? Vrlo prosto, njegov režim je 1500-6500rpm, a dizelke 1500-4500, što znači da može da ima drastično kraći menjač (a nema, zbog ekologije, inače bi drastičnije ispraštio TDI), opseg 5000 naspram 3000 obrtaja, čitavih 60% duže. Pritom mislim da benzinac ima vrlo ravnih 250Nm kroz obrtaje, dok TDI ima pik pa ide nizbrdo.
U praksi to izgleda ovako, odnosno TSI je čitave 4s brži 80-180km/h od TDI, a taj opseg je tačno ono gde se najviše nalaziš koristeći automobil. Sa menjačem koji nije ekološki zaklan, ovo bi moglo biti i 7-8s razlike, tj. za onih 60% bi t.benzinac mogao biti brži od t.dizelaša.
Nadam se da smo razjasnili sve. Možda bi trebalo prebaciti sve u odgovarajću temu, jer je imamo (Nm vs KS).
Sklonite subjektivno po strani, 4s na 23s je ozbiljna razlika, tako da je potpuno nebitno je'l tu ima WOW ili nema. Kao triviu ću samo dodati da GTI od 230KS, za te 23s ide od 0 do 200km/h, a ne deluje tolika razlika 150-->230KS? 80-180 nema više od 12-13s, naspram 23-27. Interesantno zar ne, više nego duplo brži, a ima Nm tu negde kao TDI, neznatno više i nema duplo više KS.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30004
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Moram da spomenemo novi 1.3 TCe razvijen od strane Renault-NIssan i Daimlera. Nudi se u nekoliko verzija, od 115 do 160KS. Vozio sam ga u Meganu sa 140KS kao i u Capturu sa 130, a prošle nedelje i u Dusteru takođe 130. Iz mog ugla bolji turbo benzinac nisam još probao. Stvarno je odličan. Nisam probao najslabiju i najsnažniju verziju ali ne verujem da ću biti razočaran.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Probao sam najsnazniju verziju u QQ.
Iskreno, ocekivao sam vise od 160ks.
Daleko od toga da je los, ali 160ks ipak nije malo.
Seo sam u njega iz Golfa sa tri cilindra i ocekivao sam da ce efekeat biti pozitivniji. Medjutim, mozda subjektivno, imam utisak da bolje ide mjet 150ks.
Iskreno, ocekivao sam vise od 160ks.
Daleko od toga da je los, ali 160ks ipak nije malo.
Seo sam u njega iz Golfa sa tri cilindra i ocekivao sam da ce efekeat biti pozitivniji. Medjutim, mozda subjektivno, imam utisak da bolje ide mjet 150ks.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mnogo je 2.0 TDI 150ks potentniji i jaci od 1.4tsi sa 150ks, dizelka drasticno teza, a ide za nijansu bolje sa vise kg, znaci motor je jaci/efikasniji, ali ga koce kile.
Takodje dizel mnogo bolje koci i ima bolje kocnice.
http://www.zeperfs.com/en/duel5946-5908.htm
Logika a la nidza cherrypicking.
Uzeo dva golfa koja idu prakticno isto i onda nasao jedan faktor koji ide njegovim fantazijama u prilog i onda cela disertacija o tome, kako je jedan brzi iako im je 90% ostalih ubrzanja isto.
http://www.zeperfs.com/en/duel4353-4183.htm
dizlo brzi na stazi cele 4s od benzinca iste snage i zapremine, dakle dizeli su mnogo stabilniji i bolje ubrzavaju (iako su ostala ubrzanja prakticno ista), ali sto bi bili objektivni i realni
U redu je imati licne preferencije, samo ne treba bas zalaziti previse u faboystinu.
2 benzinca ili dizela razlicitih proizvodjaca se nece isto ponasati, a ne dva pogonska goriva.
Takodje dizel mnogo bolje koci i ima bolje kocnice.
http://www.zeperfs.com/en/duel5946-5908.htm
Logika a la nidza cherrypicking.
Uzeo dva golfa koja idu prakticno isto i onda nasao jedan faktor koji ide njegovim fantazijama u prilog i onda cela disertacija o tome, kako je jedan brzi iako im je 90% ostalih ubrzanja isto.
http://www.zeperfs.com/en/duel4353-4183.htm
dizlo brzi na stazi cele 4s od benzinca iste snage i zapremine, dakle dizeli su mnogo stabilniji i bolje ubrzavaju (iako su ostala ubrzanja prakticno ista), ali sto bi bili objektivni i realni
U redu je imati licne preferencije, samo ne treba bas zalaziti previse u faboystinu.
2 benzinca ili dizela razlicitih proizvodjaca se nece isto ponasati, a ne dva pogonska goriva.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
@Ivan pretera ga vala sa ličnim prozivkama, a pritom se nisi ni udubio šta si i sam okačio, ubacuješ i automatik, u već dovoljno kompleksno poređenje, ignorišeš menjač, koji ovde pravi veću razliku od motora. Superb TDI iz nekog razloga ima nekonzistentna merenja, razlike su na većini zajedničkih merenja ova 4 časopisa baš preterane. Uđi u detalje izvora pa pogledaj i sam, po nekoliko sekundi se ne gađaju. 0-160 varira od 22,5 do 26,8, neko tu ne zna da meri ili je imao katastrofalne vremenske uslove.
400m brži TSI
1km brži TSI
80-120 mnogo brži TDI, tema za diskusiju, verovatno faktor menjača ili loše merenje
80-180 fali, ili bar do 160.
http://www.zeperfs.com/en/match5908-5946.htm
Ostalo je tu negde ako se uproseče merenja.
Ja svakako ostajem pri svome da sam odabrao adekvatnije automobile za poređenje ekvivalentnih motora:
http://www.zeperfs.com/en/match4469-5575.htm
Ne menja suštinu, svi motori ekv snage su uporedivi. Ne može u ekv karoseriji jedan motor od 150KS da lomi kičmu, a drugi da ne može da ide uzbrdo, ukoliko je vozač sposoban da ga dovede u potreban režim. Ukoliko je potreban različit stil vožnje, prilagodi se. Uopšte nije važno koja je vrsta goriva u pitanju.
400m brži TSI
1km brži TSI
80-120 mnogo brži TDI, tema za diskusiju, verovatno faktor menjača ili loše merenje
80-180 fali, ili bar do 160.
http://www.zeperfs.com/en/match5908-5946.htm
Ostalo je tu negde ako se uproseče merenja.
Ja svakako ostajem pri svome da sam odabrao adekvatnije automobile za poređenje ekvivalentnih motora:
http://www.zeperfs.com/en/match4469-5575.htm
Ne menja suštinu, svi motori ekv snage su uporedivi. Ne može u ekv karoseriji jedan motor od 150KS da lomi kičmu, a drugi da ne može da ide uzbrdo, ukoliko je vozač sposoban da ga dovede u potreban režim. Ukoliko je potreban različit stil vožnje, prilagodi se. Uopšte nije važno koja je vrsta goriva u pitanju.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jedino sa cime se slazem da sam dosta ostro replicirao, previse cak, ali dobro, znas da nisam maliciozan, niti je na licnom nivou.
Svakako ostaje da sam sustinski u pravu, hoces da dokazes da je ono sto sad vozis i gotivis najbolje, kao sto vec rade fanboysi, a to tebi bas i ne prilici.
Makar meni sa strane tako izgleda.
Cherrypicking merenja i svega sto ide u prilog tezi koja ti je subjektivno draza.
Koje je opravdanje za BMW i kakve tu zakljucke mozemo tu da izvucemo? Taj deo ti ne ide u prilog pa si ga elegantno preskocio.
Namerno sam karikirao neke zakljucke malopre jer lici na klinacku raspravu.
Mogao si izvuci zakljucak da je jedan motor iste snage brzi samo zato sto je laksi 100+ kg, ali nisi.
Mogli smo onda dalje izvuci zakljucak da je mana TSI kvarljivost jer je taj 1.4 poznatiji po problemima, ali to nije bitno.
Ne znam ni zasto sam usao u polemiku, nije realna prica nego ce svako da navlaci vodu na svoju subjektivnu vodenicu.
Svakako nema zle namere sa moje strane.
Svakako ostaje da sam sustinski u pravu, hoces da dokazes da je ono sto sad vozis i gotivis najbolje, kao sto vec rade fanboysi, a to tebi bas i ne prilici.
Makar meni sa strane tako izgleda.
Cherrypicking merenja i svega sto ide u prilog tezi koja ti je subjektivno draza.
Koje je opravdanje za BMW i kakve tu zakljucke mozemo tu da izvucemo? Taj deo ti ne ide u prilog pa si ga elegantno preskocio.
Namerno sam karikirao neke zakljucke malopre jer lici na klinacku raspravu.
Mogao si izvuci zakljucak da je jedan motor iste snage brzi samo zato sto je laksi 100+ kg, ali nisi.
Mogli smo onda dalje izvuci zakljucak da je mana TSI kvarljivost jer je taj 1.4 poznatiji po problemima, ali to nije bitno.
Ne znam ni zasto sam usao u polemiku, nije realna prica nego ce svako da navlaci vodu na svoju subjektivnu vodenicu.
Svakako nema zle namere sa moje strane.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja bih da se nadovežem samo na onaj komentar da 2.0 HDI 90ks sa pet osoba i punim gepekom ubrzava i pretiče uz Zlatibor. Ja vozim taj motor po gradu i ok je ali oseti se manjak snage, a uglavnom ga vozim sam. Mogu da zamislim kako bi se ponašao da natovarim još 350kg ljudi i jedno 100kg stvari, to po ravnom ne bi moglo da ide.
Meni je sve ispod 150ks nekako slabo i sam kad se vozim a ne pun auto i gepek.
Meni je sve ispod 150ks nekako slabo i sam kad se vozim a ne pun auto i gepek.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Sad sam u USA vozio V6 atmo, 3.6 litre, 305ks. Nemam ništa da dodam na diskusiju, samo se hvalim
Šalu na stranu, shvatio sam da je to previše za mene, tj. moj stil vožnje. Ne u smislu da se otima, da ne možeš da ga kontroliše, to je pitom auto sa automatikom i elektronikom. Već da bi i sa 200ks imao isti ugođaj.
Šalu na stranu, shvatio sam da je to previše za mene, tj. moj stil vožnje. Ne u smislu da se otima, da ne možeš da ga kontroliše, to je pitom auto sa automatikom i elektronikom. Već da bi i sa 200ks imao isti ugođaj.