Turbo benzinci vs turbo dizeli
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ako covek nije iz NS, da sam mu to rekao znacilo bi mu isto kao i lanjski sneg.Ivan je napisao:Pa recimo lepo cubika, sta uvijas
Послато са GT-N7100
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
dodao bih turbo gas- tiho, mirno ,jeftinije, cistije.Day Walker je napisao:
Da li dizel ili benzin, zavisi od tvojih potreba i afiniteta.
turbo dizel i turbo benzin se slicno voze, dizel ce uvek imati manju potrosnju.
Sa turbo benzincem imas tisu i mirniju voznju, sa dizelom jeftiniju
Najbolje je imati i jedan i drugi
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- Saša
- Postovi: 13050
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Gas je prava stvar, definitivno. Danas sam išao na pecanje sa Audijem TT 1.8T sa 200 i nešto konja i pogonom na plin, ide kao mećava a vožnja jeftina.
TT
TT
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni draze kad stisnem gas da mi istrese 1000rsd benzina nego 500plina..
Brzine idu u H-a !!!
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Bilo bi zanimljivo da se prikažu rezultati pouzdanosti malih turbo benzinaca, tipa Fiat 0.9 TwinAir i Ford 1.0 EcoBoost.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- grujicd
- Postovi: 8374
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ono što mene odbija kod dizela je DPF, bar ako se auto ne izvodi na redovno na autoput. Šta je sa onim dizelima koji koriste aditiv za regeneraciju? Da li kod njih postoji problem ako se prekine postupak?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja nesto mislim da kada se svede racunica nakon par godina eksploatacije, diesel ili benzin dodju na isto. Ovo naravno ne vazi ako se prelaze ogromne kilometraze.
Benzinac je u startu jeftiniji, jeftiniji servisi ali vise trosi. Dizel manje trosi, ali razni filteri, skuplji servisi, a i u startu je skuplji.
Ja sam se odlucio za TB umesto atmo benzinca (dizel nije ni bio u opticaju) i zadovoljan sam. Trosi mi ispod 7 litara sto mi je i bio cilj. Sto kazu tvorci ecoboost motora, uzeto je ono najbolje iz oba sveta (dizel-benzin) i sklopljeno u ovaj motor. Tako da ocekujem da ce i troskovi odrzavanja biti nesto izmedju.
Benzinac je u startu jeftiniji, jeftiniji servisi ali vise trosi. Dizel manje trosi, ali razni filteri, skuplji servisi, a i u startu je skuplji.
Ja sam se odlucio za TB umesto atmo benzinca (dizel nije ni bio u opticaju) i zadovoljan sam. Trosi mi ispod 7 litara sto mi je i bio cilj. Sto kazu tvorci ecoboost motora, uzeto je ono najbolje iz oba sveta (dizel-benzin) i sklopljeno u ovaj motor. Tako da ocekujem da ce i troskovi odrzavanja biti nesto izmedju.
Using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nema potrebe.grujicd je napisao:Ono što mene odbija kod dizela je DPF, bar ako se auto ne izvodi na redovno na autoput. Šta je sa onim dizelima koji koriste aditiv za regeneraciju? Da li kod njih postoji problem ako se prekine postupak?
Moj 7 godina star auto, sa 171.000km, nikakav problem sa DPF-om nije imao, vozim 95% po gradu, a cak sam jednom imao crknud DPF senzor, koji je kostao oko 50e ako se ne varam, a mozda i manje, te je nesto jebavao, odradili oni u servisu na masini regeneraciju, i kao nov
@error, kakvi to specijalni filteri?
Redovan servis je skuplji za 1,2 litre ulja sto ide vise u dizel, a i benzinac ima neke druge stvari koje dizel nema.
I meni ce 90% sledeci auto biti turbo benzinac, ali ne zbog cene servisa, vec zbog manje cene, koju cak i ja sa 30.000km, moram da otplacujem jedno 5,6 godina, ako se uzima nov auto, a i zbog brzeg grejanja i mog nacina voznje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nisu specijalni, ali znam da kolega koji vozi dizela na svakom drugom servisu menja neki filter (goriva valjda) koji je nesto skuplji. Mislim da je oko 4000 u ovlascenom servisu zamena tog filtera. Tako da mu je svaki drugi mali servis 4K skuplji.
Benzinac zato ima svecice, kablove... obrni okreni, kao sto rekoh, dodje mu na isto.
Benzinac zato ima svecice, kablove... obrni okreni, kao sto rekoh, dodje mu na isto.
Using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Filter goriva mi je najskuplja stavka kod servisa dizela, menja se na 30k km i kosta oko 6k rsd
Brzine idu u H-a !!!
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mislim da su suviše kratko na tržištu za iole ozbiljniji zaključak.Geza je napisao:Bilo bi zanimljivo da se prikažu rezultati pouzdanosti malih turbo benzinaca, tipa Fiat 0.9 TwinAir i Ford 1.0 EcoBoost.
Ljudi su bili skeptični i prema 1,3 mjet i 1,4 HDI i 1,5 dci... pa je danas priča sasvim drugačija.
Širim haos!
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mislio sam na uzorak od 1.000 motora na 150.000+ pređenih kilometara. Biće i to.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...