Turbo benzinci vs turbo dizeli
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Turbo benzinci vs turbo dizeli
TSI nove generacije su zaista sjajni.
Ko god sumnja, a i ti maniaxx, je pozvan da proba.
Nakacio si se na prastari motor i pljujes ostale samo zbog tog slucaja.
Da je tako kako pises, niko ih ne bi nit vozio nit kupovao.
A ja, koliko mogu da primetim, ne stoje po servisima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ko god sumnja, a i ti maniaxx, je pozvan da proba.
Nakacio si se na prastari motor i pljujes ostale samo zbog tog slucaja.
Da je tako kako pises, niko ih ne bi nit vozio nit kupovao.
A ja, koliko mogu da primetim, ne stoje po servisima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Sjajni u kom pogledu?
Nisu prastari, osim ako je par godina unazad za tebe prastaro? I dci naprimer se pljuje još dandanas zbog nekih kretenizma 15 godina unazad, da o alfi ne pričamo ili rđi kod opela. A šta se tiče kupovanja, doživeo sam na vlastitoj koži kakvi su sektaši VAG-ovci. Dok je bio polo po ne znam koji put na servisu, napadali su me kako si izmišljam, kako pljujem po VW, kako smem da opšte pljujem javno po VW i slično, uglavnom, VW če se kupovati pa makar menjao motor umesto redovnog servisa.
Inače možda ču i probati najnovije iteracije TSI, ali iskreno nemam vremena probati ni nešto zanimljivije kamoli TSI, koji za mene neče nikad biti pouzdan i dobar motor pa šta god mu uradili.
Nisu prastari, osim ako je par godina unazad za tebe prastaro? I dci naprimer se pljuje još dandanas zbog nekih kretenizma 15 godina unazad, da o alfi ne pričamo ili rđi kod opela. A šta se tiče kupovanja, doživeo sam na vlastitoj koži kakvi su sektaši VAG-ovci. Dok je bio polo po ne znam koji put na servisu, napadali su me kako si izmišljam, kako pljujem po VW, kako smem da opšte pljujem javno po VW i slično, uglavnom, VW če se kupovati pa makar menjao motor umesto redovnog servisa.
Inače možda ču i probati najnovije iteracije TSI, ali iskreno nemam vremena probati ni nešto zanimljivije kamoli TSI, koji za mene neče nikad biti pouzdan i dobar motor pa šta god mu uradili.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nerealan si skroz, ti si se opekao i to je to.
Kao alfisti, hondasi, bemvejci i svi ostali fanboysi nisu sektaši?
Pa čak ima i Opel i Fiat sektaša
Ja znam dosta njih što su se navozali sa 1.2tsi, da bilo je nekih priča da je nešto zveckalo, pravilo neke zvukove, neke gluposti, bilo recallova, ali nikog nije ostavio na putu.
Ima kolega na forumu koji su pregazili između 150-200k sa ubedljivo najgorim BMW motorom kojem crkava lanac bez da je isti ikad zamenjen.
ako je stopa kvara 5/100 umesto 1/100 to je dovoljno da dobije loš glas i da se izbegava, ali to ne znaci da se većina ljudi nije slatko navozala bez problema.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Kao alfisti, hondasi, bemvejci i svi ostali fanboysi nisu sektaši?
Pa čak ima i Opel i Fiat sektaša
Ja znam dosta njih što su se navozali sa 1.2tsi, da bilo je nekih priča da je nešto zveckalo, pravilo neke zvukove, neke gluposti, bilo recallova, ali nikog nije ostavio na putu.
Ima kolega na forumu koji su pregazili između 150-200k sa ubedljivo najgorim BMW motorom kojem crkava lanac bez da je isti ikad zamenjen.
ako je stopa kvara 5/100 umesto 1/100 to je dovoljno da dobije loš glas i da se izbegava, ali to ne znaci da se većina ljudi nije slatko navozala bez problema.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Čuj ja sam se opekao, da sam se samo ja rekao bi jebiga, kurate sam sreče. Ali najiskrenije ne znam lično nijednog ( brojem 0 ), čoveka, koji je imao 1.2 TSI i da nije imao sranje sa njim, i to neko zveckanje i slično, nego menjanje motora, turbina i slično. Čak i največi VW fan koga znam ( a opšte nema VW ), koji me je non stop prozivao je imao probleme ( ustvari sestra od njegove žene, ostali u kvaru na putu na more crkla turbina na škodi 1.2 tsi ), ali njegove reči su bile, čuj dešava se, nema veze ( jebemti ja dešava se na praktično novom avtu, nema šta da se dešava!!! ).
Inače znam i jednog koji se sladko navozao sa 2.2 dci od renaulta, znači mora da je dobar motor to .
A BMW, jebote izvezo 150, 200kkm u jednom parčetu, čudo neviđeno. ( kad je čudo da napravi 200kkm bez havarije onda je tek sranje od motora za moje pojmove ).
I bolje završimo sa tom temom, ja imam svoje mišljenje iz vlastitog iskustva i iskustva ljudi koje znam, i jednostavno ne verujem više VW i TSI i gotovo.
Ali jedno je fanboy a drugo sektaš, ti bi ko bivši alfista, sad bmwjaš trebao da znaš to
Inače znam i jednog koji se sladko navozao sa 2.2 dci od renaulta, znači mora da je dobar motor to .
A BMW, jebote izvezo 150, 200kkm u jednom parčetu, čudo neviđeno. ( kad je čudo da napravi 200kkm bez havarije onda je tek sranje od motora za moje pojmove ).
I bolje završimo sa tom temom, ja imam svoje mišljenje iz vlastitog iskustva i iskustva ljudi koje znam, i jednostavno ne verujem više VW i TSI i gotovo.
Ali jedno je fanboy a drugo sektaš, ti bi ko bivši alfista, sad bmwjaš trebao da znaš to
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Izvrces kako hoces, evo samo sa foruma uros imao prvu fabiu 1.2tsi, sluzila ga super, bili prezadovoljni kupili novi fabiu tsi, markoni vozio i peglao pun gas chipovanu fabiu 1.2tsi bez ikakvog problema, rotor uzeo a3 1.2tsi bez problema itd.
A uros kad ga vec spominjemo ostao na putu sa 1.3jtd pukao lanac valjda, a jtd je kao pouzdan.
Takodje ovo sto se sprdas za bmw 150k, kazem preslo par ljudi sa foruma preko 150k sa dokazano najgorim bmw motorom, a ti kao vau presao bmw 150k...
Nije to poenta i ti to dobro znas, nema potrebe za tim stvarno, vec da ni motori iz ozloglasene serije ne crkavaju svaki i tek tako lako.
I ja sam se jednom opekao sa GY gumom pa ne mislim da su im sve gume sranje, treba biti realan...
mada bih GY opet uzeo samo uz debeli popust
A uros kad ga vec spominjemo ostao na putu sa 1.3jtd pukao lanac valjda, a jtd je kao pouzdan.
Takodje ovo sto se sprdas za bmw 150k, kazem preslo par ljudi sa foruma preko 150k sa dokazano najgorim bmw motorom, a ti kao vau presao bmw 150k...
Nije to poenta i ti to dobro znas, nema potrebe za tim stvarno, vec da ni motori iz ozloglasene serije ne crkavaju svaki i tek tako lako.
I ja sam se jednom opekao sa GY gumom pa ne mislim da su im sve gume sranje, treba biti realan...
mada bih GY opet uzeo samo uz debeli popust
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Heinz je napisao:[mention]nikaragva[/mention] reaguj
maniaxxx je napisao:Ti imas neki fals primerak, vozio sam oba ta motora ( 1.4 tsi i 1.0 ecoboost ) i meni je ecoboost bolji za voznju, pustimo na stranu sto nije krs ko onaj TSI, oba su bila nova u slicnim karoserijama ( golf vs focus ), i sad u novom focusu karavanu je dobar, samo ponestane mu snage pri vecim brzinama ali to je ocekivano. Ali thp je bolji od oba sta se mene ticeDarko je napisao: ↑28 Feb 2019, 10:15Na autoputu mi je super. U gradu je sranje. Otkad ne parkiram u toplu garazu tek vidim kako je slogiran ujutru.
Naveo sam vec razloge i za i protiv. Litar potrosnje gore dole mi je nebitan ako voznja nije glatka i moras da razmisljas kako vozis. To ubija uzivanje u voznji. Bar meni.
Mada ko zna mozda je meni zapao neki fals primerak jer vidim da se ti ni na sta ne zalis
Ja sam vozio pet godina 1.4 tsi 125ks. Ne mogu da vam recima opisem koje je to savrsenstvo po svim pitanjima u odnosu na npr ecoboost 1.0. Taj motor je prava mera. Prelagano se vozi i u gradu i na otvorenom..
Tako da nije nuzno da bude dizelas.. iako imam 2 dizelasa kuci i super se voze.
Reagovao je.nikaragva je napisao:Upravo
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mislim da ti motori 1.2 i 1.4 ne postoje vise. Zamenili su ih 1.0 i 1.5, pa cemo videti kako ce se pokazati.
Meni su govorili da tsi ne moze da izdrzi vise od 30-40 hiljada kilometara, ne na internetu, nego (bivsi) ljudi iz VW Srbija, koji opet verujem da znaju mnogo bolje nego rekla kazala na forumima. Mada i ta prica mi je pomalo suplja, jer ljudi pricaju o nekim sumanutim pritiscima, a ti pritisci u tsi su i dalje skoro 10x manji nego u tdi npr.
Kad pogledam cene golfova na oglasima ti sa 1.2 motorima dosta dobro drze cenu, iako su polovni stari 4-5 godina.
Ali moje neko subjektivno misljenje je da ne postoji bolji turbo benzinac od TSI trenutno na trzistu, kad se uzmu svi parametri u obzir.
Da motor traje 500.000km je samo jedan parametar i ne mnogo bitan, makar ne meni.
Meni su govorili da tsi ne moze da izdrzi vise od 30-40 hiljada kilometara, ne na internetu, nego (bivsi) ljudi iz VW Srbija, koji opet verujem da znaju mnogo bolje nego rekla kazala na forumima. Mada i ta prica mi je pomalo suplja, jer ljudi pricaju o nekim sumanutim pritiscima, a ti pritisci u tsi su i dalje skoro 10x manji nego u tdi npr.
Kad pogledam cene golfova na oglasima ti sa 1.2 motorima dosta dobro drze cenu, iako su polovni stari 4-5 godina.
Ali moje neko subjektivno misljenje je da ne postoji bolji turbo benzinac od TSI trenutno na trzistu, kad se uzmu svi parametri u obzir.
Da motor traje 500.000km je samo jedan parametar i ne mnogo bitan, makar ne meni.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ivan je napisao: ↑02 Mar 2019, 01:16Izvrces kako hoces, evo samo sa foruma uros imao prvu fabiu 1.2tsi, sluzila ga super, bili prezadovoljni kupili novi fabiu tsi, markoni vozio i peglao pun gas chipovanu fabiu 1.2tsi bez ikakvog problema, rotor uzeo a3 1.2tsi bez problema itd.
A uros kad ga vec spominjemo ostao na putu sa 1.3jtd pukao lanac valjda, a jtd je kao pouzdan.
Takodje ovo sto se sprdas za bmw 150k, kazem preslo par ljudi sa foruma preko 150k sa dokazano najgorim bmw motorom, a ti kao vau presao bmw 150k...
Nije to poenta i ti to dobro znas, nema potrebe za tim stvarno, vec da ni motori iz ozloglasene serije ne crkavaju svaki i tek tako lako.
I ja sam se jednom opekao sa GY gumom pa ne mislim da su im sve gume sranje, treba biti realan...
mada bih GY opet uzeo samo uz debeli popust
Ajde sad ozbiljno, bez nervoze. Znam ja, da neče baš svaki tsi da crkne, ali jednostavno je BILO previše tih problema da bi smeo da uzmem taj motor, da druge slabosti i ne opisujem. 1.0 kazu da je bolji, ali opet ne verujem mu jebiga. Ne znam SVE vlasnike TSI motora da mogu da kažem da su svi crkli ali svi koje ja znam jesu imali problema, slucaj? Možda ali tako je.
Šta se tiče BMW sam si napisao na takav način ko da je neko cudo sto je toliko preso, ali da je taj motor sranje zna se, neki imaju srece pa zamene "samo" lanac, neki imaju jos vise problema, neki cak nista, ali opet ne moze niko osim BMW sektasa reci da je to u osnovi pouzdan motor jer nije.
I samo tu je problem, u sektašima, ne toliko u motorima, svaki ili skoro svaki proizvodjac nazalost ima slabe serije, slabe motore ili druge bezvezne greske, samo ne treba sad to uzeti ko nesto normalno, desava se, onom nije crko nego jih "kazniti" slabom reklamom, i nekupovanju takvih motora, samo zato da malo više testiraju motore, da daju neki postotak profita u to da avto cak radi, a ne samo da lepo izgleda.
To mi smeta, slicna je stvar i kod goodyeara, imaju i oni dobre modele ali jednostavno ne zelim da "probavam", evo bridgestonu sam dao sansu 20 godina posle razocaranja, mozda cu i goodyear nekad probati ( imao sam jih cak na volvu mesec dana i preziveo sam nekako ).
Mozda stvarno ponekad malo previse popizdim za bezveze, ali ja ne mogu da cutim ako je nesto sranje ili se meni ne svidja ( subjektivno znaci ), nisam od onih koji ce cutati o problemima "svoje" marke niti ne odobravam da smo potrosaci beta testeri samo da oni ustede koji milijoncic.
Jer se razumemo sad, nije ovo nikako licni napad na nikog ovde, hvala bogu ako je neko zadovoljan i nema problema, nikome ne zelim peripetije koje sam ja i moj brat imali sa 1.2 TSI, ili moj drugar sa BMW-jom.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Baš me zanima ( ne napadam, samo pitam da ne bude svadje ), po kojim to parametrima mislis da su TSI najbolji turbo benzinci?nikaragva je napisao: ↑02 Mar 2019, 09:16Mislim da ti motori 1.2 i 1.4 ne postoje vise. Zamenili su ih 1.0 i 1.5, pa cemo videti kako ce se pokazati.
Meni su govorili da tsi ne moze da izdrzi vise od 30-40 hiljada kilometara, ne na internetu, nego (bivsi) ljudi iz VW Srbija, koji opet verujem da znaju mnogo bolje nego rekla kazala na forumima. Mada i ta prica mi je pomalo suplja, jer ljudi pricaju o nekim sumanutim pritiscima, a ti pritisci u tsi su i dalje skoro 10x manji nego u tdi npr.
Kad pogledam cene golfova na oglasima ti sa 1.2 motorima dosta dobro drze cenu, iako su polovni stari 4-5 godina.
Ali moje neko subjektivno misljenje je da ne postoji bolji turbo benzinac od TSI trenutno na trzistu, kad se uzmu svi parametri u obzir.
Da motor traje 500.000km je samo jedan parametar i ne mnogo bitan, makar ne meni.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Koliko sam ja informisan, fordov 1.0 3cyl turbo benzinac je najbolji odavno već...
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na papiru je i brnabicka najbolji premijer ikada
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
U AUtobildu ili nekom drugom njemačkom magazinu, Fordov 1.0 trocilindraš je u laufkultur (kultivisanost rada) dobio bolju ocjenu od 1.5 TSI četvorocilindraša, e to je uspjeh
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Taj isti autobild favorizuje sve iz vw i Njemačke...
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja sam kroz desetine hiljada km voznje bas ta 2 motora spoznao nesto totalno drugacije ali bolje novinama verovat'