Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Dizel kudikamo bolji, ne treba ni postavljati to pitanje.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Eh, vozio...im`o.Heinz je napisao: ↑20 Mar 2018, 13:23Nisi ti vozio Honde (i-VTEC). Snaga počinje tek na 3500-4000.starac vujadin je napisao: ↑20 Mar 2018, 12:53Snage u opsegu 2000-3000 obrtaja ima svaki kršteni atmosferski motor. Nema potrebe za naglim potezima, cimanjima, urlanjem motora...
Kod TD mi zafale obrtaji u nekim preticanjima, tačno bi trebalo do 5k voziti dizel, a posle od 5-8k benzinac
Nema nekog obrtnog momenta and so what. Auto lagan, menjač vrhunski, mali točak, motor kultivisan i miran i nema problema. Pri tome i-VTEC je kultivisana verzija VTEC motora, a i ovi drugi mogu da se voze normalno.
Vozio sam ja i "gore" od Honde, zato i sam i pisao to što sma napisao.
Niko ne spori pozitivne i negativne strane svih koncepcija jer su to dobro poznate stvari, samo bez preterivanja barem na auto forumu i sve će biti ok.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30067
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Slažem se, ali onda mnogima ne bi bilo zanimljivo. Da krenemo da upoređujemo motore iste koncepcije ali različitih proizvođača i tu bi bilo preterivanja, zavisno ko šta poseduje i preferira.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1371475
Novi Golf benzinac "troši" kao dizelaš
Automobil je opremljen novim 1.5 benzinskim motorom sa tehnologijom deaktiviranja clilindara (ACT), koja dodatno smanjuje potrošnju goriva.
Novi Golf benzinac "troši" kao dizelaš
Automobil je opremljen novim 1.5 benzinskim motorom sa tehnologijom deaktiviranja clilindara (ACT), koja dodatno smanjuje potrošnju goriva.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To si nešto pobrkao, ljubitelj ne pominje to što se tebi svidja da predstaviš da si pročitao.
Turbo motori odavno nemaju ludački turbo lag, mani se turbo oldtimera
Poslednja izmena od ljubitelj u 20 Mar 2018, 18:25, izmenjeno 1 put ukupno.
- carov2
- Postovi: 4182
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Alfa 166 turbo i Lancia Kappa turbo...turbo lag u svom najboljem izdanju.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
ima li saznanja o mogucim problemima kod opelovog 1.4T motora, kako se pokazao i sta se predvidja od potencijalnih troskova odrzavanja (tipa plivajuci zamajac, dizne i slicno kod dizela).
takodje me zanima sta u slucaju riknjavanja turbine, da li neko radi remont ovde ili se baci i stavi nova?
takodje me zanima sta u slucaju riknjavanja turbine, da li neko radi remont ovde ili se baci i stavi nova?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Turbina ko turbina, i ovde se kod nas menja kako na dizelu tako i na benzincu komplet ono sto je unutra. isto kao i sirom sveta To nazivaju remont a svodi se na rasklapanje i sklapanje novog. Nekada je potrebno jos dodatno i balansirati.
Ostaje staro, isto, kuciste koje se samo ocisti i eventualno zafarba radi estetike.
Turbinu mozes i sam remontovati ako je pitanje u smislu cene, niista posebno zahtevno ako kupis komplet rezervni deo kao celinu a ne sastavne delice turbine.
Najveci problem je demontaza turbine benzinca sa izduvne grane ili same izduvne grane, zavisno kako je vec konstruktivno reseno.
Ostaje staro, isto, kuciste koje se samo ocisti i eventualno zafarba radi estetike.
Turbinu mozes i sam remontovati ako je pitanje u smislu cene, niista posebno zahtevno ako kupis komplet rezervni deo kao celinu a ne sastavne delice turbine.
Najveci problem je demontaza turbine benzinca sa izduvne grane ili same izduvne grane, zavisno kako je vec konstruktivno reseno.
- Darko
- Postovi: 9077
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Posto uporedo vozim dva auta c segmenta. Jedan sa motorom starijeg kova (1.9 mjtd 120ks), i jedan sa modernim malim 3 cyl turbobenzincem (1.0 ecoboost 125ks).
U potrosnju ne treba zalaziti jer trose slicno. Downsizingom su skoro dosli na potrosnju nekadasnjih dizelasa.
U voznji naklon za malog benzinca po pitanju buke. Veoma tih skoro necujan u svim rezimima (kad je zagrejan). Nekad ne primetis da si ostao u nizoj brzini. Voznja autoputem na 130kmh je pesma, to mu je bas neka mera i da je tih, i da povuce kad treba.
Sto se tice gradske voznje sta god pricali da je sve to sad izjednaceno, jednostavno turbo dizel dominira. Definitivno dosta potentniji (kako i nece kad ima 100nm vise) trenutan odziv na gas, lakse se vozi u 2 ili 3 brzini u kolonama, uskim ulicama. Ostavlja mocan utisak.
Benzincu u gradu ne prijaju mali obrtaji, nije ga prijatno voziti u guzvi (mozda i zbog dugog prenosa. Nekad smara kad vozis drugom u koloni na 20 i nesto na sat, pa osetis kako blago trza, a opet ako ga vratis u prvu onda se dere), nema toliko brz odziv na gas (turbo lag mozda). U nekim momentima motor deluje kao kanarinac na steroidima (naglo cimne pa u razvoju obrtaja na ubrzanju nije potpuno linearan. Plasticno da objasnim kao da stepenasto razvija snagu, kao da otvara naredna grla karburatora). Na otvorenom i autoputu je vec dosta bolji.
U potrosnju ne treba zalaziti jer trose slicno. Downsizingom su skoro dosli na potrosnju nekadasnjih dizelasa.
U voznji naklon za malog benzinca po pitanju buke. Veoma tih skoro necujan u svim rezimima (kad je zagrejan). Nekad ne primetis da si ostao u nizoj brzini. Voznja autoputem na 130kmh je pesma, to mu je bas neka mera i da je tih, i da povuce kad treba.
Sto se tice gradske voznje sta god pricali da je sve to sad izjednaceno, jednostavno turbo dizel dominira. Definitivno dosta potentniji (kako i nece kad ima 100nm vise) trenutan odziv na gas, lakse se vozi u 2 ili 3 brzini u kolonama, uskim ulicama. Ostavlja mocan utisak.
Benzincu u gradu ne prijaju mali obrtaji, nije ga prijatno voziti u guzvi (mozda i zbog dugog prenosa. Nekad smara kad vozis drugom u koloni na 20 i nesto na sat, pa osetis kako blago trza, a opet ako ga vratis u prvu onda se dere), nema toliko brz odziv na gas (turbo lag mozda). U nekim momentima motor deluje kao kanarinac na steroidima (naglo cimne pa u razvoju obrtaja na ubrzanju nije potpuno linearan. Plasticno da objasnim kao da stepenasto razvija snagu, kao da otvara naredna grla karburatora). Na otvorenom i autoputu je vec dosta bolji.
- Saša
- Postovi: 13098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
20 na sat drugom? Druže, to se vozi u prvoj i u benzincu i u dizelašu.
Kako si uopšte i ustanovio da ideš 20 na sat? Imaš digitalni displej?
Kako si uopšte i ustanovio da ideš 20 na sat? Imaš digitalni displej?
- Darko
- Postovi: 9077
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Napisao sam 20 i nesto. Tipa 25,26,27kmh. Dizel do guta drugom bez problema. Moze i benz ali ne sa tolikom lakocom.
Mozda nije bitno ni koliko je tacno brzina. Poenta je da u koloni lakse voziti dizela.
Takodje td daje vise samouverenosti prilikom preticanja. Pogotovo na usponu, tu cesce tb ostane bez daha.
Evo i pass je pisao u drugoj temi da mu se svidelo kako mjtd vuce i ide.
Na focusu imam i analogno i digitalno, na stilu samo analogno.
Mozda nije bitno ni koliko je tacno brzina. Poenta je da u koloni lakse voziti dizela.
Takodje td daje vise samouverenosti prilikom preticanja. Pogotovo na usponu, tu cesce tb ostane bez daha.
Evo i pass je pisao u drugoj temi da mu se svidelo kako mjtd vuce i ide.
Na focusu imam i analogno i digitalno, na stilu samo analogno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na koliko je rpm tada? Gde ti počinje opseg max momenta?
- Saša
- Postovi: 13098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni je kod u gradu auta mnogo bitnije u kojoj brzini možeš da ideš (održavaš) onih dozvoljenih 50 km/h jer je to daleko veće smaranje odžavati nego voziti u koloni prvom (kilaviš pa kilaviš, isti đavo). Recimo, kod Punta je to u četvrtoj na vrh gasa, što je taman. Kod nekih je u četvrtoj prebrzo, a u trećoj urla (benzinci, naravno).
- Darko
- Postovi: 9077
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na focusu je na nekih 1400rpm max rpm ali to je na papiru. Posle 2000 se vozi tecno.
Ja nekako sva kola na 50kmh vozim u trecoj. Cetvrta je mucenje
Mozda je sve objasnjenje nepotrebno. Jednostavno subjektivno ili objektivno osetis koji je auto lakse voziti po gradu.
Takodje 1.5 dci je mnogo lagan za gradske uslove.
Najgori motor koji sam vozio u gradu je 0.9 tce. Neki predugacak prenos. Turbina kasno krece..
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ako je to ovo
Ja ne bih ispod 1500 rpm pokušavao. Kapiram da drugom na 1500 rpm nije 20 km/h.
Ja ne bih ispod 1500 rpm pokušavao. Kapiram da drugom na 1500 rpm nije 20 km/h.