Stranica 1 od 17
Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 17 Jan 2015, 20:47
od dragvorl
Jel citao neko u Autobildu prilog o rasklapanju nekog motora posle 500kkm i analizu?
Re: Hladan start motora
Poslato: 18 Jan 2015, 10:03
od Geza
Re: Hladan start motora
Poslato: 18 Jan 2015, 11:06
od methane.master
Heh, još kad bih ga bolje razumeno
Re: Hladan start motora
Poslato: 18 Jan 2015, 11:12
od Geza
Mogu svašta da nađem, ali ne mogu da prevodim.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 09:22
od Heinz
Imaš u ovom novom BMW 525 TDS sa 1 M km (1 Gm
). Mogao je još fino da gura ali je istruleo auto
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 10:02
od nikaragva
Stručnjaci koji tako rastavljaju motore posle određene kilometraže, kažu da nije hladnog starta, da bi motori opušteno prelazili milionske kilometraže.
Ne mogu da iskopam nigde tekst o tome, tako da ostaje na nivou polulegende, ali mislim da je to došlo iz Volvo-a.
Ima neke istine sigurno, samo je pitanje koliko. Hladan start je sigurno nešto haba motor, samo je pitanje koliko.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 10:51
od TDI
Svakako.
Zato na ulju ne treba nikako stedeti. Dobro ulje cuva motor vise nego ista. Koliko-toliko moze da ublazi hladan i suv start motora.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 11:01
od methane.master
Heinz je napisao:Imaš u ovom novom BMW 525 TDS sa 1 M km (1 Gm
). Mogao je još fino da gura ali je istruleo auto
Moglo je ono još da se tera, a u Šapcu bi ga sredili i vratili na magičnih 120k
http://www.autobild.de/bilder/unser-neu ... 46109.html
Nažalost nemački klip.
http://www.youtube.com/watch?v=KDa8S2BqQEs
Nego jesam dobro shvatio, ovo je automatik?
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 12:27
od elMaestro
Automatik i to sa fabrickim uljem u njemu.
Kako kazu, jedna od najboljih stvari na konkretnom primerku. A ovde nekima crkavaju na satro 200k.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 12:31
od methane.master
Misliš na 1.200.000
Sent using Tapatalk
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 12:33
od Sloba
nikaragva je napisao:Stručnjaci koji tako rastavljaju motore posle određene kilometraže, kažu da nije hladnog starta, da bi motori opušteno prelazili milionske kilometraže.
Ne mogu da iskopam nigde tekst o tome, tako da ostaje na nivou polulegende, ali mislim da je to došlo iz Volvo-a.
Ima neke istine sigurno, samo je pitanje koliko. Hladan start je sigurno nešto haba motor, samo je pitanje koliko.
Ako je "legenda", sigurno je iz Volvoa.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 16:17
od dragvorl
elMaestro je napisao:Automatik i to sa fabrickim uljem u njemu.
Kako kazu, jedna od najboljih stvari na konkretnom primerku. A ovde nekima crkavaju na satro 200k.
SHALA ILI NE, nije satro, nego opusteno crkavaju i na mnogo manje od 100kkm i to na novim kolima od par godina sa proverenim km, info je sa vise strana, iz Srbije, Amerike i Emirata.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 16:39
od elMaestro
Ne znam zaista, samo sam uporedio sa njihovim iskustvom. Pravilo ili izuzetak, stvarno ne znam.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 16:41
od NexT
Vec sam pominjao E 220 (w211), prodat sa 680.000km. Svakodnevno se vozio Bg - Nis - Bg. Hladan start nije imao, i u Bg i u Nisu u grejanoj garazi. Servisi radjeni na 15k, od svega je zamenjena samo jedna dizna, za repariranu.
Enterijer je i dalje kao casa, cak i vozacevo sediste je neosteceno...
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 19 Jan 2015, 16:43
od Ivan
Hladan start je pokretanje motora kada nije na radnoj temperaturi, to sto je bio na sobnoj temperaturi, te nama nije hladno, ne znaci da motor nije imao hladan start
Послато са GT-N7100