Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Čovek se sprda sa nama, bukvalno sprda
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Megatrol veka, decenije, godine...
Da ne znam ko je u pitanju, možda bih se i začudio
Da ne znam ko je u pitanju, možda bih se i začudio
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
U pravu je covek al zato sto na daciji nema sta da se pokvari.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Sreca nisu svi jos skapirali inace VW propo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Moji su imali novog Golfa 2 1.6,d. Na 120k osvezavanje, na 180k generalna. Posle je brat uzeo BX 1.9d polovnog iz France, i terao do 400k, kad mu je ubacio drugi polovan motor.
To je bilo u 90tim. Nije statistika, vec pojedinacni slucaj.
To je bilo u 90tim. Nije statistika, vec pojedinacni slucaj.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Trol na stranu, odličan, nego te neke proseke kvaliteta u poznim godinama upotrebe tržište samo reguliše cenom polovnjaka. Nije to jedini kriterijum, pošto naš kupac konkretno popriličnu težinu daje svom izboru zbog komšiluka, malo iznad sopstvenih prioriteta, ali može biti najbolji orijentir pre nekih detaljnih upoznavanja sa konkretnim modelom i njegovim vrlinama i manama (u starosti).
Skup svih tih faktora ti da na kraju cenu polovnjaka. Npr, meni čovek nudi 3,5K manju cenu nego koliko sam platio moj auto nov, a u tom trendu očekujem da sledeće zime vredi više nego nov, tako da se izvodi zaključak da se sa godinama Škoda poboljšava. Tzv. odloženo povećanje kvaliteta u drugoj petogodišnjici eksploatacije. Samo najkvalitetniji brendovi su sposobni za to.
Skup svih tih faktora ti da na kraju cenu polovnjaka. Npr, meni čovek nudi 3,5K manju cenu nego koliko sam platio moj auto nov, a u tom trendu očekujem da sledeće zime vredi više nego nov, tako da se izvodi zaključak da se sa godinama Škoda poboljšava. Tzv. odloženo povećanje kvaliteta u drugoj petogodišnjici eksploatacije. Samo najkvalitetniji brendovi su sposobni za to.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
ne mogu da se odlucim koje mi je bolje poredjenje da li ovo ljubiteljovo ili ono skorasnje od srdjanyo izmedju skode i alfe
a inače Dačija je viši kvalitet od VWa tako da VW može samo gori biti kako raste kilometraža.
Fabia - žena - lepa, voli vas, zna u krevetu, zna da kuva, ide na posao, donese platu, plati račune za stan, radi sa decom domaći, šeta paseka, kupi vam tortu za imendan i organizuje proslavu vašeg rođendana. Jedino vam ne prija da vas masira kad dođete s posla, a bole vas leđa.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ja nešto mislim da svaki polovan auto valja osim ako nije bio krš i kad je bio nov. Fora je da središ auto kad kupiš i posle redovno održavaš. A ne da ga pljuješ jer ti je crklo nešto, a očekivao si da za male pare voziš lux auto, a da te služi kao kad je izašao iz fabrike... Nisu loša auta nego mi imamo nerealna očekivanja. Jedino što sam vozio megana 2, taj auto je mehanički neuništiv, al struju nijedan majstor nije mogao da sredi i na kraju je tako i prodat.
Ključna stvar je da zameniš deo na autu i da znaš da je zamenjen, a ne da za jedan kvar voziš auto 20 puta kod majstora. Ja sam tog megana zbog neke elektrike vozio 20 puta majstoru, kao alfa bio više kod njega nego kući. A sve zbog jednog istog kvara.
Posle sam imao pasata b6, on me u startu zaklao 1000 evra, sređen zamajac, menjač, ležajevi, diskovi... Od tog momenta prešao sam 70 000 km samo menjajući ulje... Kao nov auto da sam imao. E to je kvalitet, kad si sredio auto i siguran si u njega.
Ključna stvar je da zameniš deo na autu i da znaš da je zamenjen, a ne da za jedan kvar voziš auto 20 puta kod majstora. Ja sam tog megana zbog neke elektrike vozio 20 puta majstoru, kao alfa bio više kod njega nego kući. A sve zbog jednog istog kvara.
Posle sam imao pasata b6, on me u startu zaklao 1000 evra, sređen zamajac, menjač, ležajevi, diskovi... Od tog momenta prešao sam 70 000 km samo menjajući ulje... Kao nov auto da sam imao. E to je kvalitet, kad si sredio auto i siguran si u njega.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Problem je što naši ljudi uzmu auto koji je već "groblje" ili ciljaju klasu koju ne mogu da isprate sa održavanjem.
Kada sam menjao gume, kod vulkanizera (gde inače ima i servis za vozila) dolazi lik sa bmw 5icom (E60) i traži polovne diskove. I kako će taj auto da služi, kada ljudi ni kočnice ne održavaju kako treba. Nije fora samo kupiti auto, nego isti i održavati - a kod nas se ljudi ne pružaju koliko su dugački i posle bude kuku jao
Kada sam menjao gume, kod vulkanizera (gde inače ima i servis za vozila) dolazi lik sa bmw 5icom (E60) i traži polovne diskove. I kako će taj auto da služi, kada ljudi ni kočnice ne održavaju kako treba. Nije fora samo kupiti auto, nego isti i održavati - a kod nas se ljudi ne pružaju koliko su dugački i posle bude kuku jao
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ako cemo iskreno, to da nije truo se zaista istice, bas sam danas gledao nekog Pasata ovde na oglasima u forumu.
. : Passat B6 4motion
Post 01 Dec 2021, 13:21
Burazer prodaje njegov auto. Trenutno bez ikakvih ulaganja i sto je bitno nema korozije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Navodis Polo iz '97, to je 25 godina star auto. A kazes radni vek mu je 18 godina, taj je odavno za otpad. Sta ocekivati posle tolikih km soljenim putevima, retko koji auto ce to izdrzati ako se ne pere redovno od dole. Ja sam sad skoro iz prednjih krila na oba auta izvadio gomilu blata iza tocka. To niko nece skidati sporta radi i cistiti. U tom blatu se dugo zadrzava voda i tu ce poceti da radi korozija.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ja sam ga zato i zamenio. Da trule trule, al mehanika i ono što je bitno da se prevezeš je odlično. Šta mi vredi megan koji ne truli kad me ostavio 10 puta u putu...
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ni ja ne bih baš tako olako potcenjivao Dačiju što se tiče kvaliteta... posebno ako je niži nivo opreme.
Većinom sve to "pali, radi, ide" jedno 200-300 hiljada km bez nekih posebnih problema.
Moderniji automobili imaju i modernije probleme, i komfor plaćaš ponekim vanrednim posetama servisu zbog komplikovanije opreme i sklopova i to je to.
E, sad, druga je priča što je Dačija veliki kompromis u svemu ostalom.
Većinom sve to "pali, radi, ide" jedno 200-300 hiljada km bez nekih posebnih problema.
Moderniji automobili imaju i modernije probleme, i komfor plaćaš ponekim vanrednim posetama servisu zbog komplikovanije opreme i sklopova i to je to.
E, sad, druga je priča što je Dačija veliki kompromis u svemu ostalom.