Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Pa dobro i kod ovih novih automatika sto su 2000-2500rpm na 150-180 opet je solidno opterecenje u odnosu kada takav auto vozis na 1200rpm 90 na sat.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Kazem generalno, na 180 sve i da je mali broj obrtaja opterecenje je vece. Tu ni EGR vise ne ubacuje izduvne gasove u cilindar.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Slazem se apsolutno, jer sa 180kmh ti treba recimo 80ks, sto je solidno opterecenje, dovoljno da se "samospaljuje" i cisti, a nije sad neko ekstremno, a za 90kmh ti treba 15ks,
A ogromna je razlika i procentualno i apsolutno 15 vs 80.
A ogromna je razlika i procentualno i apsolutno 15 vs 80.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Mozda nije najbolja tema, ali moze da posluzi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ja vozim dačiju 1.5 dci od nove do sadašnjih skoro 200 000 km. Bukvalno za tih 200 000 km nije šraf promenjen a mislim i da neće biti potrebno da se dira još 100 000 km. Auto je službeni i znate kako se vozi, a još mu je branša poljoprivreda. Dakle od tih 200 000 prešao je po makdamu jedno 50 000 km. Auto kad se opere izgleda kao da je sad izašao iz fabrike, a tako i radi. Jedino mu je crkao ablender na 100 000 km i to je sve od ulaganja.
I onda mi neko kaže da je strašno uzeti auto sa 250 000 i to neku kvalitetniju marku. Kad dačija ovako dobro služi, onda bi vw morao još bolji da bude na istoj km...
I onda mi neko kaže da je strašno uzeti auto sa 250 000 i to neku kvalitetniju marku. Kad dačija ovako dobro služi, onda bi vw morao još bolji da bude na istoj km...
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Pričao mi drug čiji brat drži servis koji najviše radi Renault - Nissan - Dacia. Čovek koji ima firmu za neka ispitivanja kači na auto neku specijalnu opremu za šta su atesti skupi i onda kada kupi auto vozi ga dok se ne raspadne, pogotovo što ga vozi po lošim terenima. Kaže, kupio je novu Daciu Logan, motor su otvarali još u garanciji zbog nekog fabričkog kvara. Dovezao je kasnije kod ovog servisera kada se raspala na 940 hiljada km.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nije Reno neko djubre, jos davno si imali super kvalitetne motore, ko je malo stariji, nekad je reno 25 imao neki sampionski motor po trajnosti...
Francuski motori su uglavnom bili dobri a dizeli pogotovo, medju najtrajnijim.
Francuski motori su uglavnom bili dobri a dizeli pogotovo, medju najtrajnijim.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Reno 25, 2.2 benzinac - neuništiva mašina
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Sad koliko vidim motor je poslednja stvar koja ode na autu. Prvo strada limarija, a da se motor toliko pohabao da neće da ide to još nisam video
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Znaci ipak je crklo nesto.kojot je napisao: Jedino mu je crkao ablender na 100 000 km i to je sve od ulaganja.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Limarija prvo strada na vozilima koja nam mahom dolaze iz hladnijih krajeva gde se lepo soli
Međutim u novijim automobilima najviše problema prave softverski bagovi da tako kažemo desi se tu i tamo neki problematični motor, naročito ovi mali turbaći, ali oni koji su na tržištu dugo oni su i dosta ispeglani.
Međutim, po meni, mnogo veći faktor od kilometraže jeste način korišćenja automobila. Ako je automobil korišćen za vožnju mahom po gradu i na kratkim relacijama, može on biti smeće i u dosta lošijem stanju nego neko ko je prešao, ali bukvalno, 500k km mahom na otvorenom
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nije strašno ako tom primerku je još preostao neki razumni životni vek od bar 100,000km bez popravki, a inače Dačija je viši kvalitet od VWa tako da VW može samo gori biti kako raste kilometraža. Pogotovu kvalitet na 400-500,000km ako uopšte dogura neki od VWa bez nekog kapitalnog remonta ili ne iskorodira. Ima i retko izuzetaka sa pojedinim serijama motora, ali opšte je VW pun problema gde god da se okreneš što dizeli što benzinci...
Onaj stari VW kvalitet nije više u modi, nažalost ostala samo senka nekadašnjeg što se tiče dugotrajnosti.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
'lebe mekani.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk