Stranica 12 od 17

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 15:42
od kami
Kako je AP vece opterecenje, osim ako ga ne gasiras konstantno? U gradu gas, kocnica, pri tim ubrzanjima oslobodi nekad i max snagu, dok za 130 km/h ne treba vise od 40ak hp.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 15:53
od McGruja
Pa veće je, jbg

U minuti konstantnih 30-40% opterećenja je više od gradskih minut gde je prosek 10-15%

Uostalom, iskustveno, na minus temperaturama, do autoputa kazaljka na dizelu je zakucana na 0, čim krene AP kreće da diže temp


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 16:35
od nikaragva
To je relativno za svaki motor posebno, plus za razne tezine vozila.

Ali nije o tome rec.

Rec je o prokuvavanju motora u kreni stani, dok je to prakticno nemoguce na ap pri konstantnih 130km/h, cak i da rashladni sistem ne radi dobro.

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 18:29
od McGruja
Nemoguće je i u kreni stani, ako je iole ispravan rashladni sistem

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 18:40
od shandu90
Kako vece opterecenje kad se svaki motor od 1.6-2.0 vrti pri 130kmh na manje od 4000rpm i daleko je od crvenog.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 19:01
od member
nikaragva je napisao:
12 Jul 2019, 15:07
member je napisao:
12 Jul 2019, 14:16
^^
Mašio si poentu.

Znam ljude koji voze auto na maksimumu i na AP. Auto im konstantno u crvenom. Moj kum je tako spalio motor na mom kombiju.
Takodje, dovoljno je 2-3 nabadanja kočnice po kiši sa 180 na 80 i da diskove baciš u smeće.
Dalje, potrošnja značajno veća nego na regionalnoj cesti.

Zaključak, sve je to relativno.
Pa nisam masio poentu. Mozes ti da nateras motor u crveno i u dvoristu. I sta onda? U dvoristu je najvece opterecenje?

Govorio sam o normalnoj voznji po propisima, a ne o 24h leeee maaaana
Nisam tebi odgovarao nego Cozmu, zato sam stavio one strelice.
Ali ajd da odgovorim. Teranje u crveno u dvorištu, ono , čemu, zašto?

Dva načina gde se motor najviše haba i troši(odnosi se na Evropu), to je hladan start (ili voznja u prvim minutama na niskim temperaturama) , i teranje u crveno.
To teranje u crveno na AP... Kažem, znam ih koje voze gas do panja na AP i gaze auto koliko god može da ide.

S druge strane, moj burazer je najbolji vozač kojeg znam. Koji god auto da vozi, potrošnja mu je manja nego ikome drugome, kočnice mu traju, lupam, 100k km, i na kraju.... Uvek stigne pre svih. I bez ijedne kazne. To je već znanje u vožnji.

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 19:16
od maniaxxx
Nisam znao da sam ti burazer :dobarvic: :dobarvic: :dobarvic: :mrgreen:

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 19:40
od ljubitelj
Teranje u crveno motoru ne smeta gotovo nista, a ni voznja vise sati u crvenom nije problem za inace ispravan motor u kome ima ulja i vode /antif. u dovoljnim kolicinama.

Motor je pravljen da se vrti maltene non stop do maksimalnih obrtaja, ali ne sme da duze vremena prelazi.

Vozio sam po 5-6 sati motor u rasponu 5500-5800 obrtaja bez stajanja, nikakvih problema do nekih 35C spolja a preko toga je ipak potrebno malo smanjiti.

Opterecenje motora dosta zavisi od njegove kubikaze, mali motori do 1500-1600 kubika su obicno optereceni na auto putu vec na 150km/h dok veci motori 2200-2600 kubika pogotovu 6cil. tih 150 gotovo i ne osecaju- lagano krstarenje za njih.

Na papiru mogu da imaju i priblizno istu maksimalnu snagu ali u praksi razlika u ponasanju se lepo primecuje.

Za 130 km/h potrebno je oko 30tak KS, to je obicno danas zanemarivo opterecenje motora.

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 19:59
od nick79
A živo me interesuje u kojem si to automobilu vozio više sati na obrtajima koji su u rasponu od 5500-5800 rpm.

Pri tome ne želim da kažem da to taj automobil ne može da izdrži već da takva vožnja nije normalna.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 20:03
od nikaragva
Volvo

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 20:07
od nick79
Ma znam ja da ce odgovor biti volvo...

Minhauzen.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 20:24
od ljubitelj
VW. Sasvim normalna voznja bez ikakvih problema, tako je vozeno 4 pune godine i nekih 150.000km

Inace, nastup ti je ogavan, blago receno. Ne prilici ton odrasloj osobi koja ima kulturu ponasanja. :kuku:

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 20:34
od nick79
Nije mi nastup ogavan već bezobrazan. Da li je za time imalo potrebe - priznajem da verovatno ne i da nije trebalo da tako nastupim.

Ali, prosto ne verujem u to sto pišeš ili da budem direktan mislim da lažeš da si ga vozio po 5-6 sati na tim obrtajima.

Čitam redovno šta pišeš i ima stvarno pametnih stvari i dosta sam i naučio čitajući tvoje postove ali prosto imaš tu neku crtu, voliš da ističe sebe preko svake mere.



Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 20:36
od passenger
2.4td?

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Poslato: 12 Jul 2019, 21:45
od ljubitelj
Santana 1.8, 90KS.
4 brzine.

Prosto mora da se vrti da bi se odrzavala putna brzina 160-170,

Mladi kolega, to je ipak tvoj problem verovanja u predrasude ili sta vec, moje iskustvo je ogromno i raznovrsno. Nije nikakvo isticanje nesto sto je mnogo njih iskusilo u vozackoj karijeri, naprotiv prilika je da se primi k znanju i neko saznanje van domacih sablona.

Vozio sam par puta i vise od 5-6 sati takvim tempom, bilo je nekoliko puta da je vozen tako u zoni visokih obrtaja i po 10-11 sati na smenu 2 vozaca.