Post
od PedjaJCW » 19 Feb 2015, 20:39
Konkretno na miniju, imam 2 odvojene posude, ali recimo da je zanemarljivo koliko ih ima, cesce ce se dopunjavati pa gotovo. Po meni, glavni problem je dimenzionisanje pumpe, tj jacina fabricke pumpe, dodavanjem racve i jos sve zajedno recimo 2m creva se javlja pad pritiska, i onda dolazimo do samih prskalica, naime, ovaj BMW-ov princip kod mene zahteva poprilican nadpritisak, prvo sam nadpritisak je taj koji ih podigne van branika/haube, znaci da bi se uopste izdigle, to postizu tako sto ih tecnost pod pritiskom podigne, nemaju neki svoj mehanizam, dodatni pad pritiska, tj napor za pumpu, posle toga, zavisi da li same prskalice imaju neprovatni ventil, moje imaju, zbog polozaja i farova na haubi tj sve se dize, pa da ne bi dolazilo do prelivanja, ali recimo da se moze bez njega ako ce prskalice izlaziti iz branika recimo, napraviti neki "bracket" za njihovo pricvrscivanje bi po meni bilo najidealnije mesto. Dodatni napor za pumpu je i opruga na prskalicama koja ih vrati nazad tj dole. Onako da bi se bas igrali po PS-u, smislio bi nacin da ubacim jos jednu pumpu redno za drugo dizanje pritiska, ili ako se ima mesta paralelno sa svojim kanisterom, sve zavisi od automobila koliko se ima mesta za igranje, a i same konstrukcije prskalice, koliki nadpritisak zahtevaju za funkcionisanje. To je ono sto bi se meni vrzmalo po glavi.
Edit: nepovratni ventil naravno ima svoju oprugu koju uzrokuje opet pad pritiska, na to sam mislio. Ali kao sto je nidza rekao, treba videti sta se nudi u prodaji, sigurno ima vise pristupa, ja bi licno isao na sve zasebno.
Poslednja izmena od
PedjaJCW u 19 Feb 2015, 20:42, izmenjeno 1 put ukupno.