Emisije CO2 i NOx
Re: Emisije CO2 i NOx
Koliko ja znam NOx je stetniji za coveka. CO2 je problem za prirodu i ekosistem uopste. NOx MOZE da se izbegne (smanjiti upotrebu dizela) CO2 u nasem stadijumu ind. razvoja malo teze, ali ih svakako treba pritiskati za smanjenje.
Izgleda da je u Srbiji coal roller najpopularnji sport
Izgleda da je u Srbiji coal roller najpopularnji sport
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Emisije CO2 i NOx
Edit:
(m.m prolupao)
CO2 nije otrovan. CO jeste. NOx sam po sebi nije ali reaguje sa ozonon i SO2 i stvara toksična jedinjenja. CO2 se može "eliminisati" lako. NOx teško.
Iskreno iznenađen sam koliko je u propisima bilo forsirano smanjenje CO2, a na NOx niko nije obraćao pažnju.
Sent using Tapatalk
(m.m prolupao)
CO2 nije otrovan. CO jeste. NOx sam po sebi nije ali reaguje sa ozonon i SO2 i stvara toksična jedinjenja. CO2 se može "eliminisati" lako. NOx teško.
Iskreno iznenađen sam koliko je u propisima bilo forsirano smanjenje CO2, a na NOx niko nije obraćao pažnju.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Emisije CO2 i NOx
Zbog efekta staklene bašte, tj Greenpeace smarača...
Ja bih bio jako srećan da se neko temeljno pozabavi ovim i otkloni zagađivače, a ne samo da se oglobi proizvođač zbog varanja na testovima. Znači, da se isključe iz saobraćaja kola sa nečistim motorima. Da li će svi morati na remap ili pod presu - sve mi je jedno.
Ja bih bio jako srećan da se neko temeljno pozabavi ovim i otkloni zagađivače, a ne samo da se oglobi proizvođač zbog varanja na testovima. Znači, da se isključe iz saobraćaja kola sa nečistim motorima. Da li će svi morati na remap ili pod presu - sve mi je jedno.
Re: Emisije CO2 i NOx
Kako će ovo da boli na kraju...
VW emissions issue affects 1.8 million light commercial vehicles
http://in.reuters.com/article/2015/09/2 ... 9P20150928
Volkswagen's (VOWG_p.DE) light commercial vehicles account for 1.8 million of the 11 million diesel cars fitted with software linked to a scandal over rigged emissions tests, a spokesman for VW's commercial vehicles business told a German newspaper.
The VW business, whose models include the Transporter and Caddy vans, plans to present proposals to authorities in the coming weeks for technical measures to be taken on the affected cars, Hannoversche Allgemeine Zeitung cited the spokesman as saying in a summary of an article to be published on Tuesday.
After that, it will take several weeks to implement the measures in customers' cars, he said.
VW said last week around 11 million cars of its group brands worldwide are affected by the diesel emissions scandal.
Its premium brand Audi said earlier on Monday 2.1 million cars were fitted with the software that allowed parent Volkswagen to cheat U.S. emission tests. Czech volume division Skoda said 1.2 million of its cars were affected. About 5 million Volkswagen brand cars are affected.
VW emissions issue affects 1.8 million light commercial vehicles
http://in.reuters.com/article/2015/09/2 ... 9P20150928
Volkswagen's (VOWG_p.DE) light commercial vehicles account for 1.8 million of the 11 million diesel cars fitted with software linked to a scandal over rigged emissions tests, a spokesman for VW's commercial vehicles business told a German newspaper.
The VW business, whose models include the Transporter and Caddy vans, plans to present proposals to authorities in the coming weeks for technical measures to be taken on the affected cars, Hannoversche Allgemeine Zeitung cited the spokesman as saying in a summary of an article to be published on Tuesday.
After that, it will take several weeks to implement the measures in customers' cars, he said.
VW said last week around 11 million cars of its group brands worldwide are affected by the diesel emissions scandal.
Its premium brand Audi said earlier on Monday 2.1 million cars were fitted with the software that allowed parent Volkswagen to cheat U.S. emission tests. Czech volume division Skoda said 1.2 million of its cars were affected. About 5 million Volkswagen brand cars are affected.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Emisije CO2 i NOx
Pazi, ako ih rebnu (a sve mi se cini da nece jer ce biti neki "dogovor") zasluzeno, jedan brend bi mogli da vidimo kao istoriju. Sve mi se cini da ce ovo proci kao i 2007-8 sa americkim proizovdjacima dizel motora koji su imali slicnu aferu. Nikom nista.
Re: Emisije CO2 i NOx
Ili će okriviti software
Re: Emisije CO2 i NOx
Uvek mi softveraši na kraju izvučemo deblji kraj.
Re: Emisije CO2 i NOx
Ove godine ocigledno nece biti debelih novogodisnjih bonusa za VW zaposlene na kakve su navikli
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Emisije CO2 i NOx
Kapiram da imaju sve u papirima. Jebeni nemci, ko u konc logorima, za sve postoji pisani trag
Poslato sa P6-U06 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa P6-U06 uz pomoć Tapatoka
Re: Emisije CO2 i NOx
Pa zato kad ih optuze da su varali na 0.5 miliona oni znaju odmah da skoce i kazu: "Nije istina, varali smo na 11 miliona!!!"
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
Poznajući nemački mentalitet njih najviše boli kako im je ovo promaklo da bi moglo da im se desi.
Re: Emisije CO2 i NOx
Ne verujem. VW je ovo znao pre godinu ipo tj istrazivaci su se direktno obratili jer su sumnjali u postavke merenja. Tada su im rekli da je to softverski problem koji ce resiti. Tada je sve moglo biti zavrseno opozivom i niko im nista ne bi rekao, ko zna da li bi neko i primetio u gomili vestino opozivu zbog ovog ili onog. Oni su nastavili po starom i kada ih je EPA dohvatila vise nije bilo nazad. Cist bezobrazluk.
Sent from my LG-D838 using Tapatalk
Sent from my LG-D838 using Tapatalk
Re: Emisije CO2 i NOx
Volkswagen AG announces action plan to refit diesel vehicles with EA 189 EU5 engines
New vehicles with EU6 engines currently available not affected
Technical solutions being developed and will be presented to responsible authorities before end of October
Volkswagen AG is announcing its action plan to correct the emissions characteristics of diesel vehicles.
In a first step, the customers affected will be informed that the emissions characteristics of their vehicles will be corrected in the near future. All vehicles are technically safe and roadworthy.
Under the action plan, Volkswagen and the other Group brands whose vehicles are affected will present the technical solutions and measures to the responsible authorities in October. Customers with these vehicles will be kept informed over the coming weeks and months. All of the Group brands affected will set up national websites to update customers on developments.
An internal evaluation on Friday established that a service procedure is required for some five million vehicles from the Volkswagen Passenger Cars brand out of a total eleven million Group vehicles worldwide. These vehicles from certain models and model years (such as the sixth generation Volkswagen Golf, the seventh generation Volkswagen Passat or the first generation Volkswagen Tiguan) are fitted with Type EA 189 diesel engines.
New vehicles with EU6 engines currently available not affected
Technical solutions being developed and will be presented to responsible authorities before end of October
Volkswagen AG is announcing its action plan to correct the emissions characteristics of diesel vehicles.
In a first step, the customers affected will be informed that the emissions characteristics of their vehicles will be corrected in the near future. All vehicles are technically safe and roadworthy.
Under the action plan, Volkswagen and the other Group brands whose vehicles are affected will present the technical solutions and measures to the responsible authorities in October. Customers with these vehicles will be kept informed over the coming weeks and months. All of the Group brands affected will set up national websites to update customers on developments.
An internal evaluation on Friday established that a service procedure is required for some five million vehicles from the Volkswagen Passenger Cars brand out of a total eleven million Group vehicles worldwide. These vehicles from certain models and model years (such as the sixth generation Volkswagen Golf, the seventh generation Volkswagen Passat or the first generation Volkswagen Tiguan) are fitted with Type EA 189 diesel engines.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Emisije CO2 i NOx
U proteklu nedelju je bila emisija na VOX (nemackom) programu sa jednim Golfom benzincem koji cudnovato radi i stalno prelazi u limp mode rada iako komplet dijagnostika i svi izmereni posebno signali su u savrsenim okvirima.
Pokazalo se da ECU pobrljavi sa varnicom na svecici sto je posledica prethodne popravke u vidu zamene menjaca.
Softver je VW isprogramirao da uopste motor ne prati rad lambda sonde vec neku pretprogramiranu mapu paljenja i ubrizgavanja koja je unapred predefinisana prema broju sasije odnosno pocetnom konfiguracijom motor-menjac.
Na tom primerku koji je dosao na servis sa kvarom "stucanja" nakon prvog paljenja, tek kada se otkaci signal brzine kretanja koji daje ABS motor pocinje da radi normalno. Na valjcima softver prati rad ABS na prednjim i zadnjim tockovima i time bira mapu ubrizgavanja.
Radi se o starijem benzincu, atmo motor.
Ovaj sotvereski fenomen su komentarisali serviseri kao cudnovatno, necuveno, nelogicno...nesto sto nikada nisu sreli.
Uglavnom softverski problem je resen zamenom za novi menjac koji ima identcine parove zupcanika prenosa kako je preprogramirano za taj VIN broj. Kada se zamenio ECU ostao je isti kvar.
Cela emisija Aiuto Mobil se moze pogledati na vox.de a taj deo sa Golfom je oko polovine pod nazivom Auto Doktoren.
Izlgeda da je VW sistemski radio neke stvari oko specijalnih podesavanja motora nezavisno od goriva.
Pokazalo se da ECU pobrljavi sa varnicom na svecici sto je posledica prethodne popravke u vidu zamene menjaca.
Softver je VW isprogramirao da uopste motor ne prati rad lambda sonde vec neku pretprogramiranu mapu paljenja i ubrizgavanja koja je unapred predefinisana prema broju sasije odnosno pocetnom konfiguracijom motor-menjac.
Na tom primerku koji je dosao na servis sa kvarom "stucanja" nakon prvog paljenja, tek kada se otkaci signal brzine kretanja koji daje ABS motor pocinje da radi normalno. Na valjcima softver prati rad ABS na prednjim i zadnjim tockovima i time bira mapu ubrizgavanja.
Radi se o starijem benzincu, atmo motor.
Ovaj sotvereski fenomen su komentarisali serviseri kao cudnovatno, necuveno, nelogicno...nesto sto nikada nisu sreli.
Uglavnom softverski problem je resen zamenom za novi menjac koji ima identcine parove zupcanika prenosa kako je preprogramirano za taj VIN broj. Kada se zamenio ECU ostao je isti kvar.
Cela emisija Aiuto Mobil se moze pogledati na vox.de a taj deo sa Golfom je oko polovine pod nazivom Auto Doktoren.
Izlgeda da je VW sistemski radio neke stvari oko specijalnih podesavanja motora nezavisno od goriva.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Sigurno nece prestati downsizing zbog ovog. NOx komponenta se tretira SCR sistemom sa Adblueom, i u vrlo visokom procentu je efikasan sistem, kroz auspuh od NOx izlazi azot (dominantni element u vazduhu koji udisemo) i kiseonik. Retki su koji mogu da zaobidju SCR, mislim da je Mazda Skyactiv uspela, ali to je vise izuzetak nego pravilo. Veliki motor-veliki otpori u klipnoj grupi, razvodu, na pumpama, velika masa, previse elemenata koji ne idu u prilog smeru u kom se krece ekonomija.nidza je napisao:Zato što povećanjem temperature, spuštanjem potrošnje i emisije CO2 u stvari povećavaš emisiju NO2.Dzoni_m je napisao:Zasto bi bio u konfliktu? To sto je VW uradio nije nikakva negativna strana downsizinga.
Tu je nastao problem.
VW je varao jer je hteo da ti da TDI od 150KS, nenormalno štedljiv, ali zato samo gruva azotne okside. Mapa koja emituje dozvoljene količine tih gasova sigurno nema ni blizu tu snagu ni potrošnju.
Tapatalk
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money