Stranica 49 od 51

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 28 Sep 2019, 15:20
od dragvorl
Punto forevr.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 28 Sep 2019, 15:34
od ikac2000
Ovo je priprema za elektricne.

Na IAA vec pokazali koncept ID.4

Trenutno drzava subvencionise 4k evra elektricne, a istovremeno sa dizanjem poreza na OTO motore, rastu i subvencije za elektro.

Sve je to lepo, dok se imaju ture do 500 km po zapadu. Kada treba ici 2k km u Srb, malo je zeznuto.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 28 Sep 2019, 21:56
od shandu90
Mogu misliti koje ce to klanje da bude za punjac i ciji je red, ako se u pekarama hvataju ljudi za gusu zbog 3 kukuruzne kifle.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 28 Sep 2019, 23:02
od Heinz
dragvorl je napisao:
28 Sep 2019, 13:18
Kakve eko seronje, samo da se kupuje novo. :ccc:
Zbog 160e godišnje da daš 30k za novo?

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 01:34
od dragvorl
Pa gde da das 30k, das ratu par stoja kao za stan, niko ne istresa kes vise za auto, a uglavnom ni nemaju mnogi. A to uvod za elektriku mozda politicari pokusavaju sa svojim tealala pricama, ali tesko ce to da ide ako se omasovi malo, bice tu problema. Mogu eventualno da proguraju hibrid u nekim kolicinama i to verovatno vestacki.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 10:47
od Heinz
Rata ili ne 30000 vs 160

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 10:56
od Kabal
Pa i taj prethodni je na ratu kao taj od 30k, zar ne?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 11:33
od ikac2000
30k ovde postaje normalna cena za dobro opremljeni C segment ili SUV C klase, nov. Na finansiranje ide to na 350 evra mesecno, sto je nista u odnosu na kirije, pa se lakse podnosi.

Ona vremena kada se i30 kupovao za 11,900 eur u Srbiji, ovde su naucna fantastika, a i u Srb sve odlazi na gore sa cenama...

Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 12:13
od pedja
Cene će svakako rasti, dok opet ne dođe neka kriza. Bez obzira na to, u SRB se prešlo na srednji kurs u obračunu, pri plaćanju, treba i to kompenzovati.

Mali OffT:

Novi Scenic, kada se pojavio (decembar, pre dve tri godine, kod nas u salonu) imao je cenu od 22-23k€ za Bose paket, sa nekim dodacima, dizel. Sada je oko 25, osnovna cena (sa onim redovnim Rešo popustima). Najskuplji je preko 30k, što tada nije bilo.

T-T


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 12:34
od Saša
dragvorl je napisao:Punto forevr.
Punto na plin, forevr. :D Mnogo niža emisija CO2 i čistiji izduvni gasovi. Ekološki. :)





Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 29 Sep 2019, 12:51
od shandu90
Sve je postalo pepeo i dim, otkad sam u punta ugradio plin :kezo:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 10 Okt 2019, 21:57
od Geza
Slika

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 17 Okt 2019, 16:26
od Geza
Povodom eko normi i malusa u Francuskoj.

A110 : 144 g CO²/km -> 2544 € de malus
A110 S : 146 g CO²/km -> 2918 €
308 GTi : 148 g CO²/km -> 3331 €
Mazda MX5 ND 184 ch : 156 g CO²/km -> 5404 €
Mégane RS 280 EDC : 169 g CO²/km -> 10488 €
Mégane RS 280 BVM : 181 g CO²/km -> 12500 € (max)
Mégane RS 300 Trophy (BVM) : 183 g CO²/km -> 12500 € (max)

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 01 Jan 2020, 10:38
od Geza


Slika

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 14 Jan 2020, 19:52
od Geza
Na pomolu novi "dizelgejt"?
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1641380

Nova vozila sa motorima na dizel pogon prelaze ograničenja za štetne izduvne gasove, saopštila je evropska grupacija za Saobraćaj i ekologiju (TiE).

Ova organizacija zatražila je od zastupnika Evropskog parlamenta da pooštre regulative za emisije štetnih gasova.

"Četiri godine nakon što je nemački proizvođač automobila Volkswagen priznao krivicu za lažiranje rezultata ispitivanja štetnih gasova, novi rezultati pokazuju da je u slučaju dva najprodavanija modela vozila u Evropi zagađenje česticama poraslo na 1.000 puta više tokom redovnog procesa čišćenja njihovih filtera protiv zagađenja", ističe u saopštenju TiE.

Prema rezultatima testova obavljenih na vozilima Nissan Qashqai i Opel Astra, premašeno je dozvoljeno ograničenje štetnih gasova od 600 milijardi čestica po kilometru, od 32 do 115 odsto tokom automatskog čišćenja filtera.

Iz Opela nisu mogli da komentarišu izveštaj jer, kako navode, nisu imali uvid u detalje ispitivanja TiE.

Iz Nissana je saopšteno da su sva njihova vozila i filter za prečišćavanje čestica u potpunosti u skladu sa regulativama o štetnim gasovima.

Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, zagađenje štetnim česticama utiče više na ljude nego bilo koji drugi zagađivač.