Automatik je, glatko radi, nema trzanja.
DSG je automatizovani manuelac, kreni stani gradska nije njegov omiljeni sport.
Ukratko, totalno drugaciji menjaci a koji je bolji....
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 16 Maj 2019, 17:03
od ftj
Zf lepse krece iz mesta, ugladjeniji je. Dsg je direktniji i bolji za sportsku voznju, medjutim ne radi bas idealno u kombinaciji sa svim motorima, lepse mi radi zf sa dizelima.
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 16 Maj 2019, 19:50
od passenger
više puta probao 2.0d sa ZF8 i 3.0 twinpower turbo - 2x se bolje ponaša na tom benzincu. Fantastičan menjač, oduševljen sam.
Na 2.0d koji je tek 40k km prešao puno puta osećam cimanje pri kretanju ili pri ubacivanju iz R --- D
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 16 Maj 2019, 19:53
od ftj
Ja sam ciljao na lepse mi radi zf na dizelu u odnosu na dsg sa dizelom.
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 24 Maj 2019, 07:18
od Xepoj87
Standardni automatik je prijatniji u guzvi, dok je DSG prijatniji na punom gasu. I obican automatik je neprijatan u sport modu, sto se cimanja ori kretanju tice.
ZF u Bmwima sa 4 i 6 cilindara se ozbiljno razlikuje, od ponasanja, do odziva, to je vise nas primetilo, od cega 2 vlasnici 2.0 i 3.0 Bmw dizela sa 8zf automatikom.
Ima bolju veštačku inteligenciju...bolje kapira u auto modu šta i kada treba da radi nego dsg. U manuelnom modu, a to skoro uvek podrazumeva oštriju vožnju, je druga priča,
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 24 Maj 2019, 14:30
od Mr.Rotor
Главна предност је та што трпи много већи обртни моменат у односу на DSG.
Тај мењач је на старом битди А7 био бруталан, сада и нисам баш одушевљен. Можда зато што сам се брзо навикао на линеарну испоруку снаге код RS5.
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 24 Maj 2019, 14:41
od passenger
Otkud linearna kod biturbo? Ja sam mislio da on ima još žešći kick
Ne sećam se kako je kod 535i F10 od drugarq
Re: ZF automatski menjači
Poslato: 24 Maj 2019, 14:53
od Ivan
Glavna prednost ZF nad DSG je mnogo mekse kretanje iz mesta i mnogo brzi kickdown.
DSG salta prakticno trenutno kada pripremi sledecu brzinu mehatronika, a ako si ti ubrzavao i on spremio sledecu visu brzinu i onda das gas (ne mora biti ni kickdown, vec pola gasa, a vozio si normalno pa si na nizim rpm zf odma vraca nanize) a dsg ces cekati.
Kod bmwa subjektivan utisak ponasanja menjaca najvise zavisi od snage motora, tako se moze ciniti da na 120d lepse radi nego na 520d jer taj motor mnogo lepse nosi 1 nego 5, tako se i 30d mnogo lakse ubrzava nego 20d.
Mada su svakako noviji zf8 mnogo lepsi za voznju od starijih, malo ljudi zna, ali je zf8 vec na trecoj generaciji, a druga generacija zf8 se pojavila mislim 2015, a treca krajem 2018.