Stranica 5 od 6

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 06 Jun 2019, 21:56
od blaugrana
Sta te boli uvo sta ko misli o tebi. Jbt o cemu ti razmisljas :/

Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk


Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 06 Jun 2019, 22:00
od Ogi
Iskompleksirana budala.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 07 Jun 2019, 01:05
od shandu90
Ogi je napisao:Ja se konstantno tripujem da neko iza mene misli da sam neki debil vozac jer puno koristim kocnicu. I na nizbrdici i ovako. :oops:
Imas novosadski stil voznje :D Ovde ljudi vise na kocnici. Zeleni talas, vidis kako svetle stop svetla. Kao oni upaljaci na koncertima.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 07 Jun 2019, 01:23
od dragvorl
U NS je veliki problem kretanje sa semafora, na tome bi trebalo ozbiljno poraditi.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 07 Jun 2019, 07:25
od Ogi
shandu90 je napisao:
07 Jun 2019, 01:05
Ogi je napisao:Ja se konstantno tripujem da neko iza mene misli da sam neki debil vozac jer puno koristim kocnicu. I na nizbrdici i ovako. :oops:
Imas novosadski stil voznje :D Ovde ljudi vise na kocnici. Zeleni talas, vidis kako svetle stop svetla. Kao oni upaljaci na koncertima.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ma ne, ja ne mislim da je preterano koristim vec uvek gledam kako vozi onaj ispred mene recimo, i smorim se kada i krivinama kocim vise nego on.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 07 Jun 2019, 22:17
od shandu90
To jeste frustrirajuce. Cak i kad odrzavam brzinu i peckam kocnicu u picikato stilu uvek se nadje neko ko se zaustavi pa udje u krivinu i onda mi remeti ritam koji hocu da uspostavim, makar isao i sporije nego inace.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 08 Jun 2019, 21:10
od YUgisa
Ja kad sam isao caletovim autom, jedva sam se popeo drugom brzinom (45ks na 1200kg :D ) uz Iriski ali zato sam u povratku isao trecom brzinom nizbrdo i to dodavao gas :D Nevidjena je fora preticati nizbrdo sve oni koji su bili frustrirani sto im smetas i sto su morali da te preticu na drugoj strani "brda" :dobarvic: Ako se koristi kocnica, bilo staza ili nizbrdo, bolje je kociti snazno i kratko nego po malo pa duze, a da ne govorimo o forama kada ljudi dodiruju kocnicu neprekidno.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 03:37
od Romanticni_Piroman
YUgisa je napisao:
08 Jun 2019, 21:10
Ja kad sam isao caletovim autom, jedva sam se popeo drugom brzinom (45ks na 1200kg :D ) uz Iriski ali zato sam u povratku isao trecom brzinom nizbrdo i to dodavao gas :D Nevidjena je fora preticati nizbrdo sve oni koji su bili frustrirani sto im smetas i sto su morali da te preticu na drugoj strani "brda" :dobarvic: Ako se koristi kocnica, bilo staza ili nizbrdo, bolje je kociti snazno i kratko nego po malo pa duze, a da ne govorimo o forama kada ljudi dodiruju kocnicu neprekidno.
Mozes li da objasnis ovaj deo? Jesi li siguran?

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 07:22
od McGruja
Manje se greju kočnice, tj. duži vremenski period se hlade

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 07:56
od YUgisa
Pa sad da idemo u ekstrem, teoretski da blokiras tocak onda nema ni grejanja kocnice posto nema rotacije diska pa i nema grejanja sem pocetnih par krugova sto napravi disk. Sto manje rotacije napravi disk to je manji put koji predje disk kroz plocice i manje prostora da se zagreje plus vise vremena za hladnjenje. Primer moze biti i kvacilo npr, ako saltas ko manijak nece se nikad pregrejati (pod uslovom da moze da prenese snagu), ali ako saltas ko neki dedica i vozis na pola kvacila onda ce se pregrejati. Stim da je razlika izmedju kocnice i kvacila sto su diskovi u normalnim uslovima u slobodnoj rotaciji dok je lamela blokirana od rotacije u odnosu na ostatak kvacila.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 09:05
od Martin
:plusone:

Ovo će retko ko spomenuti kandidatima u auto-školama. A veoma je bitno.

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 10:13
od Ji 4Tze
Koje, ako nizbrdo zabodeš kočnicu i blokiraš točak, neće ti se pregrejati kočnice? :lol:
Ili ovo da treba da šaltaš ko manijak da ti se ne pregreva lamela?

Ako kaniš pobijediti ne smeš izgubiti :kezo:


Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 10:17
od grujicd
Pošto se pominje i staza, a i pisao je kako je šišao nizbrdo, kratko oštro kočenje znači da se duže voziš većom brzinom nego kad bi kočio blago. Pa si time jel'te - i sveukupno brži. Shvatiš to kad probaš da se ubrzaš malo na kartingu, što je najbrže trkanju za nas smrtnike. Mana je što je mnogo manja margina za grešku, da ne počneš kočenje prekasno. Pored toga naglo kočenje prebacuje težište napred, pa možeš i da pobegne zadnji kraj ako si u krivini. A možeš i da blokiraš kočnice.
Tako da van kartinga skoro uvek kočim blago i duže. Sa pregrevanjem kočnica nisam nikad imao problem ali eto dobar je ovo savet ako se nekad desi.

Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 10:20
od carov2
@Ji4tze
Stvarno, majku mu, a ja se još pitam kako su mi pločice izdržale (za sada) 77k km, a nekima odu za 30k km...
Mada najbolji savet, kako sačuvati kočnice je: "Ne diraj kočnicu!"....samo gas, Bajo, moj...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kocenje motorom i tehnike voznje

Poslato: 09 Jun 2019, 10:42
od Martin
Vaistinu bajo. :mrgreen: