@dragvorl
Upravo zato sam naveo samo jedan aspekt koji znaci mnogo, a ovde je rec o vise njih.
Zadnji pogon protiv 4x4
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
+1NexT je napisao:Vozio sam S350d i S500, oba 4matic.
Auto je toliko tezak i veliki da ne znam zasto bi iko imao zelju da divlja s njim, sem ako je AMG.
Ponasanje jeste mnogo drugacije od E klase sa zadnjim pogonom, pre svega na volanu jer jednostavno sad nesto pokrece i prednje tockove, ali ne vidim sta bih mu i zasto zamerio u normalnoj voznji.
Za auto te klase, velicine i svrhe, 4x4 bi mi bio prvi stikliran u dodatnoj opremi, koji god da je motor.
Samo je pogledas kolika je i sve ti je jasno. Na upravljivost pomalo zameraju i Quatroporte-u, posto ima preko 5m i skoro 2t mase.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Vozio sam proslu S klasu s500 i s5004matic, prerestyle i dosta je bolje sa 4maticom. Kod upravljanja nema nikakve razlike, jer se apsolutno nista zivo ne oseca, a auto je dosta sigurniji sa 4x4, jer ima dovoljno snage da zanese rwd, a opet i to jako tesko primetis, vec tek kada vidis da je malo pobegao i krene da treperi esp. Kod automobila od oreko 2 tone i onakvim vazdusnim ogibljenjem i izolacijom je suludo pricati o uticaju 4x4 na "osecaj u voznji", osim sto ces imati bolji grip pri davanju gasa.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.