Lako moguće da je ideja te jako duhovite funkcije ušteda nekih 7,5 centi koliko verovatno košta senzor priklještenja (ruke, glave, ili koječega drugog, zavisi od mašte korisnika).
Tempomat - upotreba i karakteristike
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Saša
- Postovi: 13051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Tempomat - upotreba i karakteristike
Ne i u mom, sva 4 su impulsna i rade automatski. Štaviše, mogu sva četiri recimo i da podignem preko daljinca (keyless kartice) prilikom zaključavanja auta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
E moj Saša, pa nije tvoj Reno prvi i jedini, ima i nas sa jeftinijim ulaznicama.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
A može to i da se napravi, uz malo volje i veštine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Ma ajde, čudo tehnike. To je bilo i na autima iz 90tih moguće
U ovom veku sva četiri se recimo i sami zatvore kada senzor prepozna da pada kiša
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Ja to ne mogu (ili ne znam) na Meganu da uradim. Na Peugeotu sam mogao da zadrzim duzr dugme za zaključavanje na daljincu i on podigne sve prozore.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Povukao megane na japance pa zato ne radi
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12321
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Ne radi ni na cliu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Pa baš je Kadjar više "Japanac" nego Renault, s obzirom da mu je osnova identična Nissanu Qashqai. Mislim da će takav detalj biti više vezan za klasu auta ili nivo opreme nego za njegove "korene"...Skipper je napisao: Povukao megane na japance pa zato ne radi
Jel u Volvo-u?ljubitelj je napisao:Ma ajde, čudo tehnike. To je bilo i na autima iz 90tih moguće
U ovom veku sva četiri se recimo i sami zatvore kada senzor prepozna da pada kiša
p.s. Vidiš da gomila auta nema sva četiri automatska podizača, upravo ti rekoše ljudi. Toyota RAV 4 Hibrid koja košta ko dva Kadjara isto nema, da ne nabrajam dalje... Štede svuda gde mogu, ali eto ima i poneki svetli primer. Fiat Doblo recimo ima oba napred automatska (pozadi se ne podižu i spuštaju već otvaraju malo "na kant").
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
U Renou imali
To što eto ima tvoj najnoviji Kadjar ima i moj nešto stariji Pug 307, samo 20 godina razlike...
Pa to što nešto nije ugradjeno danas samo govori o (ras)padu EU auto produkcije gde marketing "experti" i kjnigovodje sastavljaju aute.
Gomila auta nema ni cigaret upaljač, gomila nema ni obeležene osigurače na poklopcu kućišta, gomila auta nema nikakavu zaštitu konektora ispod haube, gomila auta nema svašta nešto...gde može da se uštedi.
Smešno da je sa stanjem tehnike 2023. godine uopšte potrebno razmatrati nadogradnju automatike prozora i na najjeftinijem mogužem autu
To što eto ima tvoj najnoviji Kadjar ima i moj nešto stariji Pug 307, samo 20 godina razlike...
Pa to što nešto nije ugradjeno danas samo govori o (ras)padu EU auto produkcije gde marketing "experti" i kjnigovodje sastavljaju aute.
Gomila auta nema ni cigaret upaljač, gomila nema ni obeležene osigurače na poklopcu kućišta, gomila auta nema nikakavu zaštitu konektora ispod haube, gomila auta nema svašta nešto...gde može da se uštedi.
Smešno da je sa stanjem tehnike 2023. godine uopšte potrebno razmatrati nadogradnju automatike prozora i na najjeftinijem mogužem autu
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30023
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Platforma je ista, a šta je više, japanac, francuz ili nemac? Teško je otkriti.
CMF-C/D
The CMF-C/D platform underpins various vehicles in the C-segment and above. The platform replaces the C platform and D platform.
Vehicles using platform (calendar years):
Renault Espace V (2015–2022)
Renault Kadjar (2015–2023)[31][32]
Renault Talisman/Renault Samsung SM6 (2015–2023)
Renault Mégane IV (2016–2022)
Renault Koleos/Renault Samsung QM6 II (2016–present)[33]
Renault Scénic IV (2016–2022)
Renault Austral (2022–present)
Renault Espace VI (2023-present)
Renault Rafale (2023-present)
Nissan Qashqai/Rogue Sport — J11 (2013–2022)
Nissan X-Trail/Rogue — T32 (2013–2020)
Nissan Pulsar/Tiida — C13 (2014–present)[34]
Nissan Sentra/Sylphy — B18 (2019–present)[35]
Nissan X-Trail/Rogue — T33 (2020–present)
Nissan Qashqai — J12 (2021–present)
Mitsubishi Outlander — GN (2021–present)
Renault Kangoo III (2021–present)[36]
Kangoo E-Tech Electric (2021–present)
Mercedes-Benz Citan/T-Class — (2021–present)[36]
Mercedes-Benz eCitan/EQT — (2021–present)[36]
Nissan Townstar — (2021–present)
Townstar EV — (2021–present)
Posetite www.garaza.rs !