Saša je napisao:Kolega koji ima skoro nov CX-5 4x4 mi se skoro žalio da je prestao da ga koristi (adaptivni tempomat) jer ga je jednom prilikom prestravio, odnosno umalo nije sleteo sa puta zbog njega. Bilo je to u nekoj jačoj krivini gde je on pod tempomatom pratio vozilo ispred i kada je se ovaj auto ispred njega na jače dodavanje gasa "sklonio" iz vidnog polja njegovog adaptivnog tempomata, ovaj je dodao naglo gas i umalo nije "ispravio krivinu" i sleteo sa puta. Od tada ga više ne koristi uopšte. Jel se to još nekom desilo? Vidim da je negde pominjano da neki noviji tempomati imaju rešen taj problem sa krivinama i da uspore kada je osete...
Da i meni se desilo ... ali znam i razlog. Suvise velika brzina na tempomatu i gubitak vozila ispred sebe kad ti jos ne krenes da motas. Kad je velika razlika trenutne brzine i i podesene onda naglo krene da daje gas kako bi dostigao ciljanu. Ako prilagodis tempomat uslovima puta, tako da kretanje ne odstupa previse od zadate brzine onda je i ubrzanje postepeno.
Sve je ok sa uredjajem samo treba znati uslove rada kao i za sve ostale stvari (automatsko kocenje, pracenje linija i sl.). Ja sam na pocetku koristio auto da kazemo u "rizicnijim" uslovima kako bih prepoznao rad sto vise sistema i bio svjestan kad ce da prorade. A ima i na YT dovoljno materijala koji opisuju sta i kako radi
. Samo treba imati na umu da nije vozilo koje se vozi bez vozaca kako premijerka kaze
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk