Stranica 4 od 9

Re: Tempomat

Poslato: 07 Apr 2019, 09:48
od passenger
:)

Slika

Šta ovde nije jasno? Ako uključiš, a ne radi, vidi osigurač ili tako nešto. Vidim da ima problem sa tim

kreni od osigurača:

Bad Fuse: Like many electronically controlled systems in your car, the cruise control has a corresponding fuse which will blow to protect the system if it senses a short circuit. When the fuse of for the cruise control blows, the cruise control will stop working altogether.

Failing Brake Pedal Switch:
The brake pedal switch turns on the vehicles brake lights when it senses that the brake pedal has been pressed. Because cruise control systems have been designed to disengage when the brake pedal is pressed, the cruise control is wired to the brake pedal switch. If the brake pedal switch fails, the car may think the brakes are engaged and not allow the cruise control system to turn on.

Failing Speed Sensor:
A speed sensor has many purposes including indicating the speed of the vehicle, regulating flow of fuel and ignition timing, and operating the cruise control. If the speed sensor fails the cruise control may stop working. You may also notice that the speedometer has stopped working and the engine has more difficulty when idling.

Damaged Vacuum Actuator/Hoses/Cable:
On older vehicles, cruise control speed is maintained using a vacuum actuator and a cable connected to the throttle. A vehicle’s cruise control may stop working if the vacuum actuator has stopped working or if there is damage to the vacuum hoses. The system may also fail if the cable linking the actuator to the throttle is broken.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 00:20
od dragvorl
Ne znam da li radarski tempomat ima uz doplatu sa traffic jam assist, to recimo je imala Toyota CHR koju sam vozio. Kada skroz stane samo se stisne gas i ide dalje po prethodnom podesavanju, odlicna stvar.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 22:26
od Delija
dragvorl je napisao:
03 Jun 2020, 00:20
Ne znam da li radarski tempomat ima uz doplatu sa traffic jam assist, to recimo je imala Toyota CHR koju sam vozio. Kada skroz stane samo se stisne gas i ide dalje po prethodnom podesavanju, odlicna stvar.
To treba da radi klasican adaptivni tempomat. Traffic jam assist krece sam cim krene auto ispred.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 22:54
od dragvorl
Klasican ACC svaki bas i ne koci na malim brzinama, bas vozim jedan takav auto 2020 godiste pa znam. Samo na 30 kmh ti preda stafetu pa se slikaj.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 23:15
od ftj
To na golfu? Mislim da i sa traffic jam assistom moras ili da pritisnes restore ili da pipnes gas ukoliko je auto stajao vise od nekoliko sekundi, to je kao safety ficer.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 23:40
od dragvorl
Na Golfu, da.

Evo kako je kod Audija, ako na kratko stane sam krene, ako ne, mora da se pokrene, slicno kao sto sam pisao za Toyotu:
When combined with S tronic or tiptronic, ACC also includes the Stop&Go function. In heavy traffic, it autonomously decelerates the car to a stop. After a brief stop, it automatically resumes driving, following the vehicle ahead. After a longer stop, the driver must tap the accelerator pedal or the control stalk on the steering column. In addition to the radar sensors and front camera, ultrasonic sensors also monitor the vehicle’s immediate surroundings.
https://www.audi-mediacenter.com/en/tec ... stems-7184

Kad je manualni do 30 radi i onda fajront.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 03 Jun 2020, 23:56
od ftj
Samo na tesli ne mora nista a od skoro staje i na crveno.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 04 Jun 2020, 00:03
od dragvorl
Audi do par sek stajanja isto sam krece.

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 04 Jun 2020, 00:51
od Delija
ftj je napisao:
03 Jun 2020, 23:56
Samo na tesli ne mora nista a od skoro staje i na crveno.
Ne mora ni na BMW-u sa Driving Assistant Professional (koji kao deo opreme ima traffic jam assist), a i BMW uskoro staje na crveno.

Ja imam samo ACC i moj ako stoji duze od 3-4 sekunde (naravno, sam stane) moram da pritisnem ili gas ili resume da bi krenuo - inace krece sam za period kraci od tih 3-4 s..

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 04 Jun 2020, 07:00
od nick79
Subaru isight sistem isto sam staje i krece u koloni. Za crveno svetlo - i dalje mora vozac da zaustavi vozilo.

Sent from my SM-T510 using Tapatalk


Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 04 Jun 2020, 13:38
od ftj
Oce li krenuti i ako stojis duze od 3-4 sekunde a ne pritisnes resume ili gas?

Re: Mazda CX-5 2019 2.4 200 KS

Poslato: 04 Jun 2020, 13:55
od nick79
Cini mi se da sam gledao review za xv neke Nemce aufugl ili tako nešto i da u jednom trenutku staju u koloni i kada je kolona krenula sistem je sam nastavio vožnju. Takođe na linku ispod za adaptivni tempomat piše da nastavlja vožnju kada saobraćaj nastavi svoj tok

https://m.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSit ... geID=18112

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk



Re: Start-Stop sistem

Poslato: 30 Apr 2023, 17:55
od Gaginh0
Sve to treba pogasiti. Najjača stvar koju je čovek izmislio u poslednjih 25 godina je adaptivni tempomat, sve ostalo je uzimanje para napaćenom narodu!

Re: Start-Stop sistem

Poslato: 30 Apr 2023, 18:13
od ftj
Pa onako, adaptivni nije bas bez mana i neretko moram ja da intervenisem da bi brze krenuo kad se neko vrati u traku ili da ga sprecim da naglo koci.

Od moderne opreme cenim bezicni apple carplay.

Re: Start-Stop sistem

Poslato: 30 Apr 2023, 19:22
od ljuba
Adaptivni tempomat je meni neupotrebljiv na 98% puteva... Dobra stvar ali prilično beskorisna u većini situacija... Kada je gužva, kada ima malo saobraćaja, kada se ide po lokalnim putevima kada se ide brzo, kada se ide sporo itd...

Sent from my SM-S906B using Tapatalk