Sigurno nije ispravan čim pali grešku, ali nije isto ako ga remontujem sad i ako ga remontujem za 50 000 km...
Kako je onda majstor rekao da taj hidroblok košta nov sa garancijom samo 650 evra? I da li on uopšte može da bude uzrok pregrevanja?
Sigurno nije ispravan čim pali grešku, ali nije isto ako ga remontujem sad i ako ga remontujem za 50 000 km...
Mislim da će pre biti, sada ili za 5000km.kojot je napisao:Sigurno nije ispravan čim pali grešku, ali nije isto ako ga remontujem sad i ako ga remontujem za 50 000 km...
Kako je onda majstor rekao da taj hidroblok košta nov sa garancijom samo 650 evra? I da li on uopšte može da bude uzrok pregrevanja?
Lose je uparen sa 3.0 u Audiju.carov2 je napisao:Otprilike za svaki auto je zdraviji S mod nego D.
Kod DSG dizela recimo dosta često hoće zamajac da zeza, a sve to bude danak D moda i ekonomije.
Manuelni mod za onog koji nešto zna, bude bolji od AUTO moda, koji ne može sve da zna i predvidi.
ZF8 kojeg sada imam, ne brinem toliko o njemu, u smislu da pazim jer mu smeta, dok sam DSG "čuvao".
DSG pokaže lako da mu nije dobro, zvukovi, zna da zatrese i slično.
Što se tiče brzine, možda je do auta, softvera i slično, ali ja osetim da je DSG brži i bolji za sportsku vožnju...što nije ništa novo, već opšte poznato.
Očekivao sam da je ZF8 mnogo bolji od DSGa kojeg sam imao (DL382), ali...jbg, očekivao sam mnogo izgleda.
Dobar je DSG, sada ga cenim još više.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Zato sto je suvi, taj je mnogo ugladjeniji, kad je ispravan naravno. Jos na to slabasni motoric i eto zasto je tako.Uroš S. je napisao:Većina su neispravni onda. Moj auto sam kupio sa oko 32-3kkm, sad je na 80, nema nikakvog trzanja ni u kreni stani po gradu 1-2-1-2.kojot je napisao:Prva-druga po gradu sigurno nije uglađena kao na zf. Ni meni ne trese ništa, ali kad ga seckaš po gradu nije baš 100 posto glatko. Nevezano za moj auto, čuo sam od dosta vlasnika dsg menjača
I ja što sam se vozio u par auta, svuda su bili udarci i trzaji, ali to su sve ljudi koji su kupili auto izvan svojih mogućnosti i nemaju novca da ga održavaju kako treba i mora, ali vozi se audi. No pun intended.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da, da, verujem, stvarno nije ništa posebno, Audi je sa softverom izgleda sjebao.dag81 je napisao:Lose je uparen sa 3.0 u Audiju.carov2 je napisao:Otprilike za svaki auto je zdraviji S mod nego D.
Kod DSG dizela recimo dosta često hoće zamajac da zeza, a sve to bude danak D moda i ekonomije.
Manuelni mod za onog koji nešto zna, bude bolji od AUTO moda, koji ne može sve da zna i predvidi.
ZF8 kojeg sada imam, ne brinem toliko o njemu, u smislu da pazim jer mu smeta, dok sam DSG "čuvao".
DSG pokaže lako da mu nije dobro, zvukovi, zna da zatrese i slično.
Što se tiče brzine, možda je do auta, softvera i slično, ali ja osetim da je DSG brži i bolji za sportsku vožnju...što nije ništa novo, već opšte poznato.
Očekivao sam da je ZF8 mnogo bolji od DSGa kojeg sam imao (DL382), ali...jbg, očekivao sam mnogo izgleda.
Dobar je DSG, sada ga cenim još više.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
U BMWu (340ks) mnogo bolje radi, ostar je u svakom momentu dodavanja gasa, dok mi je kod A6 286 bio spor, kasni.
Toliko sam navikao na ZF8 da me DSG nervira.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока