7 stepeni DSG
Re: 7 stepeni DSG
Pouzdanost je vrlo bitna jer ovim autom idem samo na duža putovanja. Za grad imam drugi manji auto. Godišnje bih prelazio možda 10-15 hiljada km.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 7 stepeni DSG
Ja sam cuo se to desava zbog zamajca i da taj dsg/stronic ima zamajac, te da se resava zamenom istog.
Navodno je drugar na q5 platio zamajac za stronic oko 80 hiljada, a to mislim da je isti menjac kao kod tebe, 7 brzina i quattro sve uzduzno.
Navodno je drugar na q5 platio zamajac za stronic oko 80 hiljada, a to mislim da je isti menjac kao kod tebe, 7 brzina i quattro sve uzduzno.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Ima trzaj dsg, kod kretanja rikverc pa napred, ili obrnuto. Nije da udari ali se oseti.
Tako da nije sigurno da je zamajac. Ako ne lupa pri paljenju, gasenju, leru, ne trza u voznji pri naglom dodavanju gasa verovatno nije on.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Tako da nije sigurno da je zamajac. Ako ne lupa pri paljenju, gasenju, leru, ne trza u voznji pri naglom dodavanju gasa verovatno nije on.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: 7 stepeni DSG
Ma kakvi, auto se ne čuje ni kad se pali ni kad se gasi, a ni dok se vozi. Kao na struju da ide. Nije to trzaj, nego kad kilaviš sa gasom onda ide 2-3 na sat, a kad ga nabodes oseti se kao da je kvačilo pritislo 100% i da jače povuče. Nema nikakvih zvukova ni lupanja, a u normalnoj vožnji šaltanje se uopšte ne oseća, ni kad se skoncentrišem ne mogu da osetim kad se prebacio. Jedino kad se ugasi radio pa po zvuku motora. I iz prve u drugu osetim kad malo žustrije krećem, ovo ostalo ide kao mleko
Promene jasno osetim samo kod kik dauna i to kad vrati iz 5 u 2 ili iz 7 u 3, tu se oseti da cimne i mnogo snažnije povuče... Osećaj je vrlo sličan kad bi manuelni vratio 3 brzine niže i dao pun gas... Eto tako najblize da objasnim.
Ako je zamajac 80 000 to nije ništa, ja sam za pasata b6 skoro toliko platio
Promene jasno osetim samo kod kik dauna i to kad vrati iz 5 u 2 ili iz 7 u 3, tu se oseti da cimne i mnogo snažnije povuče... Osećaj je vrlo sličan kad bi manuelni vratio 3 brzine niže i dao pun gas... Eto tako najblize da objasnim.
Ako je zamajac 80 000 to nije ništa, ja sam za pasata b6 skoro toliko platio
Re: 7 stepeni DSG
Jeftiniji je zamajac, bar kad sam ja gledao davno, pre mi deluje da je ta cena za zamajac + kvacilo. Naravno ne u ovlascenom i slicno vec neka aftermarket varijanta.
Re: 7 stepeni DSG
Za konkretni menjač je zamajac nešto posebno skup iz nekog razloga. Meni je čak u glavi i 1000 EUR samo za njega.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Bio je za Q5 1000e pre 2 godine. Prosle godine sam dao za Luk 500 ili 550e, sa maks mogucim rabatom. Ali on je skuplji jer je drugaciji posto je quattro.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: 7 stepeni DSG
Hoćeš da kažeš da je duplo pala cena? Sa 1000 na 500 evra. I da li se radi o tfsi motoru ili tdi? Kof mene je benzin 211ks.
Re: 7 stepeni DSG
Sad gledam neki snimak o reparaciji 0B5 menjača i ispade da je on sa vlažnim kvačilom. Ko bi rekao
Re: 7 stepeni DSG
Jel ti nas ovde malo zezaš?
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Nije duplo pala cena istog dela, nego je pre 2 god postojao samo original, a prosle god ga je Luk pustio u prodaju bez VAG ziga.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: 7 stepeni DSG
Verujem da i luk može dosta da potraje.
Ne zezam nikoga, bila je polemika da li je ovaj menjač sa suvim ili mokrim kvačilom. DSG 7 jeste sa suvim kvačilom, al to je onaj mali dsg za poprečne motore...
Da li neko može da mi objasni kako to kvačilo ostvaruje dovoljno trenje da ne proklizava kad je potopljeno u ulju? Zamislite da obično kvačilo polijete uljem ili bilo koji uređaj koji radi na principu trenja.
Ne zezam nikoga, bila je polemika da li je ovaj menjač sa suvim ili mokrim kvačilom. DSG 7 jeste sa suvim kvačilom, al to je onaj mali dsg za poprečne motore...
Da li neko može da mi objasni kako to kvačilo ostvaruje dovoljno trenje da ne proklizava kad je potopljeno u ulju? Zamislite da obično kvačilo polijete uljem ili bilo koji uređaj koji radi na principu trenja.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Luk pravi i za VAG.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: 7 stepeni DSG
Svako kvačilo za motocikle ikada je potopljeno u ulje. I to u zajedničko ulje kojim se podmazuje i motor.kojot je napisao:Verujem da i luk može dosta da potraje.
Ne zezam nikoga, bila je polemika da li je ovaj menjač sa suvim ili mokrim kvačilom. DSG 7 jeste sa suvim kvačilom, al to je onaj mali dsg za poprečne motore...
Da li neko može da mi objasni kako to kvačilo ostvaruje dovoljno trenje da ne proklizava kad je potopljeno u ulju? Zamislite da obično kvačilo polijete uljem ili bilo koji uređaj koji radi na principu trenja.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: 7 stepeni DSG
Sprda se lik sa nama. Taj A5 ni ne postoji.