Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od HKS » 12 Maj 2020, 22:32

Multitronic ide uz orednji pogon, quattro je s tronic zar ne?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 12 Maj 2020, 22:39

S tronic je DSG, moze Quattro da ide i sa Tiptronicom, zavisi koji model je u pitanju.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
speedy stikis
Postovi: 2103
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od speedy stikis » 12 Maj 2020, 22:41

Onda lepo uzmes PDK i ne razmisljas koji je menjac :D :kezo:

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od HKS » 12 Maj 2020, 23:14

dragvorl je napisao:
12 Maj 2020, 22:39
S tronic je DSG, moze Quattro da ide i sa Tiptronicom, zavisi koji model je u pitanju.
Ok, ali multitronic ne moze sa quattro, namjenjen je samo za vozila sa prednjim pogonom?
Sta je ovo, i dalje prave 3.0 sa prednjim pogonom? :pssst:



Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 12 Maj 2020, 23:46

Ako su pravili A8 sa prednjim pogonom...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

BPropeler
Postovi: 7
Pridružio se: 14 Avg 2020, 07:46

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od BPropeler » 14 Avg 2020, 09:01

Zamolio bi znalce za savet i pomoć. Kuoujem svog prvog BMWa, namena porodično auto, model 318d f31. O zadnjoj vuči sam čitao, interesuje me da li su i koliko opravdani saveti drugih da izbegnem manuelni menjač? Auto je na linku dole.
https://www.olx.ba/artikal/37328216/bmw ... enon-koza/

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 14 Avg 2020, 09:05

A sto bi uzimao takav auto sa manuelnim, sem ako se bas plasis kvarova? Komfor je neuporediv. Ja bih tu odmah odradio servis menjaca ako bih ga uzeo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Risto » 14 Avg 2020, 09:08

Osim toga što su manuelci jeftiniji, dosta jeftiniji je jer automatik tražena roba u svetu BMW vozača, nemaš drugi razlog da ideš na auto sa manuelnim menjačem.

Ja sam uzeo auto sa manuelnim menjačem jer sam morao, ograničen budžet u vreme kupovine, menjač kao menjač je dobar ali se ne svidja svakome tvrdo kvačilo. Da sam konfigurišem auto, uvek bi išao na automatski menjač kod BMWa.

Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dag81 » 14 Avg 2020, 09:12

Posto bmw nema zamajac na automatiku, a set kvacila je dosta skup oko 100k din sa zamajcem,mala je razlika i da repariras ceo automatik.
Bolje dodaj za automatik.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6697
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od ljuba » 14 Avg 2020, 09:12

Meni nije bilo tvrdo kvacilo? Ja sam imao samo problem da je do nekih 50.000km teze isao menjac, posle se razradio :) Inace ja sam bio jakoooo zadovoljan sa manuelnim menjacem, mada je ZF automatik bas svarno dobar.... I specialno ako se vozi dosta po gradu, automatik je bolji izbor...

BPropeler
Postovi: 7
Pridružio se: 14 Avg 2020, 07:46

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od BPropeler » 14 Avg 2020, 09:32

dragvorl je napisao:
14 Avg 2020, 09:05
A sto bi uzimao takav auto sa manuelnim, sem ako se bas plasis kvarova? Komfor je neuporediv. Ja bih tu odmah odradio servis menjaca ako bih ga uzeo.
Od trenutno rapoložive ponude od tek nekoliko komada f31 ovaj je u najboljem stanju i sa najnižom kilometražom, opet u mom cenovnom rangu. Naravno, nije mi problem voziti ni manuelni niti automatik, na golfu kojeg sam kupio skoro novog zamajac se pročuo na oko 305000km, da ovaj sa linka izdrži toliko, ekstra. I opet, problem je što kod ovakve kupovine, teško da takve veće probleme možes proveriti. Za ovaj auto išao sam u ovlašteni, dobio ispis servisa i zadnji servis je bio u novembru 2019. godine a u februaru je uvezen u BiH. Na servisima je uglavnom bilo redovno održavanje bez nekih vanrednih intervencija.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 14 Avg 2020, 11:34

Ako je bas dobar u moru ostalih onda ok.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
ChobbyNS
Postovi: 1032
Pridružio se: 30 Avg 2017, 15:25
Garaža: Alfa Romeo GT

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od ChobbyNS » 05 Okt 2020, 15:00

Nisam našao bolju temu pa ako ima neka prebaci neko od moderatora
Imam u Alfi 159 aisin tf80-sc automatski menjač i od skora su počeli problemi.
Kad treba da se stane auto kao da ostane zaglavljen u brzini i ugasi se ako ga ne prebacim u N.
Isto i kad se kreće nemirno startuje, kao da drugom brzinom kreće.
U vožnji šalta normalno, nikakve anomalije nisam primetio.
Servis je navodno urađen pre 50.000km
Ono što sam proverio je senzor na pedali od kočnice, ispravan je.
I gledao sam na dijagnostici neke parametre, ono što mi se učinilo čudno je da za torque converter stalno stoji u položaju "open", a mislim da bi trebalo da menja između open, closed I regulated.
Ako neko ima neki savet neka podeli kao i kontakt nekog servisa u blizini NS gde bih mogao oterati da se pogleda.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 05 Okt 2020, 15:36

Open ti je u prelaznom rezimu rada, kada krstaris treba da je closed.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
ChobbyNS
Postovi: 1032
Pridružio se: 30 Avg 2017, 15:25
Garaža: Alfa Romeo GT

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od ChobbyNS » 05 Okt 2020, 17:46

Problem je sto smo gledali i u voznji i isto je stajalo u "open" non stop.
Sad da li je problem u samom menjacu ili u nekom od solenoida to nismo mogli da skontamo.

Odgovori