Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23801
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 320D LCI
Sumnjam, to oni mogu da podese kako hoce da bude u idealnom opsegu obrtaja na odredjenoj brzini, kao i na manuelnom. Pretpostavljam da su gubici u hidraulicnom sistemu, ovo ya potrosnju na otvoreno pri konstantnoj brzini. Ok, pri promeni rezima voznje logicno ima proklizavanja u konverteru, to je poznata stvar. Ono sto je interesantno je da na staroj W124 na nekim modelima automatik po gradu trosi manje od manuelnog po papirima.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: BMW 320D LCI
Sad postaje zanimljivo, automatici imaju po 8 brzina, a rucni ostaju na 6, ovo moze biti prednost automatika.
Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: BMW 320D LCI
Zanimljivo...nisam znao za ovo.Laki021 je napisao:Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
Mada ima logike, jer sto kazes, ko bi menjao 8 brzina
Zapravo ne vidim ni realnu potrebu za toliko brzina u manuelnom modu.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Glavni problem automatika je sto on ne vozi i ne donosi odluke kada ce se ubrzati ili usporiti, a mora da donosi umesto vozaca odluku kada menjati brzinu. To je kao da jedan covek vozi, a drugi koji sedi pored menja brzine ali bez komunikacije sa vozacem. Stoga je po meni dobro da automatik ima sto vise brzina kako bi mogao da obrtaje drzi u nekom optimumu koji su ok i za nastavak voznje istom brzinom i za ubrzavanje.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23801
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 320D LCI
As before, adaptive adjustment of theshift characteristics to the drivingstyle also occurs in Sport and Normalmodes. In order to permit thesportiest possible driving style immediatelyafter the Sport button is activated,the shift characteristics of the TiptronicS change to the sportier map morequickly than in Normal mode. Gears 7and 8 are no longer selected dependingon the driving style and speed, and brakingdownshifts are performed even afterslight deceleration so that the vehiclecan accelerate more readily afterwards.In Normal mode, Tiptronic S ensures aparticularly economical driving style andreduces fuel consumption. The savingsresult from earlier upshifting and laterdownshifting.Laki021 je napisao:Takodje kako sam cuo od coveka koji vozi novi 8 brzinski menjac u vw (zapravo porsche cayenu) u automatskom modu ima 8 brzina, al kad se rucno menja ima samo 6. Valjda dve preskace, ima smisla jer ko ce bre menjati osam brzina, smor.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: BMW 320D LCI
Zar nije kretanje iz 2 za W (Winter mod)? Ili su nešto menjali na novijim vozilima?Xepoj87 je napisao:takodje vecina automatika u comfortu krece iz 2. brzine,dok manuelni krece iz 1
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
W je odavno izbacen Ranije je bio W kao winter ili wet, gde menjac krece u 2. brzini da ne bi proklizavao i S kao standard,gde menjac normalno sifta...
Sada u comfort modu krece iz 2. brzine,osim ako mu das kick odmah,dok u sportu uvek krece iz 1. brzine...
Sada u comfort modu krece iz 2. brzine,osim ako mu das kick odmah,dok u sportu uvek krece iz 1. brzine...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Jbg zastareo sam
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23801
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Nije bas to skroz tacno. Jaguar ima winter mod i na novijim vozilima:Xepoj87 je napisao:W je odavno izbacen Ranije je bio W kao winter ili wet, gde menjac krece u 2. brzini da ne bi proklizavao i S kao standard,gde menjac normalno sifta...
Sada u comfort modu krece iz 2. brzine,osim ako mu das kick odmah,dok u sportu uvek krece iz 1. brzine...
Dugme dole levo od selektora.With Winter Mode, now a standard feature on every 2011 Jaguar, drivers can enjoy the exhilaration of driving with confidence no matter the season.
Ima i na drugim modernijim vozilima, sada se vise i ne secam gde sam sve vidjao to. Sto se S moda tice, ja sam uglavnom nailazio da je to sportski mod, mada ne kazem da negde ne moze da bude i standard.
Sto se tice kretanja iz druge, ni to bas nisam nesto nailazio u literaturi, vidim da Mercedes ima to, imao je i ranije, ima i dve brzine u rikvercu, ali za druge proizvodjace nesto nisam to bas vidjao, mada ne kazem da nema.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Na temu kretanja iz druge.
Ako prebacim u rucni mod, i vozim auto... Kada zaustavljam auto on ce mi sam spustati brzine sve dok se auto skroz ne zaustavi, ali nece otici skroz do prve nego ce se zaustaviti u drugoj. Tj, ne znam da li ce stvarno ostati u drugoj i kretati iz nje ili samo to pise na displaju. Mogao bih da obratim paznju kad krece pa vidim sta se desava.
Ako prebacim u rucni mod, i vozim auto... Kada zaustavljam auto on ce mi sam spustati brzine sve dok se auto skroz ne zaustavi, ali nece otici skroz do prve nego ce se zaustaviti u drugoj. Tj, ne znam da li ce stvarno ostati u drugoj i kretati iz nje ili samo to pise na displaju. Mogao bih da obratim paznju kad krece pa vidim sta se desava.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23801
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Evo sta sam nasao na tu temu:
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
dsg u D modu uvek kreće iz prve ali kasnije retko(nikad?) downshiftuje u prvu osim ako se totalno ne zaustaviš. U S modu downšiftuje u prvu kada opadnu obrtaji.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Odmah da kazem, da se na 10kmh ne moze rucno ubaciti u 4-tu. A ako pitamo Texonju, sve do 50kmh nece u 4-tu
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23801
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ovo je inace bas iz servisnog uputstva za model menjaca koji mislim da je na tvom autu Lazo, ZF 6HP26.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money