Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Uroš S. » 20 Okt 2023, 08:49

Pa evo i za mene je to novost. Koliko letos u tom istom autocacku su mi dali info da se taj menjač ne servisira i da oni to ne rade.


Sent from my iPhone using Tapatalk

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od kojot » 20 Okt 2023, 09:18

A koliko košta remont tog menjača? Pošto za moj u audi a5 košta 2500 evra u neovlašćenom. A ne ide da kupim polo za 5000 i 2500 za remont.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Uroš S. » 20 Okt 2023, 14:54

Nemam pojma, to je pitanje za sledećeg vlasnika.

Za 2.5k očekujem originalni tausch menjač, a ne remont kod Milojka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
zdushan
Postovi: 1645
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od zdushan » 20 Okt 2023, 15:58

Zar nije za kikiriki?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Uroš S. » 22 Okt 2023, 23:14

Sumnjam da je isti menjač u Fabiji 2018 i Audi A5 2010. Svakako mi 2.5k deluje previše za neovlasceni, ali zaista ne znam koliko to košta.


Sent from my iPhone using Tapatalk

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od kojot » 23 Okt 2023, 00:58

Pa koliko je polovan kad je 2500 remont? A i remont ne mora da znači da će da šalta kao nov posle toga. Kako god sve preko 1500 evra je skupo za auto skoro 15 godina star.

ljubitelj
Postovi: 10594
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od ljubitelj » 23 Okt 2023, 07:39

Polovan ne znam koliko je ali samo delovi za remont su od 1,5k pa nagore, u okolini 2k evra ono što sam čuo za poslednji remont menjača.
Fabrički remontovani (tzv Austausch) je koliko sam čuo oko 8k a sa ugradnjom oko 10k.

Kako god, rekao bih da je skupo za svaki polovan auto, otprilike kao priča sa baterijama kod EV.
Popravka košta ko pola vrednosti tog polovnog auta...

Kada se uradi remont šalta kao nov jer zapravo i jeste sve novo iznutra, sve se menja.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21097
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od nidza » 23 Okt 2023, 10:28

Pamtim da nam je za službenu Astru H pre 5-6 godina nuđen remontovan fabrički menjač "nov" od dilera za ~550.000 din. Manuelni.

Čisto da se ima neki orijentir koliko te stvari koštaju kroz zvanične kanale.

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8818
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Gaginh0 » 23 Okt 2023, 10:32

Pisao sam da je za F10 onaj od 8 brzina polovan-remontovan koštao 7,500€, a nov nešto preko 12,000.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23811
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl » 23 Okt 2023, 10:33

Evo posto je bio fabricki remontovani menjac u ovlascenom 2017.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od kojot » 23 Okt 2023, 11:07

Za ovlašćene znam da je preskupo. Ali nije mi baš najjasnije zašto se menja sve ako je u kvaru na primer samo mehatronik, ili ako su samo kvačila... Zameniš to što je crklo pa onda voziš dalje dok ne crkne nešto drugo....
Al retko ko radi remont a da nije zamenjeno sve. Verovatno jer daju garanciju, a neće da da garanciju jer je on siguran da je jedan deo nov, ali možda u garanciji otkaže drugi pa onda mora on da ga plati...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21097
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od nidza » 23 Okt 2023, 11:39

To su sve stvari koje vlasnik treba da očekuje kada poseduje stariji automobil sa automaskim menjačem. Ovde u mojoj okolini od 3 uzeta automobila sa ZF8, 2 su bila u Jakovu na remontu, tako da se te stvari ne dešavaju toliko retko. Cifre su od 2 hiljade pa naviše, ali ako ti je za utehu, sređeni su kako treba, jedan od tih automobila gledam svaki dan na poslu, čoveku šljaka super.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dzonic87 » 23 Okt 2023, 13:47

Jel zna neko jel isti DSG menjač na Passat-u B8 2020o na verziji od 150ks i 190ks?
Tj jel to isti menjač kao kod A6-ce 190ks (2016)?

Korisnikov avatar
member
Postovi: 3673
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od member » 23 Okt 2023, 13:49

Ja sam pre 10ak dana "propustio" jedan S-Max, iz razloga što kod naših majstora nisam dobio odgovor.
SMax facelift 2020 godište, u njemu je Ford automatik 8brzina koji je crkao. Odbilo me što je samo 5 sedišta i Basic oprema. Da je bio 7 sedišta i bolja oprema, uzeo bih ga na keca pa bih posle gledao štaću i kuda ću.

milekmilek
Postovi: 288
Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od milekmilek » 23 Okt 2023, 19:03

Prvi put posedujem vozilo sa mokrim dsg-om, pa me zanima kako se pravilno upotrebljava, konkretno kada parkiram vozilo, zakočim, pritisnem ručnu, pustim kočnicu, prebacim u N, zatim ugasim motor, pa u P, je li to pravilan redosled?

Zanima me i da li treba prebacivati u N na semaforu, kod kraćeg i kod dužeg čekanja?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Odgovori