Stranica 60 od 70

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Maj 2020, 22:32
od HKS
Multitronic ide uz orednji pogon, quattro je s tronic zar ne?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Maj 2020, 22:39
od dragvorl
S tronic je DSG, moze Quattro da ide i sa Tiptronicom, zavisi koji model je u pitanju.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Maj 2020, 22:41
od speedy stikis
Onda lepo uzmes PDK i ne razmisljas koji je menjac :D :kezo:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Maj 2020, 23:14
od HKS
dragvorl je napisao:
12 Maj 2020, 22:39
S tronic je DSG, moze Quattro da ide i sa Tiptronicom, zavisi koji model je u pitanju.
Ok, ali multitronic ne moze sa quattro, namjenjen je samo za vozila sa prednjim pogonom?
Sta je ovo, i dalje prave 3.0 sa prednjim pogonom? :pssst:



Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Maj 2020, 23:46
od dragvorl
Ako su pravili A8 sa prednjim pogonom...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:01
od BPropeler
Zamolio bi znalce za savet i pomoć. Kuoujem svog prvog BMWa, namena porodično auto, model 318d f31. O zadnjoj vuči sam čitao, interesuje me da li su i koliko opravdani saveti drugih da izbegnem manuelni menjač? Auto je na linku dole.
https://www.olx.ba/artikal/37328216/bmw ... enon-koza/

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:05
od dragvorl
A sto bi uzimao takav auto sa manuelnim, sem ako se bas plasis kvarova? Komfor je neuporediv. Ja bih tu odmah odradio servis menjaca ako bih ga uzeo.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:08
od Risto
Osim toga što su manuelci jeftiniji, dosta jeftiniji je jer automatik tražena roba u svetu BMW vozača, nemaš drugi razlog da ideš na auto sa manuelnim menjačem.

Ja sam uzeo auto sa manuelnim menjačem jer sam morao, ograničen budžet u vreme kupovine, menjač kao menjač je dobar ali se ne svidja svakome tvrdo kvačilo. Da sam konfigurišem auto, uvek bi išao na automatski menjač kod BMWa.

Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk


Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:12
od dag81
Posto bmw nema zamajac na automatiku, a set kvacila je dosta skup oko 100k din sa zamajcem,mala je razlika i da repariras ceo automatik.
Bolje dodaj za automatik.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:12
od ljuba
Meni nije bilo tvrdo kvacilo? Ja sam imao samo problem da je do nekih 50.000km teze isao menjac, posle se razradio :) Inace ja sam bio jakoooo zadovoljan sa manuelnim menjacem, mada je ZF automatik bas svarno dobar.... I specialno ako se vozi dosta po gradu, automatik je bolji izbor...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 09:32
od BPropeler
dragvorl je napisao:
14 Avg 2020, 09:05
A sto bi uzimao takav auto sa manuelnim, sem ako se bas plasis kvarova? Komfor je neuporediv. Ja bih tu odmah odradio servis menjaca ako bih ga uzeo.
Od trenutno rapoložive ponude od tek nekoliko komada f31 ovaj je u najboljem stanju i sa najnižom kilometražom, opet u mom cenovnom rangu. Naravno, nije mi problem voziti ni manuelni niti automatik, na golfu kojeg sam kupio skoro novog zamajac se pročuo na oko 305000km, da ovaj sa linka izdrži toliko, ekstra. I opet, problem je što kod ovakve kupovine, teško da takve veće probleme možes proveriti. Za ovaj auto išao sam u ovlašteni, dobio ispis servisa i zadnji servis je bio u novembru 2019. godine a u februaru je uvezen u BiH. Na servisima je uglavnom bilo redovno održavanje bez nekih vanrednih intervencija.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2020, 11:34
od dragvorl
Ako je bas dobar u moru ostalih onda ok.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 05 Okt 2020, 15:00
od ChobbyNS
Nisam našao bolju temu pa ako ima neka prebaci neko od moderatora
Imam u Alfi 159 aisin tf80-sc automatski menjač i od skora su počeli problemi.
Kad treba da se stane auto kao da ostane zaglavljen u brzini i ugasi se ako ga ne prebacim u N.
Isto i kad se kreće nemirno startuje, kao da drugom brzinom kreće.
U vožnji šalta normalno, nikakve anomalije nisam primetio.
Servis je navodno urađen pre 50.000km
Ono što sam proverio je senzor na pedali od kočnice, ispravan je.
I gledao sam na dijagnostici neke parametre, ono što mi se učinilo čudno je da za torque converter stalno stoji u položaju "open", a mislim da bi trebalo da menja između open, closed I regulated.
Ako neko ima neki savet neka podeli kao i kontakt nekog servisa u blizini NS gde bih mogao oterati da se pogleda.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 05 Okt 2020, 15:36
od dragvorl
Open ti je u prelaznom rezimu rada, kada krstaris treba da je closed.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 05 Okt 2020, 17:46
od ChobbyNS
Problem je sto smo gledali i u voznji i isto je stajalo u "open" non stop.
Sad da li je problem u samom menjacu ili u nekom od solenoida to nismo mogli da skontamo.