Stranica 62 od 62

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 16:24
od dzonic87
gazza je napisao:
dzonic87 je napisao:
14 Okt 2020, 12:05
1.6HDi sa 6-o stepenim aisin EAT6 automatikom (ne robotom) je vrlo dobra i pouzdana kombinacija.

zahvaljujem!

EAT8 izbegavati?
EAT8 je odličan, ali ide samo u ove najnovije (zadnje 2 god) i mislim da ide sa 1.5HDi i 2.0HDi motorima

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 18:19
od gazza
koja je oznaka tog robotizovanog menjača koji treba izbegavati?

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 18:21
od ljubitelj
Ivan je napisao:
14 Okt 2020, 16:19
kami je napisao:
14 Okt 2020, 15:22
I bmw kaze da je lifetime za zf8, a fabrika kaze na 150.000, pa kome verovati? Mnogo lepse salta sa novim uljem.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Koliko sam ja video ZF kaze 80-120.000km zavisno od uslova/nacina voznje.
Takodje sam procitao negde, a cuo i u servisu da lepse salta sa novim uljem iskljucivo ako ima previse opiljaka u sistemu i ulje je previse degradirano, da normalno ne bi smelo da se primeti razlika u saltanju nakon zamene ulja.
:plusone: svaka reč.
Nema nikakve razlike u šaltanju sa novim uljem ako je stanje menjača/ulja bilo ispravno.

Kod već načetog menjača i davno nastale potrebe da se zameni ulje može da dodje do poboljšanja šaltanja i uopšte rada menjača sa novim uljem nakon ispiranja tj da se vrati stanje u normalu.

Kao što je kod motornog ulja bitan broj radnih sati za radni vek ulja tako je kod automatika bitan broj šaltanja i temperature rada za radni vek ulja.

Puno šaltanja tj gradska vožnja i 60,000 je već sasvim dovoljno da se ulje zaprlja abrazivima od trošenja lamela.


To isto važi i za Haldex, tj menja se ulje na 60,000km kao i filter ulja.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 18:26
od Skipper

ljubitelj je napisao:
Kod već načetog menjača i davno nastale potrebe da se zameni ulje može da dodje do poboljšanja šaltanja i uopšte rada menjača sa novim uljem nakon ispiranja tj da se vrati stanje u normalu.
A isto tako kod načetog menjača zamena ulja, u ređim slučajevima, može i da pogorša stanje.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 18:44
od lami
ETG je robot, EAT je pravi automatik.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Okt 2020, 19:22
od ljubitelj
Da, može zamena ulja da pogorša stanje a to je obično kod menjača koji su odavno izrauboavni i zreli za remont pa sa novim uljem koje nije gusto kao staro ne može da se održava radni pritisak hidro sistema.

u početnoj fazi kada se na vreme primeti početak trzanja pri šaltanju ili druge osobine zamena ulja obično popravi stanje.

Miris i boja ulja očitavaju stanje menjača, kao što svećice očitavaju stanje pripreme gorive smese/ sagorevanja.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 15 Okt 2020, 14:12
od Ivan
Da, otprilike tako nekako, navodno prvo viskozitet ulja opada, kako se "trosi", pa postaje redje, pa pocinje ubrzano da se "trose" metalni delovi, pa onda mikro opiljci (cestice metala) zasite ulje i ono postaje gusce, te tako odrzava pritisak ulja, ali dalje ubrzava trosenje menjaca.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 19 Okt 2020, 10:40
od YUgisa
Druze to se doliva/ne menja :kezo:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 01 Nov 2020, 23:41
od Geza