Re: Dilema oko akumulatora/elektrike
Poslato: 26 Sep 2019, 22:58
Ja bih postavio jedno pitanje ..
Pre neki dan me je zezao servo i uz malo citanja sam shvatio da moze biti i do akomulatora te sam pre posete elekronicaru otisao na proveru u servis za akomulatore. Lik prvo izmeri sam akomulator i ako sam ja dobro video bilo je 10.2 - 10.4 , on onako usput prikomentarise na granicnim vrednostima je , zatim sa upaljenim autom i svetlom i imao sam 14.1 , kaze sve u svemu za sad ok ..
E sad , elektronicar mi je rekao da je jedino pravo merenje kad akomulator malo duze odstoji , recimo bar preko noci, i pre paljenja da se izmeri unimerom. Nisam imao unimer ali sad sam ga nabavio , a sin je danas napravio turu od oko 120km i kad se vratio kuci ja proverim i dobijem sledece podatke, ugasen 12,7v , dok ga pali padne na 10,7 i kad ga upali sa svetlom preko 14v.
Sad je sve to ok i propraticu ga , servo redi vec danima bez ikakvih problema , kao da nikad nista nije ni bilo , elektronicar ocitao gresku ( senzor ugla volana ) ali kaze da moze biti da je samo tako zabelezio ali problem moze biti i do struje.
Znaci mene kopa onih 10.2-10.4 koje sam ubedjen da je bilo na onom merenju i kad je rekao da je na granicnim vrednostima , koje su granicne vrednosti za akomulator 12v 55Ah ?
Pa ako sam ja dobro video i ako je bilo 10.4 i ako mi je sada sa 12.7 palo na 10.7 pri paljenju , to znaci da je moglo pasti sa 10.4 na 8.4v u onom momentu i da je to bio razlog problema koji sam imao.
Propraticu ga ja svakako ali me interesuje sta je mislio sa tim da je na granicnim vrednostima i koje su za ovaj akomulator , auto je Corsa 1.2 ..
Pre neki dan me je zezao servo i uz malo citanja sam shvatio da moze biti i do akomulatora te sam pre posete elekronicaru otisao na proveru u servis za akomulatore. Lik prvo izmeri sam akomulator i ako sam ja dobro video bilo je 10.2 - 10.4 , on onako usput prikomentarise na granicnim vrednostima je , zatim sa upaljenim autom i svetlom i imao sam 14.1 , kaze sve u svemu za sad ok ..
E sad , elektronicar mi je rekao da je jedino pravo merenje kad akomulator malo duze odstoji , recimo bar preko noci, i pre paljenja da se izmeri unimerom. Nisam imao unimer ali sad sam ga nabavio , a sin je danas napravio turu od oko 120km i kad se vratio kuci ja proverim i dobijem sledece podatke, ugasen 12,7v , dok ga pali padne na 10,7 i kad ga upali sa svetlom preko 14v.
Sad je sve to ok i propraticu ga , servo redi vec danima bez ikakvih problema , kao da nikad nista nije ni bilo , elektronicar ocitao gresku ( senzor ugla volana ) ali kaze da moze biti da je samo tako zabelezio ali problem moze biti i do struje.
Znaci mene kopa onih 10.2-10.4 koje sam ubedjen da je bilo na onom merenju i kad je rekao da je na granicnim vrednostima , koje su granicne vrednosti za akomulator 12v 55Ah ?
Pa ako sam ja dobro video i ako je bilo 10.4 i ako mi je sada sa 12.7 palo na 10.7 pri paljenju , to znaci da je moglo pasti sa 10.4 na 8.4v u onom momentu i da je to bio razlog problema koji sam imao.
Propraticu ga ja svakako ali me interesuje sta je mislio sa tim da je na granicnim vrednostima i koje su za ovaj akomulator , auto je Corsa 1.2 ..