Stranica 4 od 6

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 19 Maj 2015, 23:52
od nikaragva
Cherokee je napisao:Ako je losa ideja, zasto bi se ijedan proizvodjac delova dosetio da nudi te setove?
Paa, možda da zaradi :)

Uvek imaš jeftinije alternative, praktično kako za svaki deo, tako i za gumu npr. Svaka roba ima kupca.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 00:01
od Grujic
Naravno da menjac trpi, ali izgleda da u praksi to nije problem barem kod ovog motora, cuo sam da taksisti u Oktavie 1.9tdi masovno stavljaju taj fiksni i da su se u globalu naprazili km bez da su sjebali menjac... Neki cak i stavili drugi takav set :) Mada, ako je vec cifra za sve 50k ne znam kolika bi mogla biti usteda kad ni sam set sigurno nije jeftin...

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 00:29
od nikaragva
Nedavno je član sa foruma uzimao plivajući, a i ja, cena je bila kao i taj ~ fiksni. Što majstori kažu u kvalitetu.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 08:36
od dragvorl
Samo sto bi sa fiksnim trebalo da ide posebna lamela sa oprugama bas za tu modifikaciju plivajuci-fiksni, mozda i to zaborave da stave.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 08:48
od McGruja
Ja mislim da je to samo način kako da voziš auto za koji realno nemaš para

Zna se kako se održava auto, a ove fore sa "skup mi je plivajući", samo znači da taj vozač ne treba taj auto da poseduje

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 08:52
od nidza
Baš tako.

Neki i zavare plivajući i teraju dalje. To je sve drž' vodu dok majstori odu. Zamenski set sa fiksnim zamajcom ne košta džabe skoro ko OEM set, a ne može na svaki auto. Recimo na JTDm imaš i opruge na lameli i plivajući zamajac.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 08:57
od Ivan
Kad je menjac djubre, zamisli fiksni zamajac i lamela bez opruga na jtdm, radio bi remont menjaca uz mali servis :D

Послато са GT-N7100

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:03
od nidza
Vaistinu.

M40 je daleko bolji. Na 170KS su šutnuli M32 i stavili M40, ali onda je to mač sa dve oštrice. Zamajac košta više nego 2 zamajca za M32, set kvačila je takođe skuplji, tako da se svede na to: ko ne plati na mostu...

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:16
od Grujic
McGruja je napisao:Ja mislim da je to samo način kako da voziš auto za koji realno nemaš para

Zna se kako se održava auto, a ove fore sa "skup mi je plivajući", samo znači da taj vozač ne treba taj auto da poseduje
To je vec relativno.
Imas situaciju da ti plivajuci traje manje od 150kkm, a cena originalnog novog doduse u ovlascenom ispadne 25-30% cene kola. Ne znam koliko traje taj fiksni, ali ako je dugotrajniji ja bih ga stavio bez obzira na cenu ima li ili ne ustede. Jebo ja za zamajac koji drzi 140k

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:19
od Rakhil
Sto, to je ok kilometraza, nekoliko godina ti treba da ne izlazis iz auta. Ipak bih se slozio sa Grujom da ljudi hoce da se jebu a da im ne udje. Hoces auto sa tonom obrtnog i performansama, da trosi 5 litara, a da je prost ko motor od Lade - ne mere, plati.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:26
od Grujic
Apsolutno nije ok da skup deo ima tako kratko trajanje. To koliko kome treba da predje tu km je nebitno. I to nije pojedinacan slucaj vec je to regularna pojava. I nikakve bre tone obrtnog i performanse, uvalili su plivajuce i u slabe motore.
Opet kazem, razlika izmedju after setova izgleda i nije tolika u ceni, ali mene vise zanima trajnost, posto ovaj ocigledno nije ni za...

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:28
od nidza
Plivajući zamajac i set kvačila uopšte je izuzetno osetljiv na vozače koji voze pogrešno. Ljudima koji voze kako treba najčešće traje koliko im je auto u vlasništvu.

edit: zamajac je svesno najslabija tačka posle seta kvačila u čitavom prenosnom sklopu. Daleko je jeftinije zameniti set kvačila i zamajac od remonta menjača, na primer.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:31
od Rakhil
Ja samo kazem da je sad vec poznato da jaki dizeli imaju plivajuce, poznate su njihove cene, i poznato je otprilike koliko koji model moze da predje pre zamene. Kome se ne svidja, ne treba da kupuje, prosto.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 09:34
od Laki021
Cini mi se da se situacija sa plivajucim dosta popravila poslednjih godina, tj da novija kola imaju manje problema sa tim.
Prava epidemija problema sa plivajucim se desavala na vozilima proizvedenim negde izmedju 2000-2006, kada su plivajuci zamajci poceli masovno da se upotrebljavaju a nisu jos bili dovedeni do zadovoljavajuceg nivoa.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 10:17
od dragvorl
Grujic je napisao:
McGruja je napisao:Ja mislim da je to samo način kako da voziš auto za koji realno nemaš para

Zna se kako se održava auto, a ove fore sa "skup mi je plivajući", samo znači da taj vozač ne treba taj auto da poseduje
To je vec relativno.
Imas situaciju da ti plivajuci traje manje od 150kkm, a cena originalnog novog doduse u ovlascenom ispadne 25-30% cene kola. Ne znam koliko traje taj fiksni, ali ako je dugotrajniji ja bih ga stavio bez obzira na cenu ima li ili ne ustede. Jebo ja za zamajac koji drzi 140k
Ako sa tolikom km neko odrzava auto u ovlascenom to je vec pitanje da li taj neko uopste i razmislja o ceni, narocito ako nije firma. Postavljao sam cenu menjaca remontovanog za Octaviu A5 da li je 500-600 k dinara, nov 6500e na auto koji vredi ~6-7 ke, ja ne znam ko ce tako nesto da radi.