Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Trajnost - taman do isteka garancije.
Ja sam malko skeptičan prema ovim malim presviranim motorima. a i ne volim manje od 4 cilindra pa to ti je.
Ja sam malko skeptičan prema ovim malim presviranim motorima. a i ne volim manje od 4 cilindra pa to ti je.
Širim haos!
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Ja sam vozio trocilindraša nekih godinu dana i ne bih se više vraćao na to. Imam teoriju da fabrike prave takve motore samo da bi uštedele na materijalu. Fiat je sada počeo i sa dvocilindrašima... Manje cilindara povlači i rad na većem broju obrtaja na leru, što po meni praktično poništava uštedu goriva u gradskoj vožnji.
Ђенерал Јанковић
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
http://www.youtube.com/watch?v=pBHz3Xkd ... re=related
Koliko vidim Fiatov Twinair 0.9l radi kao i ostali, na oko 800 obrtaja.
Kad BMW uđe u priču sa tri cilindra kako su najavili, malo će se promeniti javno mnjenje o njima. Ne vidim ništa loše u malim turbo motorima, super su za vožnju i malo troše.
Koliko vidim Fiatov Twinair 0.9l radi kao i ostali, na oko 800 obrtaja.
Kad BMW uđe u priču sa tri cilindra kako su najavili, malo će se promeniti javno mnjenje o njima. Ne vidim ništa loše u malim turbo motorima, super su za vožnju i malo troše.
- Gaginh0
- Postovi: 8808
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
ne znam da li se ovo odnosi i na dizele, ali moj 1.4 TDI radi na izmedju 850 i 900 o/min
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Da, ler im je na isim obrtajima kao i na 4cilindaškoj braći
Jedina razlika je Nm na niskim obrtajima.
Trocilindraš lakše dostiže obrtaje, ali sam početak mu teško pada
Jedina razlika je Nm na niskim obrtajima.
Trocilindraš lakše dostiže obrtaje, ali sam početak mu teško pada
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Kad bi trebalo ovaj trocilindraš da se pojavi u eksploataciji i koja bi mu bila cena? Od toga realno sve zavisi...
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Mislim da su najavili od leta, za Focus i Fiestu FL. Cena još uvek nepoznata.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Lepo što su to uspeli da izvedu. Ne sećam se na koliko je radila moja Corsa 3 cilindra i 977 kubika. Mislio sam da broj obrtaja na leru zavisi samo od broja cilindara, jer vidim da je to kod auta sa 3 l V6 atmo benzincem 500-600 obr/min, a na isto toliko radi i 12 l redni 6-cil turbo-dizel u gradskom autobusu. S druge strane, jednocilindrični od 125 cm^3 kod ortaka u skuteru na leru radi na nekih 1500 obr/min.Uroš S. je napisao:http://www.youtube.com/watch?v=pBHz3Xkd ... re=related
Koliko vidim Fiatov Twinair 0.9l radi kao i ostali, na oko 800 obrtaja.
Ђенерал Јанковић
- sasa lbg
- Postovi: 1569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac
Dobra svar kod ovog Fordovog motora je sto su ga napravili od nule pa su valjda racunali na trajnost i jos neke stvari u koje sumnjamo.
Gde ce zavrsiti sa snagom i potrosnjom turbo motori tek cemo videti ,na redu su elektricni kompresori!?!
Ovaj motor se sigurno savrseno uklapa na Zapadu u njihove ekoloske propise, povlastice kod registracije i skromnu potrosnju tako da me ne bi nimalo iznenadilo ako bude dobro prodavan firmama.
U mojoj porodici vec duze vreme se vozi Opelov trocilindras i sve je ok za sada iako je mali i slab on ide pa ide i to bolje od ocekivanja.
Cudi me da Opel ne pokusava da ga unapredi sa turbom i sl.
Gde ce zavrsiti sa snagom i potrosnjom turbo motori tek cemo videti ,na redu su elektricni kompresori!?!
Ovaj motor se sigurno savrseno uklapa na Zapadu u njihove ekoloske propise, povlastice kod registracije i skromnu potrosnju tako da me ne bi nimalo iznenadilo ako bude dobro prodavan firmama.
U mojoj porodici vec duze vreme se vozi Opelov trocilindras i sve je ok za sada iako je mali i slab on ide pa ide i to bolje od ocekivanja.
Cudi me da Opel ne pokusava da ga unapredi sa turbom i sl.