Benzinski motor sa startnim gasom

Tehnička pitanja i objašnjenja
yaroslav-88
Postovi: 7
Pridružio se: 13 Okt 2022, 09:04

Benzinski motor sa startnim gasom

Post od yaroslav-88 » 18 Okt 2022, 19:58

Pozdrav svima,
Ja sam pocetnik i generalno novajlija sto se tice automobila.

Trenutno na casovima vozim Volkswagen Polo iz 2018 godine, i ono sto sam primetio jeste da automobil "sam" krece prilikom pustanja kvacila, kako mi je instruktor objasnio motor sam daje automatski gas tako da se veoma lako pali/krece.

Moje pitanje je, da li taj sistem sa automatskim gasom ima odredjen zvanicni termin koji bih mogao da koristim prilikom pretrage polovnih automobila? Da li je vezan za vecinu benzinaca novije generacije ili samo sa odredjene marke vozila?

Ili je to mozda vezano za odredjeno godinu ili tip motora? Na primer, svi benzinci posle 2010 godine imaju taj sistem implementiran itd

Hvala

Korisnikov avatar
Rolla
Postovi: 834
Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00

Re: Benzinski motor sa startnim gasom

Post od Rolla » 18 Okt 2022, 21:25

Vagen grupacija ima to na svim motorima. Mislim da je to cak passat b6 imao, b7 sigurno. Dakle to je u auto industriji vec 10+ godina.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Benzinski motor sa startnim gasom

Post od nidza » 19 Okt 2022, 08:47

Nema na svim motorima, ne znam koja kola imaju koja ne.

Načelno _svi_ automobili danas, i mnogo godina unazad, imaju električnu kontrolu ler gasa, odnosno, i kad puštaš kvačilo svaki automobil će da pokuša da održi tih 750-800 obrtaja i "dodaće" gas da ih održi.