Multitronic vs S tronic

Tehnička pitanja i objašnjenja
Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 09 Mar 2016, 18:39

Pricali smo generalno o mtronicu, on ga je probao u A6 C6 FLu.

edit: ma ne u P, nego da se u toku voznje ne prebacuje nego da stane pa prebaci.

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Raki_Audi » 09 Mar 2016, 18:48

Istina ima problema malo u C6 sa 7 stepenim multitronicom. Tek su u C7 sa 8 stepenim resili sve probleme i to na verZiji sa 2.0. Sa 3.0 i vecim obrtnim momentom opet ima sitnih problema. Ja sam se prvo dobro raspitao svuda po servisima, po netu i licnih iskustava ljudi, pa sam se tek onda definitivno odlucio na multitronik u 2.0. Mnogo primeraka gde sam na grupi na face su presli vise od 250-300 be ikakvih problema. Samo odrzavanje i to je to. A ono za zamajac nema veze sa vezom to. Vise zavisi kako se vozi, tj. Do stila voznje. Ako je neko agresivan u gradu to nikako nije dobro za zamajac. Al to ne vazi samo za multitronic. To je i za DSG. Evo moj bilizi rodjak mora menjati zamajac na 170k na pasatu. Na svakom semaforu mucenje nije dobro ni za jedan menjac.

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Mr.Rotor » 09 Mar 2016, 18:50

Za S mod čak i ne treba pritiskati kočnicu. Samo gurnuti menjač pozadi.

Nisu se nešto pokazali ti multitronici na C6. Ne znam kakva je sad situacija.

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 09 Mar 2016, 18:56

Onda se na C6 odnosilo. Znaci moze normalno u voznji da se menja?

Kakav je u gradu sa S modom? Laki je pisao da se razocarao. Bas bi voleo da probam taj menjac, nisam imao prilike, ali ovako mi deluje dosta glupavo taj obican D mod.

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Raki_Audi » 09 Mar 2016, 19:03

Moze slobodno da menja bez da staje po parkinzima. Sport mod (Dinamic) bas menja sve na C7 i ko da ne vozim isti auto. Meni se svidja ali ga koristim samo za preticanja ili ako negde bas zurim. Videcemo se na nekom skupu pa da probas.

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 09 Mar 2016, 19:08

:thumbup:

Vidim po snimku da je S mod kao DSG, menjac to simulira, ali vozacu je pretpostavljam isto/slicno. Jedino me D zanima ovako u praksi. Juce gleda drugar oglase i zanimljiv mu neki C7, ali bas se lomi zbog tog multitronika.

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Raki_Audi » 09 Mar 2016, 19:16

Neka trazi obavezno servisnu ili jos bolje neka uzme broj sasije i neka proveri da li je redovno menjano ulje na menjacu i kad je zadnji put menjano. Neka ga proba obavezno. Ne sme nista da kasni, cuje, vibrira. Mora da se nista ne oseti. I to je zdrav multitronik. Mada kazem generalno nisam jos uvek cuo probleme na C7 i 2.0. Ja C7 ne bi kupio da manualnim menjacem. Vozio sam i nije to to.

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 09 Mar 2016, 19:18

Ne bi ni on saltung, ali mu se ne svidja kako izgleda voznja CVTa, to deranje poput skutera ako se brze vozi i nema brzina. Mada dok ne proba svakako ne vredi.

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Raki_Audi » 09 Mar 2016, 19:18

Ovaj multitronic nema veze sa onim iz C6 ;)

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 09 Mar 2016, 19:21

Nije on probao taj, ovo je drugi drug :kezo: Onaj je probao C6 pa imamo njegovo iskustvo, ali ovaj nije vozio nijedan OOOO sa multitronikom pa sudimo sa snimka :D

Ma treba probati definitivno, pogotovo ako je poboljsan. A u A4/5 FLu jel to to iz C7 ili se i oni razlikuju?

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1280
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Raki_Audi » 09 Mar 2016, 19:32

Mislim da su FL isti al nisam 100% siguran moram proveriti kad budem bio na kompu.

almirkoba
Postovi: 15
Pridružio se: 21 Nov 2015, 11:45

Re: Multitronic vs S tronic

Post od almirkoba » 11 Mar 2016, 11:43

kod mene je 80 na satu, na 60 ulje promijenjeno. nisam nikad prije vozio automatik ali a a6 c7 sa 177ps mi je ok i taman. kako ce biti u buducnosti nemam pojma. sled odrzavanje je opet ulje na 120km. ono sto me interesuje kakvo je odrzavanje ovog multitronica za dalje i na koliko km.
sad neznam kakav je u adija 4 ali na 6 je meni ok

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Multitronic vs S tronic

Post od maxer » 02 Jul 2016, 20:57

Nije loše čuti, neke stvari o automatskim menjačima, za većinu nas koji ih nismo posedovali:

Napomene za vozila sa menjačem sa duplim kvačilom:
https://www.youtube.com/watch?v=W42zsFYjZvM

Napomene za vozila sa (klasičnim) automatskim menjačem:
https://youtu.be/6zzEtxJkC7Y?list=PL2ir ... IAPqJMERW4

Napomene za vozila sa ručnim menjačem:
https://youtu.be/_cbZlhduYJY?list=PL7B5B6479699EB204

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23797
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od dragvorl » 02 Jul 2016, 22:03

Jednu stvar nije rekao, a to je da automatici sa konverterom u zadnjih 10-ak godina imaju declutching, tj. pri drzanju kocnice u D dok auto miruje nakon oko 10 sekundi auto sam raspusti kvacila kao da je u neutralu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Floyd » 02 Jul 2016, 22:16

To sam pokušao da objasnim drugu koji vozi Lagunu 3 automatik ali ne vredi... na svakom semaforu ga baci u N.

Odgovori