
Ovde niko sem tebe ne spominje te slucajeve kad je auto max opterecen.
Svi spominjemo neku klasicnu voznju sa par ljudi unutra, eventualno prtljagom kad se krene na more.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ili prepoloviodragvorl napisao:Pa taj auto jadan dobro da se nije iskrivio...
Prikolica je definitivno bila preteška.ljubitelj napisao: Ja sam imao slucaj sa Ladom 1.2, 87Nm pri 3400 isto 60KS.
2 odrasle osobe, 2 manje dece, u gepeku lagane stvari (jedva 150kg), na krovu gumeni camac spakovan u vrece oko 80kg i na kuku zakacena prikolica oko 950kg.
Pa da. Bitna je zapremina, a takođe i sama konstrukcija motora. Npr. Punto 1.2 8v je SOHC, 60 ks pri 5000 obr/min i 102 Nm pri 2500 obr/min. Taj u Ladi je isto SOHC, ali mnogo stariji + karburatorski.ljubitelj napisao:Isti po 60-80 KS atmo motori ali vece kubikaze nemaju takvo ponasanje i skoro bez problema mogu normalno da ubrzavaju, voze se i lako polazi iz mesta na uzbrdici.
KS je isto a razika je u Nm.
Nisi ga razumeo, on je pričao o vučnoj masiHeinz napisao:Šta je to 1200 kg dodatnog opterećenja... Samo 3x više od nosivosti.
Zakacis onoliko koliko je fabrika predvidela i napisala u uputstvu. I odstampala na zvanicnoj plocici sa podacima o vozilu.Day Walker napisao:Najbolje da mu zakacis boing pa da pokusas uz bubanj potok
Ovde niko sem tebe ne spominje te slucajeve kad je auto max opterecen.
Svi spominjemo neku klasicnu voznju sa par ljudi unutra, eventualno prtljagom kad se krene na more.
Sent from my iPhone using Tapatalk