Laka teretna vozila
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
MY2024
New Edition finish, with specific wheels and decoration.
New optional 10-inch screen.
Improvement in ADAS to comply with regulations with traffic sign recognition, cruise control, parking aids and attention and fatigue detection.
New Edition finish, with specific wheels and decoration.
New optional 10-inch screen.
Improvement in ADAS to comply with regulations with traffic sign recognition, cruise control, parking aids and attention and fatigue detection.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
VW Transporter & Caravelle
Dizelski, hibridni i električni pogon: u trenutku lansiranja na tržište bit će dostupno sedam učinkovitih verzija pogona. Ova ponuda po prvi put uključuje tri dizelska motora opremljena turbopunjačem (TDI), plug-in hibridni pogon (eHybrid) i tri električna pogona (e-Transporter i eCaravelle). TDI motori isporučuju 81 kW (110 KS), 110 kW (150 KS) i 125 kW (170 KS). 125 kW TDI uvijek se kombinira s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji je opcijski dostupan za 110 kW TDI kao alternativa 6stupanjskom ručnom mjenjaču. TDI modeli od 110 kW mogu se naručiti s pogonom na sve kotače 4MOTION. Plug-in hibridni pogon u kombinaciji s automatskim mjenjačem (eHybrid) karakterizira snaga sustava od 171 kW
(232 KS). e-Transporter i e-Caravelle dolaze sa 100 kW (136 KS), 160 kW (218 KS) i 210 kW (286 KS). Kapacitet njihove baterije iznosi 64 kWh (neto).
Dizelski, hibridni i električni pogon: u trenutku lansiranja na tržište bit će dostupno sedam učinkovitih verzija pogona. Ova ponuda po prvi put uključuje tri dizelska motora opremljena turbopunjačem (TDI), plug-in hibridni pogon (eHybrid) i tri električna pogona (e-Transporter i eCaravelle). TDI motori isporučuju 81 kW (110 KS), 110 kW (150 KS) i 125 kW (170 KS). 125 kW TDI uvijek se kombinira s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji je opcijski dostupan za 110 kW TDI kao alternativa 6stupanjskom ručnom mjenjaču. TDI modeli od 110 kW mogu se naručiti s pogonom na sve kotače 4MOTION. Plug-in hibridni pogon u kombinaciji s automatskim mjenjačem (eHybrid) karakterizira snaga sustava od 171 kW
(232 KS). e-Transporter i e-Caravelle dolaze sa 100 kW (136 KS), 160 kW (218 KS) i 210 kW (286 KS). Kapacitet njihove baterije iznosi 64 kWh (neto).
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Darko
- Postovi: 9165
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Laka teretna vozila
Za par meseci ulazimo u 20tu godinu.
I dalje auto sluzi uz minimalna ulaganja i redovno servisiranje.
Za skoro 10 godina vlasnistva jednom je promenjeno kvacilo, prednje i zadnje kocnice, viljuske i remontovan alnaser i alternator. To je manje vise to, a nisam ga kupio ocuvanog. Motor, menjac, turbo apsolutno nista.
Spolja nisam uspeo da ga ocuvam potpuno, ima par udubljenja, na masu mesta ogrebotine, negde se farba ljusti, itd. To necu ni resavati, samo da mehanika bude top.
Ponekad ga tovarim i preko njegovih ogranicenja Nekad mi bude zao, mada ode i meni kičma
I dalje auto sluzi uz minimalna ulaganja i redovno servisiranje.
Za skoro 10 godina vlasnistva jednom je promenjeno kvacilo, prednje i zadnje kocnice, viljuske i remontovan alnaser i alternator. To je manje vise to, a nisam ga kupio ocuvanog. Motor, menjac, turbo apsolutno nista.
Spolja nisam uspeo da ga ocuvam potpuno, ima par udubljenja, na masu mesta ogrebotine, negde se farba ljusti, itd. To necu ni resavati, samo da mehanika bude top.
Ponekad ga tovarim i preko njegovih ogranicenja Nekad mi bude zao, mada ode i meni kičma
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Laka teretna vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...