Pick up vozila (kamioneti)
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Šta ćeš kad me ne radi taj VW dizajn. Možda na nekim drogama.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Ček da ti daju probaš, baš me zanima šta ćeš reći za zf8
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Sta ceka Zastava?
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Ceka ovo
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
L200 i Ranger su najsvežiji pickupovi, tj. imaju najsvežiji redizajn. Stiže i redizajn Hiluxa, a mi smo potpuno nov Dmax odložili za sledeću godinu zbog korone.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Da li je realno očekivati ga za salon automobila u martu 2021. ?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Pa za ovaj septembarski sigurno ne, EU6 TEMPd verzija je u toku sa razvojem, tako da je realno očekivati da dođe za sajam u martu 2021.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Kad direktori vise kako izgleda novi model dmax, prestace da ga kupuju radnicima za po njivi
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Pick up vozila (kamioneti)
cemu sluzi za rad na njivi i generalno teretnu funkciju taj touch screen, kozni menjač i slična oprema?
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Najbolje napraviti da radnik (vozac) sjedi na panju, da bude pravo grubo vozilo, samo za rad.
Ja nisam pobornik touch screena u vozilima, ali i teretna i radna vozila trebaju imati neku multimediju, navigaciju, kameru, bluetooth...
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Ja nisam pobornik touch screena u vozilima, ali i teretna i radna vozila trebaju imati neku multimediju, navigaciju, kameru, bluetooth...
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Šta od multimedije preporučuješ za rad na njivi?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Za rad na njivi i u rudniku bi trebao da bude ala UAZ style, Euro 2 pikap.
To je nemoguće, svi moraju da imaju najnovije homologacije.
Strani naručioci insistiraju na full bezbednosnom paketu, da postoji klima, servo, podizači. Sve ostalo ako ne mora, a da je niža cena.
Postoje klijenti koji rade na njivi, ali im status ne dozvoljava da se voze u UAZ ili Nivi. Postoje i lovci kojima je to prestižno vozilo.
Postoje radne verzije, specijalne verzije, postoje preduzetnici koji ga voze zbog svojih hobija, i ubiraju poreske olakšice.
Ali stoji da svi pikapovi idu ka tome da budu sve više user friendly.
Tako da će uzeti kolač SUV pre svega, jer jednom kad se navikneš na dimenzije, a možeš da ga priuštiš, postaju veoma zanimljiva i praktična alternativa.
Jedino treba znati gde je mera..Nissan se prebacio na multilink nazad, što je dobro za voznu dinamiku, ali loše za teret, no oni su se opredelili za lifestyle segment.
Čak su i ovi moji prebacili sa 5 listova gibnja na 3 lista gibnja od redizajna 2017- radi komfora u vožnji, ali evo sada će da vrate retroaktivno kroz recall kampanju na 5 listova..
Ne može i jare i pare, ali kompromis je kod pikapa najbolje zapakovan..
To je nemoguće, svi moraju da imaju najnovije homologacije.
Strani naručioci insistiraju na full bezbednosnom paketu, da postoji klima, servo, podizači. Sve ostalo ako ne mora, a da je niža cena.
Postoje klijenti koji rade na njivi, ali im status ne dozvoljava da se voze u UAZ ili Nivi. Postoje i lovci kojima je to prestižno vozilo.
Postoje radne verzije, specijalne verzije, postoje preduzetnici koji ga voze zbog svojih hobija, i ubiraju poreske olakšice.
Ali stoji da svi pikapovi idu ka tome da budu sve više user friendly.
Tako da će uzeti kolač SUV pre svega, jer jednom kad se navikneš na dimenzije, a možeš da ga priuštiš, postaju veoma zanimljiva i praktična alternativa.
Jedino treba znati gde je mera..Nissan se prebacio na multilink nazad, što je dobro za voznu dinamiku, ali loše za teret, no oni su se opredelili za lifestyle segment.
Čak su i ovi moji prebacili sa 5 listova gibnja na 3 lista gibnja od redizajna 2017- radi komfora u vožnji, ali evo sada će da vrate retroaktivno kroz recall kampanju na 5 listova..
Ne može i jare i pare, ali kompromis je kod pikapa najbolje zapakovan..