nikaragva je napisao:Lici pomalo na onu nesrecu l200
U kom smislu, nesreću? Oba su vrlo ozbiljna predstavnika tog segmenta. Ako misliš na dizajn ne vidim neke velike sličnosti.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Pa ruzan je jbg. Kao neka igracka, a ne pickup.
Pogledaj kako izgleda Ranger. Koliko god da je los i na asfaltu i na terenu (a nije) i koliko god da je los Grand Motors (a jeste), uvek bih 100 puta pre uzeo Rangera nego l200 (ili DMax).
Pa ruzan je jbg. Kao neka igracka, a ne pickup.
Pogledaj kako izgleda Ranger. Koliko god da je los i na asfaltu i na terenu (a nije) i koliko god da je los Grand Motors (a jeste), uvek bih 100 puta pre uzeo Rangera nego l200 (ili DMax).
Zabrinjavaš me, počeo si da razmišljaš kao žena neka.
Šta bi ti radije kupio je druga stvar, lični izbor. A uvek bi rado stavio sva tri nabrojana na ozbiljan test. Izgled je kod ovakvih vozila na poslednjem mestu, osim ako ti žena bira auto.
Izgled je ono sto prvo vidis. Pa ili pridjes ili ne pridjes
Izgled je i kod takvih vozila je vrlo bitan. Sem ako ne kupujes vozilo radnicima da akaju po njivi za racun tvoje firme, onda me zanima samo cena i nista vise.
Pogledaj starije pikape i uopste terence. Gde se izgubio taj muscle izgled? Jos ih imaju samo poneki model, ostalo je sve postalo kao neka konfekcija.
Nikaragva objasnio, tako i vecina malih dostavnjaka po gradu vozi fiat puntice i pandice jer su jeftini u nabavci i odrzavanju, a ne zbog nekih drugih kvaliteta.
Tom logikom bi mogao reci da je fiat daleko kvalitetniji od bilo kog konkurentnog japanca
L200 i nije nekog kvaliteta, drugar ga zadužio novog i na 80k km izlizao se volan, ručica menjača itd, plis sećam se da je imao nekih mehaničkih kvarova.
Rangera sam vozio u najjačem paketu opreme, sa digitalnom tablom, navigacijom itd. Vozi se kao kamion, takav je osećaj. Veliki, ljulja se, za autobahn nije.
Pa ruzan je jbg. Kao neka igracka, a ne pickup.
Pogledaj kako izgleda Ranger. Koliko god da je los i na asfaltu i na terenu (a nije) i koliko god da je los Grand Motors (a jeste), uvek bih 100 puta pre uzeo Rangera nego l200 (ili DMax).
Baš bih voleo da vidim da li bi, ako ikada dođeš u situaciju da kupuješ pick-upa, kao najbitniji kriterijum uzeo u obzir izgled. Novi L200 izgleda baš odlično, a nije plastika ta koja je najbitniji deo "performansi" kod ovakvog tipa vozila.
Evo sad trenutno mislim da bih birao izmedju Amroka i Rangera.
Amarok mi ima prednost zbog V6 motora i ZF8.
Nijedan nije ruzan.
Ranger mi je suvise nekako jadan i inferioran sa 2.0 dizelom, pogotovo 'perfomance' varijanta - raptor.
Proverio sam i 2.3 eco boost nije opcija kod nas. Cak i na dizela bih cekao godinu dana.
Ranger model je noviji, ima vise opreme od Amaroka. Ali na duze staze mislim da cu vise biti srecan sa V6 i ZF8.
Ako govorimo uopsteno o pikapima, onda f150 3.5, ali kod nas je nemoguce kupiti pikap na benzin, tako da je po meni Amarok za dlaku best buy u mom slucaju.
I kao sto sam rekao meni ne treba raga za njivu. U tom slucaju bi jedino igrala ulogu cena i nista vise (naravno i cena eksploatacije).
Bilo bi samo zanimljivo da provozaš LC pa onda D-Max i L200, pa da vidiš razliku. Rangera i Amaroka nisam vozio pa ne mogu da ih poredim. Pošto ti nisu bitne karakteristike ovakvog vozila već jedino izgled onda nema smisla ni diskutovati jer je potpuno subjektivna stvar. Nekoga pale veliki točkovi, nekoga lepe felne, nekog izgled farova i maske, enterijera... Svakome se nešto drugo dopadne ili ne.
Nigde nisam napisao da nisu bitne karakteristike vozila i da odlucuje samo izgled. Cak je to vidiljivo i u prethodnog postu.
Ali ono sto mogu da kazem, da je veca razlika izmedju Rangera i L200 u izgledu, u koristi Rangera, nego razlika u terenskim karakteristikama u korist L200.
Ili mislis da je na terenu L200 toliko superioran spram Rangera, da izgled mozemo zanemariti?
Edit: Nisam vozio ni DMax ni L200, komentarisem samo izgled. Ali sam vozio Amarok sa najjacim motorom i ono je nenormalno kako ide. Mnogi nasvirani putnicki automobili bi se postideli.