Pick up vozila (kamioneti)
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Trio dakle tvrdi da je uzor novom dmaxu bio stari amarok, pa da su krenuli da prepisuju i idu njegovim stopama, kao i ostali. Amarok je tad nudio jaci 2.0 motor nego vecina drugih 2.5 i 3.0 motora.
Takodje koliko shvatam amarok je najbolji i najudobniji putnicki pikap sa najnovijim tehnologijama, pa se zato kupci odlucuju sve vise za njega u odnosu na druge pikap kamionete.
Dok kod radnih modela nije toliko popularan zbog svoje cene, a ubacili su 3.0 motor koji je daleko ispred konkurencije, koja tek sada prelaskom na manje motore ne moze da parira.
Stvarno se to i primeti u kabini, od menjaca, sedista, izolacije, motora amarok odskace od drugih pikap kamioneta, nisam imao prilike da vozim niti da se vozim u mercedesovoj x klasi, ali verovatno je ona jos bolja kao licni automobil.
Takodje koliko shvatam amarok je najbolji i najudobniji putnicki pikap sa najnovijim tehnologijama, pa se zato kupci odlucuju sve vise za njega u odnosu na druge pikap kamionete.
Dok kod radnih modela nije toliko popularan zbog svoje cene, a ubacili su 3.0 motor koji je daleko ispred konkurencije, koja tek sada prelaskom na manje motore ne moze da parira.
Stvarno se to i primeti u kabini, od menjaca, sedista, izolacije, motora amarok odskace od drugih pikap kamioneta, nisam imao prilike da vozim niti da se vozim u mercedesovoj x klasi, ali verovatno je ona jos bolja kao licni automobil.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Lifestyle pick-up i ne računam u pickup-ove
Ovaj svet je definitivno odlutao negde.
Ovaj svet je definitivno odlutao negde.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Pikap koji se kupuje za grad
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Znači ako ja kupim dmax i vozim ga po gradu, onda je to lifestyle pikap?
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Mozda se pikap smatra lifestyle ako je dobar i kao putnicki/licni automobil i/ili ako ima normalnu opremu.
Recimo kao kod clia, punta itd sto imas one vanove n1, koji su "teretni", jer nisu putnicki, tako kod pikapa cim nije klot radni pikap onda je lifestyle
Recimo kao kod clia, punta itd sto imas one vanove n1, koji su "teretni", jer nisu putnicki, tako kod pikapa cim nije klot radni pikap onda je lifestyle
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10570
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Pravis se Tosha, Nikaragvo. Uvezeni fazoni, nista drugo. Evo, Bruer iz WD u americkim serijalima za svrckanje nikad nista ispod 2.5t. Sam u kolima, Panda sasvim dovoljna, al jbg, stil. Znam da je u jednoj epizodi vozio zeleni Charger, ovo ostalo sve autobusi. Ovo sto ovde vidjam mahom su ulickani pickupovi, sa dodatim krovom i prozorima ili poklopcem tovarnog prostora. Plastika nazad bez ogrebotine na vecini i gume za asfalt.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Pick up vozila (kamioneti)
U mom C segmentu sam vozio cigle, ytong blokove, cevi, 525kg peleta, 400l nafte u kanisterima. Vozio sam ga po šumskim makadamima kuda su samo još šumski traktori išli. I izdržala je sve.
Pa opet, da sam imao novaca kupio bih pikap, da ne patim tako putnički auto.
Ali bih ipak pazio da ga ne ogrebem i neukanalim u nekom kamenu ili blatu.
I kada bih uzimao pikap uvek bih birao tako da mogu bez hendikepa da ga vozim po asfaltu.
A da se većina vozila vozi u 80% slučajeva samo sa vozačem unutra, bez tereta i po asfaltu je činjenica bio to pikap ili Klio.
Govorim naravno o nama kao fizičkim licima, ne o firmama za prevoz tereta.
Gledajući testove mogu da zaključim da je Amarok solidno sposoban na terenu. Oni pikapi koji su bolji od njega nisu mnogo bolji.
A s druge strane Amarok je dve klase ispred ostalih na asfaltu.
Evo npr.
Jel ovo na drugom snimku dmax (sa Chevrolet bedžom)?
Pa opet, da sam imao novaca kupio bih pikap, da ne patim tako putnički auto.
Ali bih ipak pazio da ga ne ogrebem i neukanalim u nekom kamenu ili blatu.
I kada bih uzimao pikap uvek bih birao tako da mogu bez hendikepa da ga vozim po asfaltu.
A da se većina vozila vozi u 80% slučajeva samo sa vozačem unutra, bez tereta i po asfaltu je činjenica bio to pikap ili Klio.
Govorim naravno o nama kao fizičkim licima, ne o firmama za prevoz tereta.
Gledajući testove mogu da zaključim da je Amarok solidno sposoban na terenu. Oni pikapi koji su bolji od njega nisu mnogo bolji.
A s druge strane Amarok je dve klase ispred ostalih na asfaltu.
Evo npr.
Jel ovo na drugom snimku dmax (sa Chevrolet bedžom)?
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Glavni poduhvat nisi pomenuonikaragva je napisao:U mom C segmentu sam vozio cigle, ytong blokove, cevi, 525kg peleta, 400l nafte u kanisterima. Vozio sam ga po šumskim makadamima kuda su samo još šumski traktori išli. I izdržala je sve....
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Biće Golf NOV NOV NOV u oglasu
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Golf je pikabelo, nije nista od pobrojanog radio.
Sve je odradila Astra
Sve je odradila Astra
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Amarok je toliko dobar da se ne proizvodi više. I sam VW je odustao od koncepta samostalne platforme.
Da bi razumeli zašto, stvar je jednostavna:
Na usponu svoje moći, računajući da će zavladati tržištem LCV kao sa Transporterom i Caddy, delom i Crafterom, umesto da smanje troškove kao nekad (kada su Toyotu Hilux nudili kao VW Taro), rešili su da uđu tamo gde nisu nikad bili.
Naravno, svaki razvoj samostalne platforme je jako skup, a ono gde su razbili glavu jeste (kao i kod Mercedesa), jeste klasa pickupova koja je jako tehnički osveštena, jako tradicionalno nastrojena, i gde moraš da traješ bar 30tak godina (i po koji lokalni rat), da bi napravio ime.
Da uštede na razvoju, išli su na postojeći motor, koji nisu hteli da realno modifikuju da bude stvarno Euro nešto, već su išli kraćim putem.
Zato im se desio diesel gate, zato su imali nikakvu prodaju, i onda su po meni uradili pravu stvar i priznali sebi - ok, mi smo minorni deo priče sa pickupovima, ajde da zveknemo najjači motor, da ga opremimo prvi sa AdBlue da bi ga očistili kako znamo i umemo, i da se ne zamajavamo sa Single cab, sa klot verzijama, već da bacimo fokus na fensi klijentelu.
I time su našli bolje sebi mesto na tržištu.
Ali jedan VW ne može da istrpi da proda godišnje 65.000 Amaroka naspram 300.000 Hiluxa, 280.000 Dmax, 180.000 Rangera, i tako dalje..Pogotovo što im je gro prodaje u Evropi, zapadnoj, a znamo kako su Nemci disciplinovani i kupuju svoje.
I nije čudo što su digli ruke od TDI priče dugoročno (jer su se obrukali), pa sad sve bacaju u ID modele električne, da bi se oprali.
A novog Amaroka su kupili od Forda, Ford sve razvija, sklapa, itd. samo će biti VW znak (kao nova Mazda BT-50 koja je badge enginering ISuzu Dmax).
Lifestyle pick su vozila Amarok, X class, Alaskan, Navara...to su vozila koja otimaju kupce SUV i džip ekipi, koja ima poreske olakšice, veću prohodnost, veću vučnu silu (čamci i ostalo), vikendice na planinama i splavovi, znači fensi priča, udobnost veća, nezavisno oslananje nazad itd.
Prosto, Amarok je Q7 sa gepekom i povratom PDV. 90% prodatih u Srbiji su automatskim menjačem, i imaju full time 4wd (4motion), što znači da nemaju reduktor, već samo manuelci (na prste jedne ruke da ih nabrojiš) su part-time 4wd sa reduktorom.
U Zapadnoj Evropi cveta tuning fensi pickupova, mogao bih do stra da kačim primerke...
I za kraj, znam šta je Amarok, održavamo i takva vozila, a znam i kakav je to motor, vozio sam Q7 3.0 V6 sa 250 ks skoro godinu dana.
Da bi razumeli zašto, stvar je jednostavna:
Na usponu svoje moći, računajući da će zavladati tržištem LCV kao sa Transporterom i Caddy, delom i Crafterom, umesto da smanje troškove kao nekad (kada su Toyotu Hilux nudili kao VW Taro), rešili su da uđu tamo gde nisu nikad bili.
Naravno, svaki razvoj samostalne platforme je jako skup, a ono gde su razbili glavu jeste (kao i kod Mercedesa), jeste klasa pickupova koja je jako tehnički osveštena, jako tradicionalno nastrojena, i gde moraš da traješ bar 30tak godina (i po koji lokalni rat), da bi napravio ime.
Da uštede na razvoju, išli su na postojeći motor, koji nisu hteli da realno modifikuju da bude stvarno Euro nešto, već su išli kraćim putem.
Zato im se desio diesel gate, zato su imali nikakvu prodaju, i onda su po meni uradili pravu stvar i priznali sebi - ok, mi smo minorni deo priče sa pickupovima, ajde da zveknemo najjači motor, da ga opremimo prvi sa AdBlue da bi ga očistili kako znamo i umemo, i da se ne zamajavamo sa Single cab, sa klot verzijama, već da bacimo fokus na fensi klijentelu.
I time su našli bolje sebi mesto na tržištu.
Ali jedan VW ne može da istrpi da proda godišnje 65.000 Amaroka naspram 300.000 Hiluxa, 280.000 Dmax, 180.000 Rangera, i tako dalje..Pogotovo što im je gro prodaje u Evropi, zapadnoj, a znamo kako su Nemci disciplinovani i kupuju svoje.
I nije čudo što su digli ruke od TDI priče dugoročno (jer su se obrukali), pa sad sve bacaju u ID modele električne, da bi se oprali.
A novog Amaroka su kupili od Forda, Ford sve razvija, sklapa, itd. samo će biti VW znak (kao nova Mazda BT-50 koja je badge enginering ISuzu Dmax).
Lifestyle pick su vozila Amarok, X class, Alaskan, Navara...to su vozila koja otimaju kupce SUV i džip ekipi, koja ima poreske olakšice, veću prohodnost, veću vučnu silu (čamci i ostalo), vikendice na planinama i splavovi, znači fensi priča, udobnost veća, nezavisno oslananje nazad itd.
Prosto, Amarok je Q7 sa gepekom i povratom PDV. 90% prodatih u Srbiji su automatskim menjačem, i imaju full time 4wd (4motion), što znači da nemaju reduktor, već samo manuelci (na prste jedne ruke da ih nabrojiš) su part-time 4wd sa reduktorom.
U Zapadnoj Evropi cveta tuning fensi pickupova, mogao bih do stra da kačim primerke...
I za kraj, znam šta je Amarok, održavamo i takva vozila, a znam i kakav je to motor, vozio sam Q7 3.0 V6 sa 250 ks skoro godinu dana.
- Prikačeni fajlovi
-
- 26.jpg (107.14 KiB) Pogledano 1031 put
-
- 21.jpg (92.72 KiB) Pogledano 1031 put
-
- 17.jpg (105.67 KiB) Pogledano 1031 put
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Na osnovu testova sa yt nisam primetio da im reduktor nesto nedostaje.
Zakljucavanje zadnjeg diff ima kao opciju, ali vecina testova na netu je bez njega.
Ono sto sam ja video po kakvom putu se vozi je meni dovoljno.
Velika vecina testova je iz Australije. Cak su za njihovo trziste izbacili i verziju sa low range nakon pritiska kupaca. (vidis sta je bitno trziste )
To je bila no1 zamerka australijancima. Grejanje menjaca, odnosno ulja u menjacu. Sledeca zamerka srafovi umesto brezona za tockove. Ima i nekoliko prednosti, generalno dobar zf8 menjac, odlican motor, diskovi na sva 4 tocka. Mozda sam nesto preskocio, ali to je to ugrubo.
Dmax kao glavnu prednost isticu neunistiv motor.
Ali i dalje ne kontam sta je tacno lifestyle pikap
Ako ja zelim vozilo u koje mogu da tovarim cigle, da mogu sa njim oteram dirt bike bez tablica u bosnu i divljam sa njim po sumi, da vucem 3 tone peleta na prikolici, a u isto vreme ne izgubim mnogo na udobnosti. Jel to life style?
A nije lifestyle, ako ga kupim radniku, koji ce ga drndati po njivi i traziti jel sargarepa krenula? Pa onda kada ga svemocni 4x4 navede u blato, zove drugog radnika da ga izvuce traktorom. A do juce je sve to isto radio sa kedijem i isto ga traktor cupao napolje svaki pet dan. Zivim u ulici sa nekoliko velikih poljoprivrednika i pricam iz prve ruke
Njima je sve to isto g..o da izvines i amarok i niva i dmax i ranger i duster, jer oni sve to lepo i uspesno glave barem 1-2 nedeljno bez problema i onda kukaju.
Meni bi idealno bilo da imam neki vozni park ovakav: jimny, A6, golf, berlingo furgon. (nebitni modeli, sem jimny )
Ali ja novaca za to nemam, pa moram praviti kompromis.
Taj kompromis moze da bude Dmax, moze da bude Amarok, moze da bude Ranger ili Hilux.
btw. dmax ne traje 30g. Pojavio se 7-8g pre amaroka.
Jedino ako nisu od 70ih na ovamo proizvodili "dmax" za druge.
Evo neka ekipa kaze koji od navedenih bi bio najbolji kompromis
Zakljucavanje zadnjeg diff ima kao opciju, ali vecina testova na netu je bez njega.
Ono sto sam ja video po kakvom putu se vozi je meni dovoljno.
Velika vecina testova je iz Australije. Cak su za njihovo trziste izbacili i verziju sa low range nakon pritiska kupaca. (vidis sta je bitno trziste )
To je bila no1 zamerka australijancima. Grejanje menjaca, odnosno ulja u menjacu. Sledeca zamerka srafovi umesto brezona za tockove. Ima i nekoliko prednosti, generalno dobar zf8 menjac, odlican motor, diskovi na sva 4 tocka. Mozda sam nesto preskocio, ali to je to ugrubo.
Dmax kao glavnu prednost isticu neunistiv motor.
Ali i dalje ne kontam sta je tacno lifestyle pikap
Ako ja zelim vozilo u koje mogu da tovarim cigle, da mogu sa njim oteram dirt bike bez tablica u bosnu i divljam sa njim po sumi, da vucem 3 tone peleta na prikolici, a u isto vreme ne izgubim mnogo na udobnosti. Jel to life style?
A nije lifestyle, ako ga kupim radniku, koji ce ga drndati po njivi i traziti jel sargarepa krenula? Pa onda kada ga svemocni 4x4 navede u blato, zove drugog radnika da ga izvuce traktorom. A do juce je sve to isto radio sa kedijem i isto ga traktor cupao napolje svaki pet dan. Zivim u ulici sa nekoliko velikih poljoprivrednika i pricam iz prve ruke
Njima je sve to isto g..o da izvines i amarok i niva i dmax i ranger i duster, jer oni sve to lepo i uspesno glave barem 1-2 nedeljno bez problema i onda kukaju.
Meni bi idealno bilo da imam neki vozni park ovakav: jimny, A6, golf, berlingo furgon. (nebitni modeli, sem jimny )
Ali ja novaca za to nemam, pa moram praviti kompromis.
Taj kompromis moze da bude Dmax, moze da bude Amarok, moze da bude Ranger ili Hilux.
btw. dmax ne traje 30g. Pojavio se 7-8g pre amaroka.
Jedino ako nisu od 70ih na ovamo proizvodili "dmax" za druge.
Evo neka ekipa kaze koji od navedenih bi bio najbolji kompromis