Pick up vozila (kamioneti)

Terenska vozila, kamioni, autobusi, vojna vozila
Odgovori
Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od TRIO_driver » 01 Feb 2021, 16:55

Paori su posebna priča...oni mi čine 30% klijentele i specifični su full.

Lifestyle pickup je kako sam gore opisao da se koristi, da se ne ponavljam.

Prvi pickup je Isuzu napravio 1963 - model Wasp. Od tada prave pickupove, a kao model počinje da se zove Dmax od 2002. godine.

https://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_D-Max

https://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Faster

https://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Bellett#Wasp
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od Saša » 01 Feb 2021, 18:47

Nema tog vozila kojeg nećeš zaglaviti u bačkom blatu. Kao da si svinjsku mast umešao u prašinu i još dodao malo vode.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3101
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od Dare4x4 » 01 Feb 2021, 19:05

Koje specifične zahteve imaju paori? Baš želim da čujem iz prve ruke :)

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od nikaragva » 01 Feb 2021, 19:23

Imaju suprotne zahteve od lajfstajlera :)

Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 2339
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od Woodoo » 02 Feb 2021, 23:36

TRIO_driver je napisao:
30 Jan 2021, 20:53
Woodoo je napisao:
26 Jan 2021, 21:14
Nije ti dobra priča iako se slažem da su gume i vozač presudni. Recimo ovako, iste gume i vozači sličnih sposobnosti u oba pick upa, jedan ima blokadu drugi ne. Šta je bolje? Uostalom da je bolje bez blokade ne bi je Isuzu implementirao u novom D maxu.

Vezano za rudnik, da li si prošao tu gde oni nisu sa stock ili modifikovanim D Maxom? Kakve su gume imali? Da li si vozio samo D max ili si vozio i njihova vozila? BTW Fullback nema blokadu.

Imam prijatelja u firmi koja obavlja poslove u Norveškoj, pick up bez blokade ne dolazi u obzir u njegovom poslu. Ima u portfoliju Rangera, Hiluxa, L200. Drugar iz smatse kaže da su odustali od D maxa jer im se zaglavljivao, prešli na druge brendove...
Po toj logici, što je Isuzu prvi uveo mali motor u pickupove (1.9)? Probali, pa sad odjednom svi imaju male motore (3 godine kasnije). Isto tako je vratio blokadu jer većina klijenata to želi.

Vezano za rudnik, prošao sam Dmax sa A/T gumama, istom rutom (1h vožnje po krugu), tamo gde voze Fullback i L200 sa M/T gumama. Tamo gde su se oni zaglavljivali, tu smo prošli. TAM 150 služi za čupanje. Jedino dajem šansu da ja smem svoj auto da stisnem do kraja, a oni možda ne smeju (iako nemaju GPS u kolima). Postoji jedna serija Fullback sa drugih tržišta (pošto se prodavao odlično, ali kada bi se zezali, pa su imali ogromne stockove neprodatih vozila) koji su uvezeni po banana ceni sa blokadom. L200 je ima, jer Inoto ima više iskustva u tom poslu (da ne kažem više kontaktata tipa koji je potreban za plasiranje vozila tamo gde je pobeđuje....kvalitet).

Vezano za drugara iz Norveške, naša firma (sada ne postoji više) - Konsing, isto to je radila tamo, imala je flotu Dmax, koje je zanovila posle toga sa opet Dmax, i veći deo svog radnog veka su proveli u Norveškoj, dok nisu bili primorani da kupe vozila sa norveškim tablicama...

Čak začudo, najveći market share u pickup segmentu na svim evropskim tržištima ima Norveška (na stranu ozbiljnog uvoznika), tj. najprodavaniji pickup je već par godina (dobro, ne za tvog drugara).

Vezano za Smatsu, rekao bih da ti drugar nije baš visoko pozicioniran, jer da jeste, znao bi neke stvari. Dmaxove ja nisam prodao, to je uradila firma u pauzi između dve nabavke Mitsubishija, a kako su radili posao, činjenica je da ih nema više u priči Isuzu zauvek. A pošto Smatsa ima gomilu Peugeota u floti, a gle igrom slučaja je isti vlasnik i njih i Mitsubishija, ako sabereš dva i dva, biće ti jasno sve.

A pošto ti isti Dmaxovi dolaze sada kod mene na održavanje, imaju čiste putne zimske gume (iako imaju i vitlo), tako da bi eto mogao da sugerišem da kažeš drugaru da za početak nabave terenske gume tipa BFG A/T, da ne kažem M/T, pa će se iznenaditi šta sve mogu da urade.

I ja jesam trgovac (spora nema), ali ja vozim džipove dugo, i to bih vozio i da se time ne bavim, a upravo iz te ljubavi se sklopile kockice da spojim šansu da od tog hobija i inače živim, tako da sve ovo nije PR za moj brend, već pričamo činjenice.

Diff je odlična stvar, ali po toj logici, ajde onda portalne osovine, blokade sve tri, gume 35-37, ajmo onda na licitaciju za ex-vojne Unimoge, pa onda možemo i Sherpa 4x4 ATV terensku amfibiju da vozimo i tako u krug....do letećeg drona od Željka Mitrovića.
Ova diskusija je otprilike kao sa nekim političarem, skrene se sa teme, ne dobiju se konkretni odgovori a sve u cilju da se svoja opcija predstavi kao najbolja. :)

U vezi Smatse, pazi molim te, Isuzui koje je prodao prethodni uvoznik nisu dobri ali one koje si ti prodao su odlični. :D

I kakve veze ima na kojoj je poziciji moj drug, možda je direktor, možda radi baš u kontroli, možda vozi te automobile pa zna, to ne menja činjenicu da su Isuzue zamenili jer su im se zaglavljivali. Gume na drugim vozilima su isto fabričke, da li će da nabavljaju bolje ne verujem, u finansijskoj su buli, plate smanjene a i da bi ih isplatili uzimaju kredite.

Motore male kubikaže sad svi ubacuju zbog niže emisije CO2 i plaćanja što nižih penala, nema tu druge filozofije (postavljao sam linkove o tome na temi o Jimnyju). Da li su bolji, zavisi kako se gleda, zbog ekonomičnosti sigurno jesu, da su generalno bolji ubacivali bi iste i na tržištima kao što je Australija, tamo se proda više D-maxova nego u Evropi. Međutim tamo guraju drugu priču.

Vraćanje blokade zadnjeg diferencijala ne vidim kako može da ima veze sa malom zapreminom motora. Naravno da su vratili jer je potreban, nisu kupci tražili nešto od čega nema koristi i sigurno su se do sada neki od njih osećali hendikepirano zbog tog nedostatka.

A što se tiče Amaroka, ne vidim kako je od njega mogla da krene afera dieselgate. Krenula je u SAD gde se Amarok nikada nije prodavao. On je bio samo jedan od mnogih njihovih modela u kojima je bio podmetnut softver za plagiranje emisije štetnih gasova.

Ta saradnja između njih i Forda je nešto normalno u današnjoj autoindustriji, sve se ukrupnjava (na moju žalost). Ionako ide priča da će se udružiti na globalnom nivou pa je sasvim razumljivo da će deliti platforme.

ljubitelj
Postovi: 10546
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od ljubitelj » 03 Feb 2021, 00:44

VAG i Ford odavno dele platforme, Sharan i Galaxy npr.

Gledao klip gde se nudi priča da šper diferencijal ne valja pa se napušta a da simulacija otpora točka kočionim sistemom je kao neko rešenje.
Pa to baš kao reklama onako za domaćice, neozbiljno i pominjati za neki offroad.
Tu kontrolu proklizavanja blokadom ločnica su imali auti još u 80tim godinama započeto stidljivo, u 90tim maltene svi dodali tu opciju uz ABS jedinicu.
Već 15tak godina naći neki auto bez tog elektronskog daodatka na ESP sistema ne znam da li se može. iskopati.

ASR (de) , TCS (en) , kako ko već zove na kom jeziku gde se primenom kočnice imitira otpor kotrljanju.
U blagim uslovima još i služi nečemu, kao zamena za blokiranje 3 difa nema smisla ni razmatrati, mislim da svako sa iskustvom vožnje van puteva, off road kako ime kaže, nema dileme šta treba odabrati.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od dragvorl » 03 Feb 2021, 00:51

Na Amaroku su u Evropi prvo krenuli sa prepravkama da bi se zadovoljili standardi izduvnih gasova.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od nikaragva » 03 Feb 2021, 07:29

Žao mi samo što u pikapima ovde kod nas ne nude benzinske motore.

ljubitelj
Postovi: 10546
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od ljubitelj » 03 Feb 2021, 10:00


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od nikaragva » 03 Feb 2021, 10:52

Očekivao sam neki pikap na snimku.

ljubitelj
Postovi: 10546
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od ljubitelj » 03 Feb 2021, 16:04

Nema, retko se pojavljuju pikapovi u Evropi na takvim testovima.
Ovi modeli su vrlo slični pikapu po prenosu i vešanju pa mislim da adekvatno prikazuju i za pikap mogućnosti ali je poenta da se testira van puta, off road, a ne po putevima, on road, koji nisu asfaltirali ali jestu izgradjeni, nabijeni, čvrsta podloga itd, bilo da je makadam ili zemljani tj po raznim poligonima gde i inače vozila mogu da prodju sa manje ili više napora.
Recimo na NAVAKu postoji nšeto što zovu off road poligon. Takva trasa i toliko blago/sporo/ se vozi pri testiranju da mi je smešno i pominjati off road tj pravu vožnju van bilo kakvog uredjenog puta.

OK, to je staza za šminku, za kamere i reklame i mislim da odlično služi da zainteresuje kroz predstavljanje na TVu.
Da, prošao sam taj poligon.

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od TRIO_driver » 03 Feb 2021, 16:13

Kamo sreće da svi vlasnici pikapova i džipova voze kola samo u takvom ozbiljnom offroadu.

Profitabilnost servisa i popunjenost kapaciteta drastično skače u tom slučaju, jer takav offroad lomi apsolutno svako vozilo, pre ili kasnije.

Još ako je službeni, eto radosti...
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od ftj » 03 Feb 2021, 16:15

Jao bre ljubitelju ti si stvarno nesto drugacije.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od dragvorl » 03 Feb 2021, 16:21

Da si prodao NISu vozila imao bi pun servis non stop, i narucivao bi komplet osovine, diferencijale, hladnjake, limariju...Mazde BT uvek ima u servisu sa iscupanim osovinama i slicno.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ljubitelj
Postovi: 10546
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pick up vozila (kamioneti)

Post od ljubitelj » 03 Feb 2021, 17:16

ftj, Evo ti konkretno, iznad Nikšića, CG, lokacija Tović. Kota na vrhu, ima jedno 15tak kilometara vožnje po planini.
Do negde 1300 m n/v ima jasan zemljani put koji je manje više utaban i mogao bi recimo i običan SUV da prodje, samo da ima klirens dovoljan.
Posle toga uspon narednih 400-500 m n/v put nikakav, ni u tragovima ne postoji. Ti ga probijaš sam.

Tako je i manje više svuda, do nekih 1100m ili 1300 m nadmorske nadje se neko naselje, neko živi makar povremeno, nešto ima naizgled uredjeno za prilaz.
Dalje, što se više penješ vozilom sve su teži uslovi a kod nas su planine dosta kamenite.

Nema tu vremena za gubljenje i cinculiranje, ili voziš i popneš se ili se pokupi bez uradjenog posla. Dan, tj obdanica je kratka, treba se vratiti u bazu.

Samo jednom se desio kvar da se nešto polomilo, koliko se sećam kardan otišao na Land Roveru.
Pajero, dugački, izdržavao bez problema osim motora 2,5TD koji je bio nežan i voleo da se pregreva ako se iole forsira.

Drugačija profesija od kancelarije ili kafića koja zahteva spososbnost i volju za off road po čukama, naravno službeni je auto, oprema, osiguranje, svi troškovi pokriveni.
Bilo mi je zadovoljstvo i pored napora, neponovljivo iskustvo.

Odgovori