Autobusi

Terenska vozila, kamioni, autobusi, vojna vozila
Odgovori
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Autobusi

Post od Velja » 20 Mar 2014, 09:44

+1
Prosek po danima

Korisnikov avatar
fq400
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: Autobusi

Post od fq400 » 20 Mar 2014, 12:37

Meni bi bilo zanimljivije da objave prosek ili ukupnu količinu (svejedno) ukradenog goriva iz firme.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Autobusi

Post od methane.master » 20 Mar 2014, 13:50

Ti si baš optimista. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 21 Mar 2014, 11:54

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Autobusi

Post od kvcali » 07 Jul 2014, 17:31

zvezdobus :P



Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 10 Jul 2014, 18:51

Niko neće “srpski mercedes”
http://www.istinomer.rs/stav/analize/ni ... -mercedes/

Prošla su tačno četiri meseca otkako je prvi “srpski mercedes” izašao sa proizvodne trake fabrike “Ikarbus”, a za njega još nije pronađen kupac. Prema rečima generalnog direktora “Ikarbusa” Aleksandra Vićentića, osim prototipa nije napravljeno nijedno novo vozilo, a za sada jedini “srpski mercedes” nalazi se “na homologaciji”, na testiranju u ovlašćenoj laboratoriji. Vićentić ističe da je glavni krivac – kriza.


“U ovoj krizi, koja je ne samo u Srbiji već i u celom regionu, pokušavamo da što pre dogovorimo prodaju autobusa. Ovaj posao sa “Mercedesom” razvili smo u najgore vreme za tržište autobusa, koje je u Srbiji praktično mrtvo. Prevoznici nemaju novac ni za gorivo, a kamoli za nove autobuse, kaže Vićentić za Istinomer.”

Direktor “Ikarbusa” ipak dodaje da postoje šanse da će prve porudžbine stići do jeseni.

“Imamo neke najave za septembar ili oktobar od nekih firmi u Srbiji i nadam se da će doći do realizacije tih dogovora. Trenutno radimo na remontu autobusa za GSP i na proizvodnji novih koji nisu napravljeni u saradnji sa ‘Mercedesom’, ističe direktor Vićentić.”

A ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji između “Ikarbusa” i “Mercedesa” biće potpisan, naglašava Vićentić, tek kada se pronađe prvi kupac.

“Taj ugovor sa ‘Mercedesom’ možemo da potpišemo odmah, ali mi u ‘Ikarbusu’ želimo da sačekamo da se prvo sklopi posao i da prvi kupac naruči autobuse. Posle ‘Mercedesove’ pomoći oko konstrukcije i proizvodnje ovog modela autobusa, oni nam sada pomažu i prilikom prodaje. Naime, sklopili smo ugovor sa njihovim predstavništvom u Hrvatskoj da prodaju i naš autobus, a trebalo bi to isto da uradimo i sa ostalim njihovim predstavnicima u regionu, kaže direktor Ikarbusa.”


Podsetimo, kada je u martu tadašnji prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić lično zakačio znak nemačkog automobilskog giganta na novi autobus istakao je da je to “pokazatelj rasta industrijske snage Srbije”. Vučić je tom prilikom naglasio da se za novi autobus već interesuju iz susedstva, dodajući da će se prodavati na području cele jugoistočne Evrope. Bivši ministar privrede Saša Radulović naglašavao je da nije u pitanju “Mercedesova” investicija, već će ta komanija samo prodavati delove za autobuse.

“Kako su ‘Mercedesovi’ autobusi preskupi i ne mogu da prođu javni tender, ideja i pre rekonstrukcije vlade bila je da ‘Mercedes’ proda ‘Ikarbusu’ svoje šasije starije generacije sa sve motorom i prenosom, da ‘Ikarbus’ nadogradi šasiju i da takav autobus bude ponuđen gradu Beogradu. ‘Mercedes’ bi izvršio i kontrolu kvaliteta i autobus bi dobio ‘Mercedesov’ znak – naveo je Radulović.”
Blic, 14. 2. 2014. godine


Na Radulovićeve primedbe direktor “Ikarbusa” je odgovorio da su “besmislene“, ističući da će njegova fabrika postati jedan od ‘Mercedesovih’ ovlašćenih “bodibildera” - od njih će dobijati šasiju i na njoj sklapati autobus.

“Pa svi proizvođači autobusa sklapaju delove. Uzimaju komponente iz celog sveta i od njih prave autobus. Mi imamo više od 100 kompanija sa kojima sarađujemo, od nekih uzimamo šrafove, od nekih staklo, cevi… Mi u autobus ugrađujemo od 5.000 do 10.000 komponenti. To i jeste suština. U Srbiji se ne proizvodi motor, nemamo kompanije koje proizvode osovine, menjače. To moramo da uvozimo. I nije tačno da „Mercedes“ ništa ne ulaže. Ulažu svoje znanje, svoje proizvode, svoj znak, objašnjava Vićentić.”
Istinomer, 14. 2. 2014. godine
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 13 Nov 2014, 21:10

Predstavljen prvi srpski Euro 6 autobus
http://www.autobusi.net/predstavljen-pr ... 6-autobus/

Novosadski proizvođač autobusa Feniksbus d.o.o. je danas predstavio dva savremena midibusa za gradski i prigradski saobraćaj na šasiji Iveco Daily sa Euro 6 tehnologijom.
Jedan svetao primer i tračak nade za srpsku autobusku industriju se dogodio danas u Novom Sadu u sedištu preduzeća Feniksbus d.o.o, gde je održana premijera nove generacije midibusa sa Euro 6 motorima. Novi minibusi tipa FBI 83-Euro 6 se proizvode na šasiji Iveco Daily 70C17 CC u pet različitih verzija, i to kao gradski, prigradski, školski, međugradski i turistički. Na današnjoj prezentaciji za specijalizovane novinare, među kojima je bio prisutan i Autobusi.NET, predstavljena je gradska i prigradska varijanta.

Treba istaći da je posao razvoja Euro 6 modela midibusa trajao oko osam meseci. Firma Fenikbus d.o.o. je do sada sa svojih 25 radnika proizvela oko 50 midibusa za tržište Rusije, Slovenije i Srbije. Najveći kupci u Srbiji su do sada Niš-ekspres i Arriva. Pored midibusa sa pogonom na dizel, napravljena je i CNG varijanta. Feniksbus je ove godine ruskoj firmi STN prodao licencu za proizvodnju midibusa Feniksbus u Nižnjem Novgorodu. Po tom ugovoru novosadsko preduzeće isporučuje tehnološku opremu i komponente ruskom partneru.

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 22 Nov 2014, 22:43

Scania Van Hool Exqui.City
http://newsroom.scania.com/en-group/201 ... s-systems/

Slika

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PC_c4JhRq0
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3836
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Autobusi

Post od swemir » 22 Nov 2014, 23:23

Ovo sam vidjao u barsi na par linija vec u opticaju

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 11 Feb 2015, 10:54

“Ikarbus” montira 21 autobus
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... 21-autobus

Zaposleni zemunske kompanije imaju više posla otkako sarađuju sa nemačkim “Mercedesom”

NA proizvodnim linijama zemunske fabrike “Ikarbus”, trenutno se pravi 21 autobus!

- Imamo posla, a biće ga još i više, jer ćemo uskoro učestvovati na dva tendera koja se raspisuju za nabavku autobusa u ATP Pančevo i u GSP Beograd - kaže za “Novosti” prvi čovek ove kompanije, generalni direktor Aleksandar Vićentić.

Iako “Ikarbus” prodaje više vrsta autobusa različitog tipa i namene, u centru pažnje javnosti je i dalje vozilo koje na haubi ima znak “Mercedesa” a koje naša kompanija pravi u saradnji sa nemačkim gigantom.

- U kontingentu od deset autobusa koje je naručila “Ariva” je i jedan koji radimo u saradnji sa “Mercedesom” - kaže generalni direktor “Ikarbusa” Vićentić. - Ali ovih dana ćemo potpisati i ugovor sa lazarevačkom “Lastrom” koja želi tri “mercedes” autobusa.

Autobus koji zemunska fabrika pravi na šasiji “mercedesa”, dobio je izuzetne ocene od strane stručnjaka, a po odnosu cene i kvaliteta nema ozbiljniju konkurenciju ne samo u zemljama regiona već i u zemljama istočne Evrope, pa zato ne čudi veliko interesovanje za kupovinu modela “IK 112 LE”, za kojeg u nemačkoj kompaniji kažu da je napravljen da dugo traje i da ima niske troškove eksploatacije, a motor koji se ugrađuje trebalo bi da bez problema prevali 1.800.000 kilometara.

- Ima dosta interesenata iz zemalja regiona sa kojima smo u stalnom kontaktu, ali da bismo tamo prodavali ovaj autobus, neophodno je da ugrađujemo motore sa “evro 6” standardom, a mi za sada ugrađujemo “evro 5” motore - objašnjava direkor Vićentić.

Cena autobusa je, u zavisnosti od želja kupca, oko 130.000 evra, što je veliki plus u nadmetanju sa konkurencijom.

Kapacitet “Ikarbusa”, u kome radi 260 visoko obučenih i kvalifikovanih radnika, iznosi 220 vozila godišnje, što znači da bi bez problema mogli da isporuče prvih 50 autobusa koje će, prema najavama, uskoro na tenderu zatražiti GSP Beograd.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45770
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Autobusi

Post od Geza » 20 Feb 2015, 21:59

„MAZ” osvaja Balkan iz Šumadije
http://www.kragujevacke.rs/Aktuelno/PRIVREDNA-SARADNJA/

Kada je 2009. godine kragujevačka firma „Vulović transport” održala promociju prvog srpskog autobusa sa pogonom na prirodni gas, izrađenog u kooperaciji sa beloruskim gigantom „MAZ”, bio je to događaj za region koji je okupio 250 gostiju iz sveta autobuske industrije. Očekivanja su bila velika jer se autobusi na ovaj pogon proizvode još samo u Turskoj i Češkoj, a ovaj sa oznakom „mejd in Srbija” bio je za čak 100.000 evra jeftiniji od konkurencije.

Slika

Prošlo je od tada nepunih šest godina, a saradnja male kragujevačke i velike beloruske kompanije podignuta je za stepen više, odnosno na najviši nivo. Obelodanjeno je da su dve firme u junu prošle godine formirale zajedničko preduzeće za proizvodnju autobusa na prirodni gas pod nazivom „MAZ Balkan” sa sedištem u Kragujevcu.

Većinsko vlasništvo od 51 posto imaće beloruska kompanija, a preostalih 49 posto pripada „Vulović transportu”, dok će uprava i proizvodnja biti smešteni u prostorijama i halama kragujevačkog proizvđača u industrijskoj zoni preko puta fabrike „21. oktobar”. Direktor zajedničkog preduzeća je Zoran Vulović, ujedno i vlasnik kragujevačke firme.
Vest o zajedničkoj firmi objavljena je tek pre nedelju dana, kada je privredna delegacija Belorusije posetila Kragujevac.

Zoran Vulović, koji je zbog uspešne saradnje sa „MAZ”-om poneo i zvanje počasnog konzula Belorusije u Srbiji, podseća da ova saradnja traje punu deceniju i da je prošla kroz razne faze.

- Interes je obostran. Sa naše strane imamo iza sebe jaku firmu koja može da stane iza nas kada su u pitanju tenderi, bankarska podrška, kao i firmiranje servisne i prodajne mreže. Interes beloruskog partnera je da preko ove zajedničke firme pokuša proboj na
tržište Balkana i jugoistočne Evrope, gde nije dovoljno zastupljen, kaže Zoran Vulović.
Šansu beloruski partner vidi u tome što Srbija ima bescarinsku uniju sa zemljama CEFTA ugovora, ali i ukinutu carinu sa zemljama EU, pa bi plasman autobusa na gas iz Srbije bio mnogo lakši. No, da bi se to postiglo potrebno je u vozilo ugraditi što više delova iz same Srbije, kako bi dobilo status većinski srpskog proizvoda.

Sada će stručnjaci iz dva preduzeća imati zajednički posao oko usaglašavanja projekata i liste delova koji treba da budu ugrađivani u autobuse, a potrebno je da se osvoji i standar „euro 6”, koji treba da ima ne samo motor, već i kompletno vozilo.

- Prema našim zajedničkim proračunima potrebno je da se u prvoj godini u našim pogonima napravi između 50 i 100 autobusa na gas, što bi bila inicijalna kapisla da se pokuša osvajanje tržišta Srbije i regiona. To bi značilo zapošljavanje novih 60 radnika koji bi radili na montaži, a proizvodiće se onoliko koliko može da se plasira na tržištu, otkriva planove Vulović.

Sa svoje strane naša država je podsticala prodaju ovih autobusa dajući subvenciju od 30 posto, što je na osnovnu cenu od oko 180.000 evra bio dobar podsticaj. Ali, subvecionisani su kupci, a ne proizvođač. I to ne bi bilo loše da potom „Vulović transportu” pre dve godine država nije isporučila obavezu da plati PDV na ovu subvenciju, što bi umanjilo zaradu za oko 10.000 evra po vozilu. Sada ova firma vodi pravnu bitku sa državom da dokaže kako je naplata tog PDV-a neopravdana i da se oslobodi duga od oko 300.000 evra.

Plan nove firme „MAZ Balkan” je da podstiče prodaju gasnih autobusa. Oni jesu skuplji od benzinaca, ali se kroz upotrebu zbog jeftinijeg goriva investicija iaplati. Plus je interes gradova da na ulicama imaju ekološki kudikamo manje zagađivače. Tako se već sada stupilo u pregovore sa beogradskim GSP-om da kupe sto gasnih autobusa iz Kragujevca, uz povoljan kredit iz Belorusije od povoljnih dva posto kamate. Ovi pregovori još nisu završeni, ali govore o ozbiljnom pristupu novom poslu sa obe strane.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Autobusi

Post od nikaragva » 20 Feb 2015, 23:02

Onda će napraviti jedan i čekati 4 godina na prvog kupca, iako je 100,000 jeftiniji. Do taga će gi izeti rđa ... Doći će drugi direktor, pa sprovoditi svoju gublitiku i tako u krug ...

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10383
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Autobusi

Post od sebekkg » 20 Feb 2015, 23:55

Oni pocetni autobusi koji su pravljeni da idu delom na naftu delom na tng su bili dosta slabi.
Kod nas u kg na uzbrdici kod Ozona nije 11ica mogla da izadje ili je to cinila jedva.
Slika

Korisnikov avatar
masaivan
Postovi: 1209
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Autobusi

Post od masaivan » 21 Feb 2015, 10:45

Ovaj sto je isao po Kragujevacu bio je na CNG, zbog toga su i otvorili pumpu CNG u Kragujevcu.
Medjutim ne vidjam ga u poslednje vreme.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10383
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Autobusi

Post od sebekkg » 21 Feb 2015, 15:46

Ja koliko se se cam to.je bio bas autobus na dizel i plin a to je bilo i na sat emisiji. I prezentovala se ideja na plin+dizel. Jel i ti mislis na taj?
Slika

Odgovori