LeMans 24h
Re: LeMans 24h
U Aston Martinu je vozac na desnoj strani a koliko sam video tom stranom je udario, mada opet nije izgledalo ni priblizno sta su ljudi prezivljavali, setite se samo onog snimka Pikes Pikea.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: LeMans 24h
Audi bez premca na Le Manu
Dominacija se nastavlja. Audi je ponovo sprovodio teror na legendarnoj trci „24 časa Le Man”.
Kompanija iz Ingolštata još jednom je trijumfalno prošla prva kroz cilj posle iscrpljujuća 24 časa na stazi Sart, što je Audijeva 12 pobeda od 2000.
Na najviši stepenik pobedničkog postolja popeo se posle pet godina pauze Tom Kristensen, zajedno sa Britancem Alanom Meknišem kome je ovo treći trijumf na Le Manu i Francuzom Likom Duvalom koji je prvi put slavio startujući sa pol pozicije u Audiju R18 e-tron kvatro sa brojem 2 kojeg je pokretao hibridni dizel motor i koji je prešao 348 krugova.
Danac je sa osam pobeda već držao rekord po broju trijumfa na Le Manu i dodatno ga učvrstio sa devetim trijumfom, ali je sve ostalo u senci pogibije njegovog sunarodnika Alana Simonsena posle nesreće koji se dogodio u subotu, samo tri kruga posle početku trke.
Danska zastava bila je na polja koplja na pobedničkom postolju, a pre ceremonije proglašenja publika je ovacijama podsetila na Simonsena. Kristensen, najuspešniji danski vozač, otkrio je da je prvobitno želeo da eventualnu pobedu posveti ocu, ali je promenio plana.
– Moj otac može da sačeka moju sledeću pobedu. Ovaj trijumf posvećujem Alanu Simonsenu, mom sjajnom sunarodniku – glasom obojenim emocijama objavio je Kristensen na postolju.
Za razliku od prošle godine kada je Audi zauzeo sva tri mesta na podijumu, na ovogodišnjem Le Manu Nemcima se prišunjala Tojota. Model TS030 hibrid sa brojem 8 za čijim su volanom tokom 24 časa bili Francuz Stefan Saracin, Britanac Entoni Dejvidson i Švajcarac Sebastijan Buemi zauzeo je drugo mesto sa jednim pređenim krugom manje.
Najnižu poziciju na pobedničkom postolju zauzeo je takođe Audi sa brojem tri. Španac Mark Hene, Britanac Oliver Džarvis i Brazilac Lukas di Grasi prešli su kao i Tojota jedan krug manje od pobedničke posade, ali su ipak osvojili treće mesto.
REZULTATI
1. Mekniš, Kristensen, Duval (Audi) 348 krugova
2. Dejvidson, Saracin, Buemi (Tojota) 347
3. Hene, Džarvis, Buemi (Audi) 347
4. Vurc, Lapijer, Nakadžima (Tojota) 341
5. Loterer, Fesler, Trelije (Audi) 338
6. Leventis, Kejn, Vots (HPD) 332
7. Baget, Plouman, Gonzales (Morgan) 329
8. Pla, Brandl, Hanson (Morgan) 328
9. Rusinov, Martin, Konvej (Oreka) 327
10. Krum, Mardenboro, Ordonez (Zajtek) 327…
Dominacija se nastavlja. Audi je ponovo sprovodio teror na legendarnoj trci „24 časa Le Man”.
Kompanija iz Ingolštata još jednom je trijumfalno prošla prva kroz cilj posle iscrpljujuća 24 časa na stazi Sart, što je Audijeva 12 pobeda od 2000.
Na najviši stepenik pobedničkog postolja popeo se posle pet godina pauze Tom Kristensen, zajedno sa Britancem Alanom Meknišem kome je ovo treći trijumf na Le Manu i Francuzom Likom Duvalom koji je prvi put slavio startujući sa pol pozicije u Audiju R18 e-tron kvatro sa brojem 2 kojeg je pokretao hibridni dizel motor i koji je prešao 348 krugova.
Danac je sa osam pobeda već držao rekord po broju trijumfa na Le Manu i dodatno ga učvrstio sa devetim trijumfom, ali je sve ostalo u senci pogibije njegovog sunarodnika Alana Simonsena posle nesreće koji se dogodio u subotu, samo tri kruga posle početku trke.
Danska zastava bila je na polja koplja na pobedničkom postolju, a pre ceremonije proglašenja publika je ovacijama podsetila na Simonsena. Kristensen, najuspešniji danski vozač, otkrio je da je prvobitno želeo da eventualnu pobedu posveti ocu, ali je promenio plana.
– Moj otac može da sačeka moju sledeću pobedu. Ovaj trijumf posvećujem Alanu Simonsenu, mom sjajnom sunarodniku – glasom obojenim emocijama objavio je Kristensen na postolju.
Za razliku od prošle godine kada je Audi zauzeo sva tri mesta na podijumu, na ovogodišnjem Le Manu Nemcima se prišunjala Tojota. Model TS030 hibrid sa brojem 8 za čijim su volanom tokom 24 časa bili Francuz Stefan Saracin, Britanac Entoni Dejvidson i Švajcarac Sebastijan Buemi zauzeo je drugo mesto sa jednim pređenim krugom manje.
Najnižu poziciju na pobedničkom postolju zauzeo je takođe Audi sa brojem tri. Španac Mark Hene, Britanac Oliver Džarvis i Brazilac Lukas di Grasi prešli su kao i Tojota jedan krug manje od pobedničke posade, ali su ipak osvojili treće mesto.
REZULTATI
1. Mekniš, Kristensen, Duval (Audi) 348 krugova
2. Dejvidson, Saracin, Buemi (Tojota) 347
3. Hene, Džarvis, Buemi (Audi) 347
4. Vurc, Lapijer, Nakadžima (Tojota) 341
5. Loterer, Fesler, Trelije (Audi) 338
6. Leventis, Kejn, Vots (HPD) 332
7. Baget, Plouman, Gonzales (Morgan) 329
8. Pla, Brandl, Hanson (Morgan) 328
9. Rusinov, Martin, Konvej (Oreka) 327
10. Krum, Mardenboro, Ordonez (Zajtek) 327…
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: LeMans 24h
Gledao sam dobar deo trke, Audijev broj 1 je izgubio vodstvo kada im je otkazao senzor bregaste i alternator. Izgubili su oko 45 minuta u Pit-u i pali negde oko 27-28og mesta, sa zaostatkom od 10-12 krugova (ako se dobro secam), onda su uspeli da zavrse peti.
Tojota je odlicna i sledece sezone ce sigurno biti jos neizvesnije, audi je pobedio na iskustvo vozaca i tima, mislim da je Toyota imala bolje automobile ove godine. Brza vremena na vlaznoj podlozi (uprkos audijevom quattrou) i duzi razmak izmedju dolivanja goriva (manji broj pitstopova).
Tojota je odlicna i sledece sezone ce sigurno biti jos neizvesnije, audi je pobedio na iskustvo vozaca i tima, mislim da je Toyota imala bolje automobile ove godine. Brza vremena na vlaznoj podlozi (uprkos audijevom quattrou) i duzi razmak izmedju dolivanja goriva (manji broj pitstopova).
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: LeMans 24h
Ferrari considering a return to Le Mans
Could compete as early as 2015
Ferrari has been considering a return to Le Mans and new report is indicating they could make a decision by the end of the year.
While nothing is official, Auto Motor und Sport says the company's new F1 engine could be easily adapted to power an LMP1 prototype. Ferrari team principal Stefano Domenicali has previously hinted at this possibility by saying "The new turbo engine, for introduction in formula one next year, would allow some interesting projects."
Ferrari also appears to be interested in Le Mans as it would allow them to compete with more automakers while avoiding F1-style drama.
If Ferrari decides to return to Le Mans, their first prototype could be ready as early as 2015.
Could compete as early as 2015
Ferrari has been considering a return to Le Mans and new report is indicating they could make a decision by the end of the year.
While nothing is official, Auto Motor und Sport says the company's new F1 engine could be easily adapted to power an LMP1 prototype. Ferrari team principal Stefano Domenicali has previously hinted at this possibility by saying "The new turbo engine, for introduction in formula one next year, would allow some interesting projects."
Ferrari also appears to be interested in Le Mans as it would allow them to compete with more automakers while avoiding F1-style drama.
If Ferrari decides to return to Le Mans, their first prototype could be ready as early as 2015.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: LeMans 24h
Mark Webber je započeo testiranje Porschea.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: LeMans 24h
Ako mu malo smanje ove mutant farove biće brži bar 10%.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: LeMans 24h
Audi R18 e-tron quattro
http://www.youtube.com/watch?v=YNdjry3nmeQ
Toyota TS040 HYBRID
http://www.youtube.com/watch?v=PV8RfjajnTI
http://www.youtube.com/watch?v=YNdjry3nmeQ
Toyota TS040 HYBRID
http://www.youtube.com/watch?v=PV8RfjajnTI
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: LeMans 24h
Porsche 919 Hybrid
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: LeMans 24h
Trka u subotu. Lista učesnika u PDF-u.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
24h Le Mana
Prati neko?
Audi nije dominantan kao prethodnih godina. Toyota odlična, Porsche odmah tu, zatim Audi. Svi su veoma blizu.
ES prenosi, odličan srpski komentatorski tandem, što je izuzetak kad je auto moto sport u pitanju.
Tapatalk Pro
Audi nije dominantan kao prethodnih godina. Toyota odlična, Porsche odmah tu, zatim Audi. Svi su veoma blizu.
ES prenosi, odličan srpski komentatorski tandem, što je izuzetak kad je auto moto sport u pitanju.
Tapatalk Pro
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: LeMans 24h
Ove godine ne mogu da ispratim, jbg ispitni rok.
Kakav je ovaj Porsche 919 hybrid? Benzinac ili dizel? Ovo pitam posto su Audi i Toyota dizeli ako je kao i prosle godine.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH IDOL using Tapatalk
Kakav je ovaj Porsche 919 hybrid? Benzinac ili dizel? Ovo pitam posto su Audi i Toyota dizeli ako je kao i prosle godine.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH IDOL using Tapatalk
Re: LeMans 24h
Kod: Obeleži sve
http://www.vipboxeu.co/motorsports/232170/1/24-hours-of-le-mans-2014-main-race-(part-1)-live-stream-online.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: LeMans 24h
Toyota je bila i dalje bi trebalo da je benzinac hibrid. Pug ne bio dizel ali ih nema ove godine.
Na zvanicnom sajtu postoji strim.
Tapatalk 4
Na zvanicnom sajtu postoji strim.
Tapatalk 4
Poslednja izmena od nidza u 14 Jun 2014, 22:48, izmenjeno 1 put ukupno.