Post
od perfiko » 27 Okt 2013, 22:05
@Dzoni_m
Pokusacu ukratko...
Što se tiče Alonsa i Hamiltona...
Šlažem se da je Alonso očekivao da on bude povlašten u McLarenu. Nije bio, i to nije problem. Njegov je problem bio što nije bio ravnopravno tretiran. Evo i zašto: Sam navodiš da je telemetrija deljena do Monaka, odnosno Alonsova podešavanja su davana Hamiltonu. Pa kako su onda bili ravnopravni, kao što ti tvrdiš. Ako ti znaš, ja ne znam, a meni neko da to što ti znaš, da mi tvoj rad...O kakvoj ravnopravnosti pričamo? Ili da se ispravim, to je za mene (možda nekome drugome i nije) favorizovanje jednog u odnosu na drugog vozača. Opet, nije Alonso dobio tutora, nego McLaren ,upravo zato da Alonso, zbog svog svedočenja u aferi oko industrijske špijunaže, ne bi bio šikaniran od tima. I vidi čuda, na svim, sem jednoj trci (u kojoj je odustao), Alonso je bio bolje plasiran od Hamiltona. Zašto to ne pomenuti? Cela slika o tome, ko je bio bolji vozač a koga je tim forsirao dobija drugačiji izgled.
Što se tiče Vetela i "neprilagođenog" Webera...
Weber je postao vozač koji ne može da se prilagodi u Turskoj 2010 kada ga kao lidera trke tim stavlja u mod čuvanja goriva, a Vetela ne, pa ovaj drugi u pokušaju da ga obiđe, dolazi do sudara u kojem Vetel odustaje, a Weber gubi prvo mesto. Zanimljiva je tvrdnja Red Bula da nisu time favorizovali Vetela koji je jedan krug kasnije trebao ući u isti "mod". Međutim i laiku je jasno da je Vetel morao da, jureći za Weberom, troši više goriva, te bi po logici stvari on trebao prvi da ide na čuvanje goriva. U poslednjoj trci sezone, Webera izvlače iz trke u najnepovoljnijem momentu, i vraćaju ga u da obilazi zaostale vozače. Neka bude da je bila pogrešna procena nepogrešivog Red Bula. Ali zapita se čovek? Da ne kažemo da je od Silverstona te godine pa u naredne četiri trke, računajući i Silverston (i "aferu sa krilom") taj isti Weber dobio Vetela. Dakle nije baš od Silverstona.
Što se tiče toga da Red Bul radi najbolji posao...
Red Bul je očajno uradio posao na pripremi bolida za ovu godinu, može se pretpostaviti toliko loše da nisu mogli da ga prilagode gumama, a onda su gume prilagodili njima... Toliko o najboljem poslu.
Što se tiče one tabele o gubitnicima i dobitnicima od promene guma...
Pa, ako sam ja pola sekunde brži od tebe, i naknadnom promenom pravila ja dobijem još sekund po krugu, a ti dva sekunda...ja nisam na dobitku, već na gubitku tom promenom pravila, zar ne? A da se toj promeni guma nije lako prilagoditi svedoči već samo to što se ni Red Bul nije mogao prilagoditi gumama sa početka sezone. Znači nije da drugi spavaju, već je toliko teško da ni tim koji najbolje radi nije mogao da se prilagodi.
Ovim napisanim ne tvrdim da Vetel nije zasluženo prvi, niti da jeste. Činjenica je da je prvi. Možda bi bio i on i Red Bul prvi i u drugim okolnostima...Ali bitno je to: možda.
Pa i nije baš bilo kratko...
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!