Dakar rally

Formula 1, WRC, Moto GP i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od Kuzmanovic » 05 Jan 2013, 23:13

Nek im je sa srecom. :bravo:

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Dakar rally

Post od kvcali » 05 Jan 2013, 23:25

Dakar Opel Team

Informacije direktno iz Lime: Zvanično. prvi brzinac brzinac završen. Imali su malo problema sa kočnicama zbog čeka su kasnili dva minuta na brzinac, ali su uspeli to da nadoknate i vrate se. Takodje su imali problem sa temperaturom motora koja je išla i do 120 stepeni. Uprkos svemu, stigli su do kraja prvog brzinca.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Dakar rally

Post od kvcali » 06 Jan 2013, 22:51

Najnovije informacije! Na 60. kilometru od starta etape, došlo je do prevrtanja. POSADA JE OK! Puklo je i prednje vetrobransko staklo. Kola su vraćena na točkove ali i sada imaju problem sa curenjem ulja. Za sada su nastavili dalje. Ostalo je još 180km do kraja etape. Čekamo dalje informacije.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od Kuzmanovic » 06 Jan 2013, 23:17

Maler... Nadamo se da ce uspeti da ostanu u trci.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Dakar rally

Post od Paja » 06 Jan 2013, 23:47

Bem ti.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Dakar rally

Post od kvcali » 07 Jan 2013, 11:00

Nakon oskudnih i površnih informacija o dogadjajima na drugoj etapi Dakar relija napokon smo stupili u kontakt sa posadom. Druga etapa preveliki zalogaj za Antaru RR3, problemi sa teperaturom i motorom doveli naš tim u nezahvalnu poziciju.

Dugo smo bili u neizvesnosti zbog nemogućnosti kontaktiranja nekog iz Dakar Team Serbia i na kraju smo se čuli sa Bojanom Milanovićem, vozačem Dakar Team Serbia koje nam je ukratko pojasnio šta se zapravo dešava:

''Šta da vam kažem. Krenuli smo lepo,trene je bio više kao neki makadam,obišli smo u startu tri takmičara. Posle smo došli do peska i auto je odmah počeo da diže temperaturu koja je išća i do 120 stepeni. Temperatura ulja je takođe došla i do 108 stepeni. Zbog toga smo u više navrata stajali da odmorimo, popnemo se na jednu dinu, pa na vrhu stanemo i tako opet,ali temperatura nije spadala ispod 110 stepeni. Nastavili smo dalje, i onda, na šesdeset drugom kilometru naleteli smo na neki breg i prevrnuli se na krov. Odmah smo auto vratili na točkove, sanirali posledice koliko smo mogli i nastavili dalje. Negde na devedeset petom kilometru od starta naišli smo na dinu visoku do 150 metara koju, iz nekoliko pokušaja nismo mogli da savladamo. Motor je počeo da gubi snagu, dok kasnije nije počeo da lupa, tu je stao i posle nismo mogli da ga upalimo. Nema pritiska, vergla kao da su krivi ventili i to je to. Dva kamiona su nas prošla, ni uz njihovu pomoć nismo uspeli da sredimo sve tako da smo tu stali, ostali, i tu, nažalost, završili ovogodišnji Dakar reli. ''

Kanije je dodao da su se sasvim slučajno tu našli neki posmatrači koji su ih svojim privatnim vozilima odvukli do kampa. Bojan i Darko, kao i svi članovi Dakar Team Serbia, zahvaljuju se svim navijačima na podršci i žele im srećan Božič.Dalje informacije o kretanju posade i ekipe pratite nna našim stranicama na facebook-u i twitteru, kao i na našim sajtovima.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od Kuzmanovic » 07 Jan 2013, 12:32

Velika steta. Makar imaju jedno iskustvo vise, koje ce im sledece godine itekako znaciti.

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6238
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Dakar rally

Post od Heineken » 07 Jan 2013, 13:00

Steta, nadam se da ce sledece godine imati vise srece...

RS TEAM
Postovi: 154
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:56
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od RS TEAM » 07 Jan 2013, 13:16

Ne radi se pvde o sreći, momci su otišli neozbiljno pripremljeni na takmičenje za koje su pripreme neverovatno ozbiljne
Praktično, nisu imali ni vremena da steknu neko zanačajno iskustvo
Autombilizam je sport gde je 90% rezultata vezano za novac, koliko para toliko muzike, njihov budžet nije ni vredan pomena koliki su drugi budžeti timova, tako da mu to dođe ovako kako je ispalo

Korisnikov avatar
djiuliju
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Dakar rally

Post od djiuliju » 07 Jan 2013, 14:36

RS TEAM je napisao:Pa završiće do Božića
:kezo:

Korisnikov avatar
Aleksandar194
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: Dakar rally

Post od Aleksandar194 » 07 Jan 2013, 17:27

:lol: :lol: :lol:

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Slika

RS TEAM
Postovi: 154
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:56
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od RS TEAM » 07 Jan 2013, 20:16

Žao mi je što nisu ostali još nekoliko dana pa da ima o čemu da se priča al šta ćeš
Auto koji prvi dan diže temp. je ozbiljan krš, jednostavno loša priprema, sedim kući u fotelji gledam tv, obučem patike i idem na olimpijadu

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Dakar rally

Post od Texonja » 07 Jan 2013, 21:44

Malo previse ostro, ali nije neistinito. Od mene momcima respect za pokusaj, a siguran sam da ako budu isli naredne godine nece biti takvih gresaka. Sigurno da je potrebno nekoliko godina failovanja da bi se steklo neophodno iskustvo.
Secam se sa NS autoshowa gledajuci tu Antaru da je maltene svaki deo na autu "specijalan" i da je daleko od amaterskog, ali ocigledno je nedovoljno za ovakav izazov.
Takodje se secam da je lik koji je bio pored auta odgovarao na sva pitanja, pokazivao, objasnjavao, jedino sto sam zamerio je sto je imao neku dozu nadmenosti u toj prici. Verovatno je odgovarao na dosta glupih pitanja pa je to posledica, ali ako je tako previse samouvereno otisao i na Dakar, ne valja to... (iako mislim da je on deo tima, a da su posada druga dva momka)

P.S. primecujem da se niko nije nasalio na racun Opelovog motora koji je riknuo prvog dana, sto me iznenadjuje. :) Verovatno bas i nije dobar momenat za salu, pa zato...

sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Dakar rally

Post od NexT » 07 Jan 2013, 21:57

Desava se i profesionalnim, tj fabrickim timovima da imaju odustajanja jako rano.

S druge strane, motor koji se pregreva na prvom danu je propust tima mehanicara. I to ogroman propust.

Greska koja je dovela do prevrtanja moze da bude losa sreca, mozda su vec popizdeli sto imaju probleme sa motorom, pa je to dovelo do pada koncentracije. U svakom slucaju, sve je to iskustvo, nadam se da nece odustati od Dakara i da ce sledece godine makar zavrsiti reli.

Kako napreduje Gabor?

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Dakar rally

Post od kvcali » 07 Jan 2013, 22:02

Pazite, oni su auto prevrnuli na krov, nakon predjenih 60 kilometara, do tad ih je auto dobro sluzio, a svi znamo da u takvim uslovima ako motor ostane da radi, ostaje bez dovoda ulja i onda znamo kako se prica zavrsava, otuda i pregrevanje, curenje ulja, i na kraju zaribavanje.

naravno problem sa temperaturom je zaista zabrinjavajuce da nije resen za takve uslove
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Odgovori