402 Street Race
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 402 Street Race
Trkaci ! , ne mora samo navak i semafor, ima i huja za te stvari evo malo videa sa skorasnjeg dogadjaja
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JkHQaWEB2k
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2ZppBlPwxo
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JkHQaWEB2k
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2ZppBlPwxo
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 402 Street Race
Navak je mama B-)
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: 402 Street Race
Kazem ti da ces se iznenaditi razlikom, niko mi nije verovao da postoji razlika u performansama.. Turbina ranije "puni" mapa ucitava veci Nm i nije iskljuceno da ima koji ks vise nego u normal modu..dragan je napisao:nije imala flex ride. iskreno, verujem da je na volanu drugacija kad je u sport modu ( sto nije lose, vise osecaja na upravljacu nikad ne fali,a ova koju sam vozio je u nekom proseku klase, mozda iznad ), ali sto se tice ubrzanja ne verujem da moze pruziti nesto vise od ove osim subjektivnog osecaja boljih performansi ( koji opet ne skodi naravno ) jer se radi o istom motoru...Day Walker je napisao:1560kg, pise na deklaraciji vozila koju sam dobio pri kupovini istog (onaj papir iz fabrike)dragan je napisao:juce sam provozao takvu astru sa 1.6t 180ks ( koja ima nesto ispod 1400kg i teza je od civica oko 250kg, dw proveri jos jednom ). opsti utisak je pozitivan, ali da ne sirim, sto se tice samog ubrzanja auto ide sasvim korektno, u samim krajevima opsega obrtaja se oseti manja zapremina, ali u midrangeu pogotovo u 2. i 3. brzini ide odlicno. u 6. je elasticnost nesto slabija ali je zato prilicno tiha na autoputu pri visim putnim brzinama...
Moguce da je zbog opreme..
reci mi jel ta Astra ima flex-ride sistem?
Mnogo je drugacije u Sportu, jer u sport modu ucitava drugu mapu menja podesavanje, spusta auto za 5mm, i volan postane tvrdji... Zaista drugi auto.. Uostalom probaces moj
ali da ne pricam napamet sad, bice prilike za probnom voznjom...
Al sledecom prilikom ti pokazujem
Brzine idu u H-a !!!
Re: 402 Street Race
Cek', cek', to je na tvojoj Astri koja ima Sport mod. Dakle u Sport modu imas bolje performanse, odnosno maksimalne deklarisane, a u Normal modu imas, da kazem, slabiju mapu koja ima odredjeni broj KS i Nm manje. Astra sa istim motorom kod koje ne postoji Sport mod sigurno pruza performanse kao tvoja u Sport modu, jednostavno tako mora da bude ako su maksimalna snaga i obrtni moment deklarisani na iste vrednosti. Razlika moze biti u upravljanju (ako je el. servo), oslanjanju, i to je to...
Re: 402 Street Race
Nema razlike u snazi i obrtnom momentu, vec je sve to prividno.
Posto je na njoj drive-by-wire sistem gasa (za one koji ne znaju sitem se sastoji od potenciometra na papucici gasa, motornog kompjutera (ECU) i servo-elektromotora na klapni na usisnoj grani) u normal modu na pritisnutoj papucici gasa od 20%, servo motor dobija komandu od ECU da se otvori 20%, dok u sport modu kod pritisnute papucice od 20% ECU daje komandu da se klapna otvori za npr. 25% (sto rezultuje u vecoj kolicini smese vazduha i benzina koja ulazi u motor, pa motor ima vise snage za isto pritisnutu papucicu gasa), pa samim tim imate osecaj da auto bolje ide na istom gasu.
Malo sam udavio za one koji razumeju kako radi Drive-by-Wire sistem, ali opet pomaze onima koji to nisu znali.
Na sta jos utice sport mod konretno na Opelu ne znam, verovatno na tvrdocu amortizera (magnetic punjenje), mozda na visinu vozila, mozda povecava otpor elektro serva na volanu (ako ima elektro servo, a mozda i smanjuje broj okretaja volana od punog levog do punog desnog), to ce vec neki strucnjak za Opela da pojasni.
A ovo mu dodje debeli off
Posto je na njoj drive-by-wire sistem gasa (za one koji ne znaju sitem se sastoji od potenciometra na papucici gasa, motornog kompjutera (ECU) i servo-elektromotora na klapni na usisnoj grani) u normal modu na pritisnutoj papucici gasa od 20%, servo motor dobija komandu od ECU da se otvori 20%, dok u sport modu kod pritisnute papucice od 20% ECU daje komandu da se klapna otvori za npr. 25% (sto rezultuje u vecoj kolicini smese vazduha i benzina koja ulazi u motor, pa motor ima vise snage za isto pritisnutu papucicu gasa), pa samim tim imate osecaj da auto bolje ide na istom gasu.
Malo sam udavio za one koji razumeju kako radi Drive-by-Wire sistem, ali opet pomaze onima koji to nisu znali.
Na sta jos utice sport mod konretno na Opelu ne znam, verovatno na tvrdocu amortizera (magnetic punjenje), mozda na visinu vozila, mozda povecava otpor elektro serva na volanu (ako ima elektro servo, a mozda i smanjuje broj okretaja volana od punog levog do punog desnog), to ce vec neki strucnjak za Opela da pojasni.
A ovo mu dodje debeli off
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: 402 Street Race
Ljudi pa vidim sta mi pise u podesavanjima sport moda, nemojte me praviti ludim.. 99% voznje mi je u normal modu, i jasno osetim razliku kada prebacim u sport..
Dakle, koliko je deklarisana bez ili sa spport modom, zaista ne znam...
Ono sto znam je da menja podesavanja amrotizera, volana i da ima mnogo bolji odziv na gas... Kako su do toga dosli, zaista ne znam..
Vozio sam onu belu iz Komnenoica koja nema flex-ride i isto se ponasa i vozi kao moja u normal modu..
EDIT:
Postavka Sport prilagođena je dinamičnijoj vožnji: amortizeri postaju tvrđi, upravljanje direktnije, a elektronički sistem motora ubrzava odziv na papučicu gasa. Kako bi se dodatno pojačao utisak, osvetljenje ploče sa instrumentima menja se iz belog u crveno. Ako se nalazi u opremi automobila, prilagodljivi sistem prednjih svetala (AFL+) brže reaguje na putanju vozila. U modelima sa automatskim menjačem, podiže se broj obrtaja za uključivanje višeg stepena prenosa.
Postavka Sport uključuje i meni za individualizaciju, kojem se pristupa preko ekrana audio uređaja ili putne navigacije. Tako vozač, po želji, može isključiti podešavanje karakteristika amortizera i upravljača.
Sistemom FlexRide upravlja elektronički modul Driving Mode Control (DMC). Koristeći informacije o dinamici vožnje, koje dobija od sklopa senzora (DMC), stalno nadzire stil i uslove vožnje, uključujući ubrzanje, kočenje i savladavanje krivina, kako bi neprestano optimizovao karakteristike šasije.
http://media.gm.com/content/media/rs/sr ... _opel.html
Dakle, koliko je deklarisana bez ili sa spport modom, zaista ne znam...
Ono sto znam je da menja podesavanja amrotizera, volana i da ima mnogo bolji odziv na gas... Kako su do toga dosli, zaista ne znam..
Vozio sam onu belu iz Komnenoica koja nema flex-ride i isto se ponasa i vozi kao moja u normal modu..
EDIT:
Postavka Sport prilagođena je dinamičnijoj vožnji: amortizeri postaju tvrđi, upravljanje direktnije, a elektronički sistem motora ubrzava odziv na papučicu gasa. Kako bi se dodatno pojačao utisak, osvetljenje ploče sa instrumentima menja se iz belog u crveno. Ako se nalazi u opremi automobila, prilagodljivi sistem prednjih svetala (AFL+) brže reaguje na putanju vozila. U modelima sa automatskim menjačem, podiže se broj obrtaja za uključivanje višeg stepena prenosa.
Postavka Sport uključuje i meni za individualizaciju, kojem se pristupa preko ekrana audio uređaja ili putne navigacije. Tako vozač, po želji, može isključiti podešavanje karakteristika amortizera i upravljača.
Sistemom FlexRide upravlja elektronički modul Driving Mode Control (DMC). Koristeći informacije o dinamici vožnje, koje dobija od sklopa senzora (DMC), stalno nadzire stil i uslove vožnje, uključujući ubrzanje, kočenje i savladavanje krivina, kako bi neprestano optimizovao karakteristike šasije.
http://media.gm.com/content/media/rs/sr ... _opel.html
Brzine idu u H-a !!!
Re: 402 Street Race
Niko ne spori da je to odlicna stvar i da postoji jasna razlika izmedju Sport i Normal mod-a. Ali po tvojoj prici ispade da si sa doplatom Flex-Ride-a dobio jaci auto (ako bolje ide) od nekog ko ga nije doplatio... A na papiru imate isto kW i Nm i ti i taj neko...
Re: 402 Street Race
Cekaj onda tvoj auto u sport modu ima vise od 180ks?
Ili onaj bez sport moda ima manje od 180ks?
Mada pise na papiru za oba 180ks ...
Ili onaj bez sport moda ima manje od 180ks?
Mada pise na papiru za oba 180ks ...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 402 Street Race
Oba auta imaju istu snagu na kraju opsega snage, ali kad se prebaci u sport mod, kod opc-a postoji i opc mod, dobija se drugacija kriva obrtnog momenta, jer se ucitava druga mapa, to je sto se tice elektronike, nisam siguran da li turbina sa obicne astre ima varijabilnu geometriju ali opc je na primer ima i podesavanjem ugla statora turbine se dobija taj neki boost i te strvari, raspitacu se.....
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 402 Street Race
Da nije možda odziv na gas?
Re: 402 Street Race
Veceras sam vozajuci se sa GTI-jem naleteo na Alfu 147 JTD 16v 150ks, 6 brzina i potegli smo par puta. Uglavnom smo tu u duzinu kola od semafora do semafora, ja imam blagu prednost duzih brzina dok on mora da salta cesce, ali auto ide odlicno, i decku cija je Alfa sam to rekao S tim sto sam se malo odvikao od jurcanja, pa sam ga pra puta ranije nego sto sam trebao presaltao u visu brzinu i svaki put kada sam to uradio, ode Alfa
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: 402 Street Race
Mogu da vam kazem da je Ivanov Grande Punto 1.9Mjet (Ivan na forumu) brzi od mene za duzinu auta, bio je juce u Zrenjaninu i lepo smo se zezali. Do 100 sam ja malo ispred, posle on ode malo ispred i tako idemo dokle god drzimo gas. Kod mene je skinut katalizator i srednji lonac, njegov je cipovan, skinut katalizator i iskljucen DPF Ide GP bolje od 147 mjet 16v 150ks, za svaku pohvalu je Punto
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: 402 Street Race
Vr6 me je malo razocarao, ocekivao sam da bolje ide, nego meni je najzanimljivije bilo kada smo radili leteci start, tj. medjuubrzanja gde se videlo da se ponasaju skoro isto turbodizel i atmosferac kada se drze u adekvatnim obrtajima, skoro duplo veci obrtni moment nije nista znacio, tj. pokazatelj da je iskljucivo snaga bitna, a sad da li se ostvaruje na 2000, 4000, 7000rpm je nebitno jer za to sluzi menjac
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: 402 Street Race
Pa ostavio si ti vr-a prilicno koliko sam ja video. Ne znam sta je sa tim vr-om, isao je pre bolje. A sto se tice leteceg, video si i sam, ja imam samo 180nm, a ti bi trebao da si oko 300 Snaga je prevladala
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: 402 Street Race
idu te 147ice lepo, kao i 156ice 2.4jtd...
sve je to na oko 8s do stotke, uz dosta nm, atmo treba da se zavrti dosta da bi parirao...pogotovo ako nema kratak menjac, koji moze dosta da spasi stvar...
sve je to na oko 8s do stotke, uz dosta nm, atmo treba da se zavrti dosta da bi parirao...pogotovo ako nema kratak menjac, koji moze dosta da spasi stvar...