NAVAK Track Day
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
Ovaj je ekstra prosao sto se auta tice.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29864
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
Bitno da je vozač ok, a na ovom primeru se vidi upravo zašto je staza prava stvar za svakog ko želi da testira mogućnosti svog automobila. Da je nekim slučajem izleteo sa puta negde u gradu, pa čak i na otvorenom putu, pitanje je kako bi prošao.
Posetite www.garaza.rs !
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK Track Day
Ovog Civica vidjam cesto u Zemunu. Savrseno je brutalan!!!
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK Track Day
Ma bitno da vozacu nije nista, auto ce se dovesti u red.
Nego jel se zna kako je doslo do prevrtanja? Sta je uradio sto nije smeo? Kapiram da nije problem pricati u javnosti posto se sve dogodilo na stazi.
Nego jel se zna kako je doslo do prevrtanja? Sta je uradio sto nije smeo? Kapiram da nije problem pricati u javnosti posto se sve dogodilo na stazi.
Re: NAVAK Track Day
verovatno je nabo neki betonski ivicnjak u bocnom proklizavanju...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
Bocno klizanje zadnjeg dela i izleteo je sa staze, posto nema peska sa strane nego mokra zemlja (blato) ukopali se tockovi i doslo je do prevrtanja, ali to je bilo vec pri vrlo maloj bocnoj brzini prakticno je tad i stao i samo se okrenuo, zato auto i nije mnogo ostecen.
treba pesak da bude oko staze da bi bila sigurna i pri izletanju
treba pesak da bude oko staze da bi bila sigurna i pri izletanju
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: NAVAK Track Day
kvcali,koliko konja ima astra i sta ima od modifikacija,pretpostavljam da baratas informacijama sa opel foruma? Jedino sto sam video je da je turbo i da dobro ide. Pretpostavljam da je calibra unutra..
Sent from my Ericsson 628 using Tapatalk
Sent from my Ericsson 628 using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3250
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: NAVAK Track Day
Sam stock C20LET ima ludackih 150kw/204ks (280Nm/2400rpm) a ova astra bi trebala da je faza 1 ili 2,reci ce nam kvcali
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
da, calibra turbo je unutra, ali nije stock, turbina, interkuler, cip, dizne oko 280ks
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- uNkindTJM
- Postovi: 11
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 14:59
- Garaža: Suzuki Swift 1.3 GTi
- Lokacija: Beograd,Zvezdara
Re: NAVAK Track Day
Cini mi se da je skoro ta astra bila u oglasima, oko 3000,3500e je trazio ako se ne varam...
ONE LOVE,TJM !
Re: NAVAK Track Day
Bila je 3k, inače je ja mislim Faza 2, intercooler od Lancera, i još dosta stvari... baš šteta za nju.
Nego, zna li ko koji je motor u 159-ci što je bila na stazi?
Nego, zna li ko koji je motor u 159-ci što je bila na stazi?
Имам једно потпитање...
Re: NAVAK Track Day
Da li je bio neko danas,kako je proslo?
Re: NAVAK Track Day
Bio ja motorom. BIlo mi je odlično, kao i uvek
Re: NAVAK Track Day
Mene su odusevila ona dva burazera sa R6 i slikovima, al cepaju za sve pare!