Stranica 41 od 50

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 21:34
od serbiacarfan01
https://youtu.be/ywXDC2_hfeQ

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 22:22
od Markoni
Bice pakleno sledeci vikend.

Slika

Slika

Tapatalk Post

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 22:31
od Day Walker
36. je tatin prijatelj, ozbiljan vozac. Sprema feliciju za reli :)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 22:34
od Markoni
Samo jedan Spanac, a doci ce im glave. :)

Tapatalk Post

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 22:36
od schonenk
Zezas se, kako ozbiljan kad sprema feliciju :)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 22:39
od Day Walker
Covek ceo zivot vozi Felicije raznorazne, bas se przi na to :D
Ovu je radio od nule. Pricao mi je detalje, zaboravio sam vecinu :mrgreen:

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 21 Apr 2017, 23:20
od steva_anya
Zanimljivo ima dosta Civica

Mladjan je Type R-a podigao sa 200 na preko 300ks, mozda na oko 350ks. Vozio sam ga sa 230-250ks, zver od auta!

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 22 Apr 2017, 00:28
od TheWickerMan
Alfista nema mnogo jer je taj vikend skup u Banjaluci pa je većina tamo.

Sent from my HUAWEI G7-L01 using Tapatalk

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 17:03
od Scuderia
http://www.autoblog.com/2017/02/27/new- ... ace-track/

U prevodu, ako sa strane ne odvojis za novi motor/transmisiju u slucaju otkaza, bolje ne rizikovati sa vijanjem vremena. Najtuzniji su Porsche i BMW (koji nije naveden). Ovi prvi jos gori, organizuju event, pa kazu da ne pokrivaju crkavanje motora :kuku: Na bimmerpostu citam, neki morali prvo na sud da idu pa tek onda ovlasceni pristao da menja motor u novom M3/4 u garanciji :thumbdown: Za brend koji svoje sportske modele reklamira ovako bruka i sramota.

https://www.youtube.com/watch?v=nk5ERkYzGdc

http://www.shopbmwusa.com/PRODUCT/4784/ ... FFERENTIAL
For the ultimate in track day performance, the M Performance Limited Slip Differential is here! The clutch-type mechanical differential features a 30% lockup on acceleration and 9% lockup on deceleration. The differential works with the existing DSC system to provide excellent traction wet or dry.
:thumbdown: :thumbdown:

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 17:44
od Delija
Sto se cudis? Pa to ti u svakoj garanciji pise.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 17:51
od grujicd
Neka piše u garanciji, ali da onda ne piše u reklami da je baš za to.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 17:52
od Delija
Jeste za stazu, ali na odgovornost tebe i tvog zdravog razuma.

SVAKI auto moze da se bukvalno UNISTI na stazi. Sta tu nije kristalno jasno?
Kako da definisu sta sme, a sta ne sme na stazi i kako to da iskontrolisu detaljno? Da traze obavezan video snimak iz svih uglova, pa da porede sa onim sto je ECU zabelezio? :) I opet na prvo pitanje - kako da uopste definisu sta sme, a sta ne sme? 30% vremena pod punim gasom? 50%? Koliko kocenja za redom dok se ne spale kocnice? Sta ako kocis i nakon sto si ih spalio? Kako saltas brzine, sta radis kvacilu?

BTW, ni kasko ne vazi na stazi.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 17:59
od aviator
I motori za F1 crkavaju na stazi, i ako su samo za nju pravljeni i u njih se sigurno ugradjuju vrhunski materijali i sklopovi.
E sad kolika im je proizvodjačka garancija i šta pokriva...?
Mante se praznih priča, nego da mi nagovorimo Ogija da predje u klub normalnih, tj. klub t-dizela. :)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 18:03
od Delija
Pa da ga nosimo na dusi kad skoci sa mosta jer mu je zveknula turbina :kezo:

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 26 Apr 2017, 18:09
od Scuderia
ECU belezi neke podatke, na kojim obrtajima je zakucao i slicno, te delimicno moze da se utvrdi uzrok. Ako je uzrok promasena brzina, to moze da se desi i na ulici. Liku se zapravo desilo i to na F80, ali nije uvazena garancija zbog greske vozaca. Limiter na 7800rpm kod upshifta, ali ako omasis na dole cao zdravo. A DCT ti to ni ne dozvoljava ako je automatik u pitanju. Od pravilno vozenog M-a na stazi pri 100% gasa u stintu ne bi rekao da je normalno ocekivati da mu ode motor. Ogibljenje i kocnice, pa cak i menjac su macji kasalj u odnosu na cenu novog motora kad je popravka u pitanju.

Sta znam, mozda i gresim, ali izostavljati track day iz garancije, a u isto vreme ga promovisati kao reklamu, ne ide mi nekako. :pardon:

Ne pricam samo o BMWu, nego o bilo kojoj sportskoj diviziji drugih brendova, jer je kod vecine slicna politika. Pa oni cak i za 228i nude track handling package :D