Stranica 41 od 50
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 21:34
od serbiacarfan01
https://youtu.be/ywXDC2_hfeQ
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 22:22
od Markoni
Bice pakleno sledeci vikend.
Tapatalk Post
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 22:31
od Day Walker
36. je tatin prijatelj, ozbiljan vozac. Sprema feliciju za reli
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 22:34
od Markoni
Samo jedan Spanac, a doci ce im glave.
Tapatalk Post
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 22:36
od schonenk
Zezas se, kako ozbiljan kad sprema feliciju
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 22:39
od Day Walker
Covek ceo zivot vozi Felicije raznorazne, bas se przi na to
Ovu je radio od nule. Pricao mi je detalje, zaboravio sam vecinu
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 21 Apr 2017, 23:20
od steva_anya
Zanimljivo ima dosta Civica
Mladjan je Type R-a podigao sa 200 na preko 300ks, mozda na oko 350ks. Vozio sam ga sa 230-250ks, zver od auta!
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 22 Apr 2017, 00:28
od TheWickerMan
Alfista nema mnogo jer je taj vikend skup u Banjaluci pa je većina tamo.
Sent from my HUAWEI G7-L01 using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 17:03
od Scuderia
http://www.autoblog.com/2017/02/27/new- ... ace-track/
U prevodu, ako sa strane ne odvojis za novi motor/transmisiju u slucaju otkaza, bolje ne rizikovati sa vijanjem vremena. Najtuzniji su Porsche i BMW (koji nije naveden). Ovi prvi jos gori, organizuju event, pa kazu da ne pokrivaju crkavanje motora
Na bimmerpostu citam, neki morali prvo na sud da idu pa tek onda ovlasceni pristao da menja motor u novom M3/4 u garanciji
Za brend koji svoje sportske modele reklamira ovako bruka i sramota.
https://www.youtube.com/watch?v=nk5ERkYzGdc
http://www.shopbmwusa.com/PRODUCT/4784/ ... FFERENTIAL
For the ultimate in track day performance, the M Performance Limited Slip Differential is here! The clutch-type mechanical differential features a 30% lockup on acceleration and 9% lockup on deceleration. The differential works with the existing DSC system to provide excellent traction wet or dry.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 17:44
od Delija
Sto se cudis? Pa to ti u svakoj garanciji pise.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 17:51
od grujicd
Neka piše u garanciji, ali da onda ne piše u reklami da je baš za to.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 17:52
od Delija
Jeste za stazu, ali na odgovornost tebe i tvog zdravog razuma.
SVAKI auto moze da se bukvalno UNISTI na stazi. Sta tu nije kristalno jasno?
Kako da definisu sta sme, a sta ne sme na stazi i kako to da iskontrolisu detaljno? Da traze obavezan video snimak iz svih uglova, pa da porede sa onim sto je ECU zabelezio?
I opet na prvo pitanje - kako da uopste definisu sta sme, a sta ne sme? 30% vremena pod punim gasom? 50%? Koliko kocenja za redom dok se ne spale kocnice? Sta ako kocis i nakon sto si ih spalio? Kako saltas brzine, sta radis kvacilu?
BTW, ni kasko ne vazi na stazi.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 17:59
od aviator
I motori za F1 crkavaju na stazi, i ako su samo za nju pravljeni i u njih se sigurno ugradjuju vrhunski materijali i sklopovi.
E sad kolika im je proizvodjačka garancija i šta pokriva...?
Mante se praznih priča, nego da mi nagovorimo Ogija da predje u klub normalnih, tj. klub t-dizela.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 18:03
od Delija
Pa da ga nosimo na dusi kad skoci sa mosta jer mu je zveknula turbina
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 26 Apr 2017, 18:09
od Scuderia
ECU belezi neke podatke, na kojim obrtajima je zakucao i slicno, te delimicno moze da se utvrdi uzrok. Ako je uzrok promasena brzina, to moze da se desi i na ulici. Liku se zapravo desilo i to na F80, ali nije uvazena garancija zbog greske vozaca. Limiter na 7800rpm kod upshifta, ali ako omasis na dole cao zdravo. A DCT ti to ni ne dozvoljava ako je automatik u pitanju. Od pravilno vozenog M-a na stazi pri 100% gasa u stintu ne bi rekao da je normalno ocekivati da mu ode motor. Ogibljenje i kocnice, pa cak i menjac su macji kasalj u odnosu na cenu novog motora kad je popravka u pitanju.
Sta znam, mozda i gresim, ali izostavljati track day iz garancije, a u isto vreme ga promovisati kao reklamu, ne ide mi nekako.
Ne pricam samo o BMWu, nego o bilo kojoj sportskoj diviziji drugih brendova, jer je kod vecine slicna politika. Pa oni cak i za 228i nude
track handling package