Ostao sam duzan jedan izvestaj sa Hungaroringa
Kao što sam pisao ovde u temi, imao sam priliku da odem na WTCC trkački vikend na Hungaroring. Iskustvo je fenomenalno, oduševljen sam celom pričom, definitivno ću ići ponovo
Da napomenem da sam gledao F1 i DTM ali tada sam bio "mlad i glup" i nisam stvari odradio kako treba.
Na moju sreću, dobio sam karte i za Paddock i tu je razlika u odnosu na moje ranije posete stazi. Druga dobra stvar je što sam tamo bio dva dana, subotu i nedelju, što mi je dalo bolji uvid u sve ono što sam do sada uglavnom gledao preko TV-a. Kada sam gledao F1 i DTM, išao sam u nedelju i to samo na tribine i to nije loše iskustvo ali nije to to bez Paddocka.
Paddock subotom je pravo otkriće za mene, to malo parče papira mi je dalo novu dimenziju auto-moto sporta. U subotu sam uživao razgledajući garaže, opremu, ducin motor home, hostese, popratne sadržaje (videćete sve na slikama). Dok sam bio u Paddocku sretao sam i vozače, video sam Huff-a, Loeba, Tarquini-ja, Michelicz-a, Monteira itd. Bio sam u ducinom boksu, u pit lane-u u jendom momentu, razgledao sam automobile itd, upao na press konferenciju, pričao sa trkačkim inženjerima Englestler Motorsporta, Zengo motorsporta... Gledanje trka sa tribina nije suštinski značajno različito od gledanja na TV-u i zbog toga preporučujem da se doplati za paddock i da se vidi sve na pravi način.
Ja sam na trku išao u sklopu grupe od 50-ak ljudi koji su imali aranžman preko NIS-a. To nam je dalo i neke povlastice, Duca nas je pustio u boks, motor-home, družili smo se sa njim. Duca je na mene ostavio fenomenalan utisak, čovek je komunikativan, susretljiv, sa svima se strpljivo slikao (sa ljudima iz grupe ali i sa ostalim koji su dolazili da se slikaju sa njim). Imao sam osećaj kao da ga već poznajem, rečit čovek spreman na šalu, pravi fighter na stazi. Nadam se da će uzeti ETCC ove godine, iskreno mu to želim.
Taj vikend se na Hungaroringu sem WTCC-a vozio i ETCC i Auto GP. WTCC auta su me podsetila na DTM automobile ali imaju lošiji zvuk. Sve u svemu zanimljivo iskustvo je čuti i videti i te mašine na delu. Iznenadjenje dana za mene je bio šampionat AutoGP, u pitanju su trke formula pogonjenih 3,5 V8 motorima snage oko 550 ks. Zvuk formula je izdominirao u odnosu na automobile ali to nije čudno jer V8 je V8
U subotu smo odgledali kvalifikacije i par treninga, u popodnevnim časovima smo napustili stazu.
U nedelju smo na stazu stigli rano ujutru zbog ETCC trka koje su se vozile rano ujutru. Duca je imao pol position i sve je slutilo da će ovo biti lagana pobeda, međutim, loš start koštao je Ducu par pozicija i lov na prvo mesto je počeo već u drugom krugu. Duca je dobro vozio došao do prvog mesta ali zbog već opisanog kontakta sledi kazna i na kraju trke Duca je bio 4. Svi smo bili tužni zbog incidenta, hrabrili smo Ducin tim i čekali osvetu. U drugoj trci Dušan je izdominirao i uzeo pobedu. SLavlje je moglo da počne.
Posle ETCC-a vozio se AutoGP, zanimljiv šampionat za gledanje (bolje reći slušanje), fino iskustvo svakako. Posle je na red došao WTCC, šlag na tortu, trka relativno nezanimljiva ali šta je - tu je. Mnogo mađarskih navijača je fanatično bodrila Michelicz-a i nadali su se pobedi. To su i dočekali u drugoj trci, drugu trku su pratili u ekstazi, atmosfera je bila kao da gledate fudbal ili košarku. Nakon trke došlo je vreme i da se krene kući, lep vikend se završio ali mi je ostalo mnogo snažnih utisaka. Planiram posetu nekoj trci uskoro, sjajna priča koju želim da ponovim
A sad da pređemo na slike